PDA

View Full Version : Marshall VS100 (combo) komt eraan!!



Reel Big Fish
30 juli 2005, 12:07
Hoi allemaal,

vandaag komt mijn Marshall VS100 combo eraan. Het is een tweedehands amp voor maar €230,-. Zit ook meteen de footswitch bij :) . Foto's enzo zal ik vanavond of morgen posten!

Greets! :D

bloodiron
30 juli 2005, 17:30
gefeliciteerd :wink:

Reel Big Fish
31 juli 2005, 14:01
Thanks!! Hij bevalt me prima, alles doet het nog perfect en hij gaat loeihard :D , het is nu alleen nog vogelen met de settings;

ik gebruik hem in de band en de andere gitarist heeft dus een VS100R, ik een VS100, haha :) . Dat zal niet veel verschillen, maar ik speel met een Epi. LP en hij speelt met een Aria strat en op de een of andere manier klinkt die van mij veel scheller. Morgen maar eens kijken of het nog steeds is als ik wat heb gekloot met mn LP en mn amp :D

Foto's komen nog. Het is wel vet in de oefenruimte nu want we hebben een hele marshall muur :D

Deftonic
2 augustus 2005, 02:10
Gefeliciteerd.. je hebt em wel voor een heel mooi prijsje, Ik had em voor 450 gekocht 2 jaar terug.

Ik heb er ook een staan, een VS100 R ,gebruik em ook.. alleen ik zet em nooit harder dan volume 3. Distortion wel voluit.. overdrive kanaal gebruik ik nooit.. alleen t zware kanaal.

Ik vind em soms wel vet klinken.. soms wil ik een DIKKER geluid..Ik heb ook een epiphone LP.

Geniet ze.

Kasper
2 augustus 2005, 04:19
zo eentje heb ik ook 2e hands gekocht. Mijne was voor €250, perfecte staat (speaker was ooit vervangen door een eminence ook.
Kijk eens naar de speakers die in jullie combo's zitten, misschien is er eentje ooit vervangen geweest waardoor het geluid anders klinkt?

bloodiron
2 augustus 2005, 07:52
als jullie moesten kiezen uit een nieuwe vox en een 2de hands vs100..

waar zouden jullie dan voor gaan?

Lord Abortion
2 augustus 2005, 08:30
Welk type Vox?

bloodiron
2 augustus 2005, 09:44
ow sorry :oops:

de ad30vt

Vampire
2 augustus 2005, 11:44
Ik zou zelf voor de Marshall gaan, maar dat komt omdat ik niks met Vox heb en kan. Ik vind ze lelijk (boeiend), maar ik kan er ook echt met geen mogelijkheid uitkrijgen wat ik wil, Marshall komt tenminste nog goed in de buurt!

Maar dat is dus gewoon een kwestie van smaak eigenlijk.

Jax
2 augustus 2005, 11:50
als jullie moesten kiezen uit een nieuwe vox en een 2de hands vs100..

waar zouden jullie dan voor gaan?

Hangt er geheel vanaf wat je wilt gaan spelen, en hoe divers je je sound wil hebben.