PDA

View Full Version : vox ac30



raymond1
31 juli 2005, 20:06
kan iemand mij vertellen wat het bouwjaar van mijn VOXac30 is.

Het serie nummer is: 7392N.

Ik weet dat ie oud is, hij heeft de blauwe speakers.

Alvast bedankt voor het reageren, Gr. raymond.

vulvasonic
31 juli 2005, 21:53
DAT IS NOU TOEVALLIG!

Ik was net van plan eenzelfde topic te openen. Het spijt me, ik kan je niet helpen. Maar neem me niet kwalijk als ik van de gelegenheid gebruik maak mijn vragen hier neer te zetten (twee dezelfde topics zou wat teveel van het goede zijn).


De mijne dus;

Achterop staat te lezen:
VOX AMPLIFIER
manufactured in England by
VOX SOUND LIMITED

En het serienummer is: 7408D1078

Ik heb me door verschillende experts ooit laten vertellen dat de speakers origineel zijn. Ik kan echter nergens een naam ontdekken.
Het paneel is grijs en het speakerdoek is zwart. Ik vermoed zelf ergens begin jaren 70, maar ik heb er geen verstand van en ik kan ook nergens iets terug vinden over het dateren van Vox versterkers.

Zie verder de foto's. De twee canonpluggen zitten er nog op uit de tijd dat iemand het leuk vond om op een stabiele manier 4 van deze versterkers aan elkaar te lussen. Deze zijn echter volledig uit het circuit verwijderd en het hele ding is verder in originele staat.

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/MijnVoxTop.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/MijnVoxSpeaker.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/MijnVoxFront.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/MijnVoxBack.jpg

Al
31 juli 2005, 22:27
kan iemand mij vertellen wat het bouwjaar van mijn VOXac30 is

Ik had onderstaand bewaard.

Al

Dating your Vox amplifier

Because the Vox name has been used by such a variety of companies in
different locations, no lists of serial numbers are available. Even so,