PDA

View Full Version : line 6 spider 2 30w vraagje



ryker
1 augustus 2005, 01:47
kheb dus sinds kort een spider 2 gekocht en ben er zeker tevreden over, beetje blikkerig geluid maar kan ik mee leven voor die prijzen.

wat me wel opgevallen is dat die instelknoppen van phazer, tremolo etc erg kraken bij het draaien ervan? is dit normaal want is hagel nieuwe versterker.

klinkt mischien beetje pietluttig maar ben gewoon zeikerd op dat gebied :lol:

outside
1 augustus 2005, 10:52
hmm, nee, niet echt normaal, toen ik er eentje getest had in de winkel kraakte die toch niet als ik dat deed.

Vampire
1 augustus 2005, 11:52
Same here, ik heb een grotere variant getest dan, maar daar deden ze dat ook niet...

Als het kan even mee terug gaan naar de winkel en omruilen?

LIGNUMdrummerke
1 augustus 2005, 17:24
ik heb dezelfde amp gehad, geen gekraak...

ryker
1 augustus 2005, 21:30
hmmm ik overdrijf mischien ook beetje met "erg gekraak" is ongeer zelfde gekraak van als je de 5 standen sckakelaar onder het spelen op en neer beweegt.

BlackSun
1 augustus 2005, 22:36
brakke potmeters... uit een stoffige winkel gehaald?:P ik zou ff terug gaan, je hoort een goed werkende en niet krakende versterker mee te krijgen. misch was deze wel 2e hands....

ryker
3 augustus 2005, 00:32
hmmm ok,

ff nog snel een vraag dan.

als je die knoppen instelt van tremelo enzo etc. is het dan normaal dat als je van bijvoorbeeld van "insane" naar laten we zeggen "metal" instelt dat de instellingen van dat tremelo/phaser etc weer uit staan? pas als je de knop daarvan beetje beweegt schakelt het weer in.

zelfde als je de versterker aan en uit zet, moet je ook weer die knoppen beteje verdraaien voordat ie de ingestelde klank laat horen

Vampire
3 augustus 2005, 00:52
Volgens mij wel, tenminste, wederom pratend over de versie die ik testte, was de bediening erg klote en gebeurde dat geloof ik ook ja.