PDA

View Full Version : Fender Super Reverb



philbee
3 september 2002, 13:54
Jajajaja voordat jullie me gaan doorverwijzen naar allerhande andere sites en topics. Ff dit:
Ik wordt regelmatig gebeld en aangesproken of ik geen Fender Super Reverb heb. Het gebeurt niet vaak, maar, voor de liefhebber, er is er vandaag een binnen. Zoek op deze site of mail me ff.

Dude
3 september 2002, 15:06
wat is je site ook al weer ?

philbee
3 september 2002, 15:43
de webmaster is hard aan het werk om mijn site te updaten en iets te verfrissen. Ondertussen kun je hem hier op gitaarnet zien:
http://www.gitaarnet.nl/kegvind2.php3?merkkeuze=Fender&modelkeuze=Super+Re verb&pagina=1

Dude
3 september 2002, 17:01
dank je phil, ik heb hem gezien.
ik zag ook dat je die witte strat nog hebt, heb je mijn mail daarover niet gekregen ??

Grandma_Placenta
3 september 2002, 17:08
oh gaaf!!! philbee kan je me aub wat meer over deze amp vertellen? Ik kom net terug van muziekhandel Jukebox in Boekel (ken je misschien wel) en heb daar een paar versterkers uitgeprobeerd (THD Bi-valve, Bogner Uberschall, Orange AD30 en een Fender Deluxe (?), maar ik moet zeggen dat ik van allevier niet echt onder de indruk was. Ik ben erachter gekomen dat een LUID, helder clean geluid voor mij het belangrijkst is. Distortion haal ik het liefst uit pedalen. Kan zo'n Super Reverb dat heldere geluid geven??

sash
3 september 2002, 17:46
Twin Reverb kan het zeker en mensen die zeggen dat Fenders niet kunnen scheuren hebben het fout. Ik heb pasgeleden een Boss Super Distortion voor m'n Twin gezet, man dat ging!

philbee
6 september 2002, 15:04
Op 2002-09-03 17:08, schreef Grandma_Placenta:
oh gaaf!!! philbee kan je me aub wat meer over deze amp vertellen? Ik kom net terug van muziekhandel Jukebox in Boekel (ken je misschien wel) en heb daar een paar versterkers uitgeprobeerd (THD Bi-valve, Bogner Uberschall, Orange AD30 en een Fender Deluxe (?), maar ik moet zeggen dat ik van allevier niet echt onder de indruk was. Ik ben erachter gekomen dat een LUID, helder clean geluid voor mij het belangrijkst is. Distortion haal ik het liefst uit pedalen. Kan zo'n Super Reverb dat heldere geluid geven??


ja wat kan ik over de amp vertellen, een legende niet meer of minder. 70 Watt met master volume, met die volume en je kanaal volume kun je wat spelen zodat de buizen gaan oversturen. Als je hem puur clean speelt is het de meest twang-ige Fender sound die je je kunt voorstellen. Maar ja, hoe moet je dat uitleggen, kom eens proberen zou ik zeggen. Bel me op 0653 224196.
Groet
Phil