PDA

View Full Version : Breed(neck), Paf Pro (bridge)



sandman4justice
30 juli 2005, 12:21
Deze 2 dimarzio's, zullen deze zich goed tot elkaar verhouden, in men basswood gitaar, met voor het moment nog standaard Rg-middle-single coil. maar in de toekomst mss HS-2? Van de Breed weet ik eigenlijk niet zoveel, warm genoeg? Iemand die hem hier heeft in zijn gitaar, soundsamples please, sample op dimarzio-site is met veel te veel effecten erdoorheen. Zou het willen gebruiken voor bluesrock à la gary moore, joe bonamassa, zz top maar ook instrumental(puur sound, techniek is iets anders :-D ) à la zaza,vai... Voor de blues dus een redelijke 'chunk', goed voor ritmepartijen, goede warme clean, zingend met wat drive, genoeg mids, helder maar ook niet te helder(wat anders dan de brij die ik nu krijg), harmonics moeten eruit 'springen'. ik denk aan dimarzio's want in de toekomst komt er toch een les paul dc(of soortgelijk, mss dean hardtail) die dan qua sound meer naar seymour duncans ligt.

Die aangeduid in vet vind ik echt een ongelooflijk lekkere sound, zaza heeft sd custom custom's zitten, aanrader?