PDA

View Full Version : Vette amp.



Chiel
1 augustus 2005, 12:42
Vrijdag heeft Erik van Haar mijn Anderson even afgesteld. Heb meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een goede Wah pedaal aan te schaffen (hier kon ik tenminste alle goede wahpedalen een keer proberen). Die wah pedalen waren niet zo spannend. De amp waar die Wah’s voor hingen echter wel! Een Hook.

En dat is nog eens een lekkere amp zeg! Eerste kanaal heeft veel weg van een Fender bassman, alleen wat meer belletjes in het hoog. Meestal switch ik al vrij snel over naar het Chrunch kanaal, maar bij de Hook heb ik meer dan 10minuten op het cleane kanaal lopen pielen! D´r zit ook een boost op en die klinkt een beetje alsof er een Fulltone Fatboost wordt ingeschakeld. Echt super.
Het Chrunch kanaal klinkt nagenoeg hetzelfde als het 2de kanaal van de CAE 3+ SE, alleen met meer punch en diepte. Lekker ´in your face´. Ook dit kanaal heeft een boost en dat gaat ver genoeg voor een heel lekker en dik leadgeluid. Wat me bijzonder opviel was dat alle geluiden die je maakt heel ´duidelijk´ zijn. Niet bassig, geen gebrek aan mids etc. Het ding komt volgens mij super door de mix en het is mijns inziens dé live amp bij uitstrek!

Ben zeer tevreden met mijn huidige setje, maar als ik het opnieuw zou mogen doen . . . . Bogner kastje, Hook en een multi FX.