PDA

View Full Version : Hier snel bij zijn!!!!!!



wietse
1 augustus 2005, 19:23
hij staat mij wat te ver weg anders stond ik er al op de stoep.
een tokai springy sound voor 140 euro!!!!!!

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/50763.html
dus limburgers spring er boven op zou ik zeggen.

Cubensis
1 augustus 2005, 19:26
gemaild

Tupelo
1 augustus 2005, 19:42
Een vriendelijk gebaar. :)

Acajou
1 augustus 2005, 19:45
Euuuhuh hier melden drukt echt de prijs :roll:

wietse
1 augustus 2005, 19:48
ach ik gun een ander ook wel wat :-D .

zjanke
1 augustus 2005, 20:30
Ik heb al antwoord, hij blijft een week staan. Gast is gewoon slim, hij weet echt wel wat ie verkoopt. Check de rest van zijn handel maar :wink:

wietse
1 augustus 2005, 21:28
nou slim????
die 50er jaren elementen komen uit een kawai van begin 70er jaren daar mag hij blij mee zijn als hij er 20 euro voor krijgt.
die hofner met ontbrekend element en afgebroken tremelo is veel te duur, is hij compleet dan doen ze wel 300 euro maar nu amper 100 de onderdelen zijn namelijk bijna niet aan te komen.
die 60/70er jaren gitaar is niet meer dan 60 euro waard is een kawai product dus meestal erg slecht.
en dit is ook nog eens een spuuglelijk ding.
met de egmonds is hij ook nogal prijzig, ze zijn niet electrisch en dus voor verzamelaars minder interesant.
alleen een nog bespeelbare 12 snarige egmond is wel aardig zeldzaam, 100 euro is meestal wel het maximale wat die dingen doen.
van die andere onderdelen heb ik geen verstand hoe daar de prijzen liggen, maar hij heeft duidelijk geen kaas gegeten van vintage gitaren.

Tupelo
1 augustus 2005, 22:18
Ik vraag me weleens af of die lui op marktplaats met een fake emailadres op hun eigen advertenties bieden om zo de indruk te wekken dat iemand serieus interesse heeft in hun zooi.

Chroxy
2 augustus 2005, 00:52
is het wel een echte Tokai..??

het logo ziet er zo opgeplakt uit..? Of ben ik dat nu?

soup
2 augustus 2005, 01:33
Ik vraag me weleens af of die lui op marktplaats met een fake emailadres op hun eigen advertenties bieden om zo de indruk te wekken dat iemand serieus interesse heeft in hun zooi.
slim van je , als ik iets is ga verkopen weet ik wat te doen :-D

wietse
2 augustus 2005, 05:35
is het wel een echte Tokai..??

het logo ziet er zo opgeplakt uit..? Of ben ik dat nu?
komt omdat het maar een plakplaatje is, zie je ook veel bij oudere fenders dat je dat duidelijk kan zien.

almarvk
2 augustus 2005, 07:35
Of bijvoorbeeld bij de Tele van Ieme

Vampire
2 augustus 2005, 11:31
Ik vraag me weleens af of die lui op marktplaats met een fake emailadres op hun eigen advertenties bieden om zo de indruk te wekken dat iemand serieus interesse heeft in hun zooi.

Hehe, dat heb ik ook wel es gedaan :D De prijs omhoog halen :wink: All is fair in love, war and trade!
Maar het is wel lame, doe het dus ook nooit meer (heb het ook maar 1 keer geflikt), ik voel me schuldig :oops:

Acajou
2 augustus 2005, 16:47
Ik vraag me weleens af of die lui op marktplaats met een fake emailadres op hun eigen advertenties bieden om zo de indruk te wekken dat iemand serieus interesse heeft in hun zooi.

Wil je het echt weten, dat is altijd het eerste wat ik doe :D

frekie
3 augustus 2005, 09:10
Aha :o Weer wat geleerd :-D
Zo zie je maar weer op internet is alles nep, net zoals die E-bay feedback :razz:

BartL
3 augustus 2005, 10:13
Ik vraag me weleens af of die lui op marktplaats met een fake emailadres op hun eigen advertenties bieden om zo de indruk te wekken dat iemand serieus interesse heeft in hun zooi.

Wil je het echt weten, dat is altijd het eerste wat ik doe :D
Hehe, doe ik ook wel eens. Als ik iets verkoopvoor 60E, bied ik met een ander adres eerst 35 of 40 euro, om van die blachelijke 10-euro-biedingen te voorkomen. Geen probleem toch? :)

Anders Destium
3 augustus 2005, 10:41
Is het ook geen probleem om een vriendje steeds te laten meebieden om de prijs kunstmatig te verhogen? Als iemand het echt wil hebben kun je zo wel flink veel vangen, maar of je daar trots op moet zijn...

renier
3 augustus 2005, 10:53
op marktplaats is het geoorloofd. het is geen echte veilingsite, dus als jij op je eigen advertenties wil bieden, moet je dat lekker zelf weten. als je te hoog gaat, zal niemand je meer overbieden en kun je weer van voor af aan beginnen. uiteindelijk dwing je niemand om meer te betalen dan hij wil uitgeven.

Anders Destium
3 augustus 2005, 11:02
Als je zelf te hoog gaat kun je dat toch simpel uitspelen tegenover iemand die echt geïnteresserd is? "Ja, ik had een ander maar die is op het laatste moment afgehaakt. Hij wilde er 200 voor geven en jij 150. Zullen we er dan 170 van maken en allebei blij? Ik zat zelf hoe dan ook in de richting van de 180 te denken, 150 is me eigenlijk te laag en dan hou ik hem liever". Hoe zal iemand reageren? Je kunt jezelf altijd wijsmaken dat dit nog onder het bedrag ligt dat hij bereid was uit te geven, maar zonder jouw kunstmatige inbreng had hij hem voor 150 kunnen krijgen...

iam
3 augustus 2005, 11:52
trouwens had hem gemaild...
geen problemen enzo, ging opsturen, maar zodra ik naar authenciteit vroeg hoorde ik er niets meer van...