PDA

View Full Version : Dirty Fingers



Mafkees
28 juli 2005, 18:24
Weet iemand van jullie wat een dirty fingers humbucker kost die in deze gitaar zit. 8-)


http://www.gibson.com/press/memphis/product/classicseries/TomDelonge.jpg

EpiCenturiesAWAy
28 juli 2005, 19:06
List price is zo rond de 150 $ http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0002H013W/104-4850815-9867927?v=glance
Lijkt me wel een vet pickupje ik wil em ook al een tijdje. Als je'm koopt laat dan iets weten :)

Jax
28 juli 2005, 20:15
Is dat trouwens die Tom deLonge sig? Best wel vet eigenlijk :oops:

EpiCenturiesAWAy
28 juli 2005, 20:28
Ja he! Ik vind em ook vet :-D Maar warschijnlijk gaat niemand der op willen spelen doordat hij van 'tom delonge' is, HAHA

Mafkees
28 juli 2005, 22:15
Ik vind het idd best wannabe als je op die gitaar speelt, maar ik moet toegeven dat ik er zelf maar al te graag een zou willen hebben :lol: :oops:

EpiCenturiesAWAy
28 juli 2005, 22:26
Nee dat bedoel ik niet, er zijn veel mensen die tom maar een sukkel vinden en vinden dat hij niet kan spelen ; daardoor.

Mafkees
29 juli 2005, 10:57
ja oke, maar als jij je eigen signature serie hebt bij gibson dan heb je het toch wel goed gedaan :-D

bat
29 juli 2005, 14:04
ja oke, maar als jij je eigen signature serie hebt bij gibson dan heb je het toch wel goed gedaan :-D
Nah, het gaat er meer om dat gitaarmerken mensen uitkiezen die ervoor kunnen zorgen dat meer mensen op hun gitaren willen spelen.

Er zullen talloze mensen zijn die zo'n gitaar willen, omdat Tom DeLonge er ook op speelt.

Als deze gitaar niet verkoopt, ligt Tom DeLonge er zo weer uit bij Gibson.

Ik vind het trouwens een foeilelijk ding, en niet omdat het een Tom DeLonge signature is.

EpiCenturiesAWAy
29 juli 2005, 14:19
Ja ik denk dan dat tom er snel uit zal liggen want deze gitaar is veeeeeeeeels te duur :o Kost meer dan een gewone ES-335 of ES-333.
Dus je zal een betere gitaar hebben voor minder, dom toch als je deze zou kopen ?

Mafkees
29 juli 2005, 19:31
als deze ook door epiphone gemaakt zou worden, zou deze een stuk beter verkocht worden, de Tom DeLonge strat van squier is erg veel verkocht, dus ik denk als epiphone deze zou maken dat er een stuk meer verkocht zouden worden. Veel JONGEREN zouden wel zo'n gitaar willen, maar hebben gewoon het geld niet voor een signature gibson.

Als epiphone ze begon te maken ga ik er zeker wel een halen :cool: :lol: 8-)

...rock...
31 juli 2005, 20:00
als deze ook door epiphone gemaakt zou worden, zou deze een stuk beter verkocht worden, de Tom DeLonge strat van squier is erg veel verkocht, dus ik denk als epiphone deze zou maken dat er een stuk meer verkocht zouden worden. Veel JONGEREN zouden wel zo'n gitaar willen, maar hebben gewoon het geld niet voor een signature gibson.

Als epiphone ze begon te maken ga ik er zeker wel een halen :cool: :lol: 8-)
voor het moment zijn er geen plannen voor een epiphone versie (heb ze gemaild) ik ben ook voor de gitaar aan het sparen (de allermooiste(beste)gitaar)

Me_bigboy
1 augustus 2005, 22:50
lol! ik vind dit een zalige gitaar! maar de mensen die zeggen dan tom delonge niet kan spelen hebben het mooi mis! dna moet je maar eens naar de oudere liedjes luisteren vb: m&m's en nog wat oudere shit. heeft toch nog een mooi gitaarspel.

Harry
2 augustus 2005, 11:40
ik weet niet wie tom delonge is maar ik vind het wel een geinig gitaartje. Gelukkig zijn er nog argeloze types als ik die dit soort dingen zouden kopen omdat ze er leuk uitzien.....

Me_bigboy
2 augustus 2005, 17:36
zou hem ook wel kopen moest hij wat goedkoper zijn. hij heeft een originele kleurencombinatie :razz:

Bullseye
4 augustus 2005, 12:23
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100013652&sid=!08071695&quelle=volltext

Hier staat ie voor 139,-

Ik wil dolgraag weten hoe dit ding klinkt want volgens mij is ie superrrrr vet

maarten69
4 augustus 2005, 13:37
ik vind dit 1 van de weinige hollows die ik wel hip vind, ook verfoei ik blink 182 :evil: