PDA

View Full Version : Muziek Video - - In Stukjes Knippen - Maar Hoe ?



L.
30 juli 2005, 11:39
Hey allemaal, vraagje omtrent een video van Ben Harper die ik heb.

Hij staat op mijn harde schijf en het is een optreden van 60 minuten, probleem is dat ik niet verder kan spoelen (hij schiet gewoon terug en speelt verder). Dit resulteert dus in het feit dat ik als ik hem een stukje wil bekijken ik 60 minuten moet kijken wil ik het einde zien.

Iemand met verstand van software die weet welk programma ik erop los kan laten zodat ik de video in stukjes kan knippen ?

Ook wil ik de audio van de video rippen en in mp3 formaat op de pc zetten. Hier ideeën voor ?

Bij voorbaat dank mensen...

Bloodline
30 juli 2005, 13:44
Cubase SX

bert k
30 juli 2005, 15:29
voor een video? Daar moet toch wat beters voor zijn? Een videoprogramma bijvoorbeeld. Premiere? Vegas?

Dreamer_Ur
30 juli 2005, 15:58
adobe premiere pro should do the trick. demo versie is op www.adobe.com vast wel te downloaden. tutorials zat.

L.
30 juli 2005, 23:42
Ok, thanks, zal die proggies eens bekijken, is die demo trouwens wel geschikt om te doen wat ik wil doen ? Of weet je dat niet....

En de audio rippen ? Enig idee ?

Thanks again.

bert k
30 juli 2005, 23:54
Gaat allemaal in premiere. Maar of je kan saven in een demo weet ik niet.

Dreamer_Ur
31 juli 2005, 11:33
volgens mij kan je wel saven, het is een 30 dagen versie.

L.
2 augustus 2005, 21:51
Damned, dat adobe programma kan die video niet openen, geen geldig format zegt ie me, tis een asf file.

Grootste probleem is dat ik er een audio file van wil maken, zodat ik hem kan opnemen op mijn minidisc, iemand ideeën hoe ik de audio kan rippen ?

Bij voorbaat dank...

harrie-beton
2 augustus 2005, 22:03
L

google moet eigenlijk je grootste vriend zijn

http://www.riverpast.com/en/support/tutorials/convert/asf/mp3.php

L.
5 augustus 2005, 15:10
Thanks man, ff checken...

Cool, het werkt, wil jij niet mijn beste vriend worden Harry ? :p