PDA

View Full Version : Nieuw forum of sticky's over koopadvies



bert k
29 juli 2005, 09:52
Hoi, ik heb het sticky topic verwijderd, zodat er wat meer ruimte bovenaan ontstaat. Zo is het toch niet meer onoverzichtelijk?
Helaas moest het hele topic gerooid worden, dus post ff je mening opnieuw als je dat belangrijk vindt.
Ik ben zelf wel blij met die sticky's. De angst die ik een beetje heb is dat mensen niet eerst in een ander subforum gaan kijken, maar meteen hier een vraag posten. Nu staat de info toch wat dichterbij.

Fumi SG
29 juli 2005, 10:51
het is inderdaad wel wat overzichterlijker nou, en het valt op!! Precies wat de bedoeling was toch?? :)

Reel Big Fish
29 juli 2005, 11:13
Tsss nu is heel mn goeie post weg :evil:


..... ik ben trouwens voor :razz:

Jeroenvanhulsteijn
29 juli 2005, 12:32
tis wel duidelijk zo. Alleen in die ellenlange topics is het wel eens moeilijk terugzoeken naar je eigen vraag en het daarbij behorende antwoord.

Het is denk ik ook dat mensen dan vooral ook op zoek zijn naar gebruikers ervaringen. En die komen toch vooral in het "Gitaren" forumonderdeel terecht. Nuja, dan gebruiken ze de zoekfunctie maar.

Doe mij maar stickies!!

Swan
29 juli 2005, 12:45
vind t nogal nutteloos gegooi met merken

H.Manback
29 juli 2005, 13:45
Ja ik denk dat op een gegeven moment er toch ff wat in moet worden geknipt, en gewoon kiezen voor een overzichtje van een aantal modellen met dan ook eens wat duidelijke info en plaatjes. Laat iedereen eerst nog maar ff brainstormen, en op een gegeven moment zou ik dan de knoop doorhakken en het op 1 overzichtelijke start post houden met info over verschillende modellen.

Tujuh
29 juli 2005, 13:47
Dat vind ik ook. Ik vind het een beetje onoverzichtelijk en onduidelijk worden zo. Misschien kan één iemand per merk er wat uitgebreider over vertellen, zodat er voldoende info is en daarna is het gewoon klaar. De topics kunnen dan gewoon weer gesloten worden. Mocht er iets niet kloppen of ontbreken voor sommige mensen, laat ze dan ff een pm sturen ofzo naar de Mod (die het vervolgens aanpast) Als iedereen zomaar in die topics kan posten, dan wordt het één grote brei waar alleen maar merken worden gedropt.

Maar dat is mijn mening :-D