PDA

View Full Version : Wat is dit voor een gitaar



maarten69
30 juli 2005, 22:39
wat voor gitaren spelen de heren van as i lay dying hier? ben benieuwd en kan nergens van ze gear opsommingen vinden...

http://www.asilaydying.com/albums/videoshoot/P1010089_lowres.sized.jpg



ik post wel veel topic de laatste dagen..

robert-gitarist
30 juli 2005, 22:42
Ik denk custommade.
Die headstock ken ik niet en die finisch van die gitaar is best appart.althans ik zie er iets aan dat me niet bekent voor komt

maarten69
30 juli 2005, 22:47
hoe dan ook ik wil er 1! want als ik die sound zo hoor (ik weet niet wat ze er aan pedalen tussen gepropt hebben) rrrr... binnen dit topic meteen nog een vraag.. is zo een geluid te verkrijgen met een Gibson sg Special? niet exact hetzelfde maar het iedee zeg maar??



voor sounds: www.purevolume.com/asilaydying

gerrekat
30 juli 2005, 23:13
Dat zijn volgens mij FERNANDES gitaren....

maarten69
30 juli 2005, 23:27
Dat zijn volgens mij FERNANDES gitaren....

aplausse ik heb de site gechecked en de twee gitaristen staan op de endorsement list!! hartelijk bedankt!

Malochia
31 juli 2005, 00:14
As I Lay Dying. (Y)

Maar ik denk wel dat het grootste deel van hun geluid gevormd wordt door de versterkers/pedalen. Als je weet waar ze hun overdrive/distortion uit halen ben je al een eind op de goeie weg denk ik.

maarten69
31 juli 2005, 12:18
daar mag jij me mee helpen! :lol:

robert-gitarist
31 juli 2005, 12:50
zijn dat Fernades gitaren??!! wow mooie gitaartjes..
Ik kon de headstock nergens thuis brengen en ja dacht dat ze custom waren vandaar... sorry :$
Fernades...niet aan gedacht dat ze zulke mooie gitaren maken :oops: :oops:

maarten69
31 juli 2005, 13:05
iedereen maakt fouten, en ze zijn wel deels custommade want de montreys zie ik op de site niet met zon skier wit lijntje er om heen