PDA

View Full Version : listen please



dubbeleW
31 juli 2005, 19:20
bonjourr,
nou ik heb ook is wat opgenomen dus luister maar ff als je zin hebt...
het intro moet je niet te nauw nemen, want dat is een beetje wazig =)...ik ging ff klote met mijn nieuwe multi-effecten ding (Korg ax1500g)..ghehe en dit kwam der dus uit =)

http://onlinerock.com/musicians/doubleus//wallie_-_myfirstguitarsong__.mp3

dubbeleW
31 juli 2005, 22:26
er mag best wat over gezegd worden hoor..=)
afzeiken mag ook =P...
maar helemaal niets zeggen...tja dat zegt zo weinig.

alvast bedankt voor de medewerking =P

sebass
1 augustus 2005, 10:45
Het klinkt wel grappig alleen ben ik niet zo weg van de pitch bender of wat je ook in het begin gebruikt, daarbij is het onderlinge volume ook nog niet goed afgesteld dus het ene effect klinkt harder dan de ander en dat lijkt mij in dit geval onbedoeld.

Bruce
1 augustus 2005, 10:49
een beetje vreemd, maar wel lekker :wink:

Bl44t44p
1 augustus 2005, 17:11
er mag best wat over gezegd worden hoor..=)
afzeiken mag ook =P...
maar helemaal niets zeggen...tja dat zegt zo weinig.

alvast bedankt voor de medewerking =P

Ja dude dit is nou de derde keer dat ik hem probeer te downloaden en de derde keer dat je host over zo'n datalimiet heen is.

Zo werkt dat natuurlijk niet he.

dubbeleW
1 augustus 2005, 17:40
er mag best wat over gezegd worden hoor..=)
afzeiken mag ook =P...
maar helemaal niets zeggen...tja dat zegt zo weinig.

alvast bedankt voor de medewerking =P

Ja dude dit is nou de derde keer dat ik hem probeer te downloaden en de derde keer dat je host over zo'n datalimiet heen is.

Zo werkt dat natuurlijk niet he.


oef ja ik kwam der ook net achter..die klote onlinerock shit is niet kool bezig, ik ga et ff verandereee!

thnx voor de warning

BassAgent
1 augustus 2005, 18:00
Tis niet mijn smaak, maar wel geinig.

dubbeleW
1 augustus 2005, 19:17
http://rapidshare.de/files/3554083/wallie_-_myfirstguitarsong__.mp3.html

voor als die andere het nie doet =)

p.s. thnks voor de reacties..=) ik had erger verw8...het is 1 van mijn vaagste creaties namelijk =D...er komt spoedig meer aan(morgen denk)

funkman
1 augustus 2005, 21:18
hèhè ik zal ff mijn commentaartje geven als jij dan mijn under the bridge becommentarieerd!! :-D
het is inderdaad iets zeer apart, ik krijg opeens flashbacks van super mario op mijn game boy! :razz: het is wel zeker niet slecht vind ik...
je hebt een mooi gevoel om te soleren, improviseren, je hebt je eigen stijl alleszins!

oké nu jij!! :)

dubbeleW
2 augustus 2005, 12:17
hèhè ik zal ff mijn commentaartje geven als jij dan mijn under the bridge becommentarieerd!! :-D
het is inderdaad iets zeer apart, ik krijg opeens flashbacks van super mario op mijn game boy! :razz: het is wel zeker niet slecht vind ik...
je hebt een mooi gevoel om te soleren, improviseren, je hebt je eigen stijl alleszins!

oké nu jij!! :)

thnks voor je commentaarr =)..ghaha en ik wil hem best voor een duit aan nintendo verkopen hoor $$$ =P