PDA

View Full Version : blade texas standard



strattie
28 juli 2005, 14:48
Zo vandaag naar een muziek winkel geweest. en wat kwam ik daar tegen een prachtige texas standard. Dus ik pak dat ding van de muur en speel er even lekker onversterkt over. Prachtig geluid veel sustain en een geod gebalanceerde klank.

Vervolgens ingeprikt in twee 30 watt voxjes (die nieuwe transistor met preamp buis dingen) en begin een lekker bloesje te spelen. God o god wat een sound :o . egt niet normaal. heerlijk geluid is bijvoorbeeld het hals element met de midboost aan voor een clean blues geluid met een vuil randje. of standje 4 met hoog en laag boost. echt geniaal!

Vervolgens vraag ik aan die gozert die daar werkt wat hij moet kosten, zegtie 540 incl. gratis afstelbeurten voor de rest van ze leven...

Ik wil 'm wel kopen ik had alleen even geen geld bij me.. maar zou dit een goede deal zijn?

GuitarMaster
28 juli 2005, 15:45
Is het toevallig de Blade die bij City Music in alphen a/d rijn staat?

telecastermaster
28 juli 2005, 16:41
ff iets specifieker graag. Type?

Negative K3 fan
28 juli 2005, 16:46
ik was laatst bij tags ook ontzettend onder die indruk van die blade/levinson texas dingen! alleen daar kostten ze 800 euro, maar voor dat geld zeker doen! heerlijke gitaren die de amerikaanse fenders 0wnt.

GuitarMaster
28 juli 2005, 16:49
Haha, je hoeft me niet te pm-en, ik ga m echt niet voor je neus wegpikken. Ik wou je alleen ff laten weten dat dat "levenslang gratis afstellen" bij city music echt helemaal niks voorsteld. Ik ken geen enkele winkel waar ze gitaren zo slecht afstellen/reparaties uitvoeren als daar.

Een paar jaar geleden heb ik daar een Ibanezje gekocht, die zouden ze wel even gratis voor me afstellen, toen ik hem terugkreeg was hij nog slechter geintoneerd dan daarvoor. 2 maanden geleden heb ik een setje nieuwe tuners en een nieuwe kam op een acoustische gitaar laten zetten+afstellen (in de hoop dat het nu beter zou zijn), maar die tuners moest ik zelf opnieuw installeren want dat was verkeerd gedaan. Dat nieuwe zadel had hij er zelfs helemaal niet opgezet "ja die is nog wel goed", terwijl dat ding zwaar versleten is.
Bovendien was hij een week later dan afgesproken klaar...

Edit: owjah, die gitaar lijkt me verder gewoon een prima keuze :)

strattie
28 juli 2005, 16:55
Haha, je hoeft me niet te pm-en, ik ga m echt niet voor je neus wegpikken. Ik wou je alleen ff laten weten dat dat "levenslang gratis afstellen" bij city music echt helemaal niks voorsteld. Ik ken geen enkele winkel waar ze gitaren zo slecht afstellen/reparaties uitvoeren als daar.

Een paar jaar geleden heb ik daar een Ibanezje gekocht, die zouden ze wel even gratis voor me afstellen, toen ik hem terugkreeg was hij nog slechter geintoneerd dan daarvoor. 2 maanden geleden heb ik een setje nieuwe tuners en een nieuwe kam op een acoustische gitaar laten zetten+afstellen (in de hoop dat het nu beter zou zijn), maar die tuners moest ik zelf opnieuw installeren want dat was verkeerd gedaan. Dat nieuwe zadel had hij er zelfs helemaal niet opgezet "ja die is nog wel goed", terwijl dat ding zwaar versleten is.
Bovendien was hij een week later dan afgesproken klaar...

Edit: owjah, die gitaar lijkt me verder gewoon een prima keuze :)

haha, nou ja ik heb een keer zo'n ervaring gehad dus ik ben een beetje argwanend daarvoor.. :oops:

strattie
28 juli 2005, 16:57
ff iets specifieker graag. Type?

blade texas standard pro,

zwart
pallisander hals
3 sc van levinson
vsc
tremolo
vintage style mechanieken

540 euro

guitartub
28 juli 2005, 19:38
DOEN!!

Zijn simpelweg topgitaren.

Jax
28 juli 2005, 19:51
Idd, ik heb eens een Blade California was het geloof ik uitgetest. Erg lekkere feel en bovenal sound... :cool:

Tupelo
28 juli 2005, 21:12
Yep mooie koop, doen!!! :)

Fumi SG
28 juli 2005, 21:18
Dat is toch die passieve zonder VSC control?? Toch doen! :razz:

strattie
28 juli 2005, 22:16
Dat is toch die passieve zonder VSC control?? Toch doen! :razz:

lezen lul..:wink:

mét vsc.



blade texas standard pro,

zwart
pallisander hals
3 sc van levinson
vsc
tremolo
vintage style mechanieken

540 euro

strattie
28 juli 2005, 22:25
maarrr... de prijs is dus gewoon scherp of zou ik er nog van af moeten kunnen halen?

Tupelo
28 juli 2005, 23:56
Volgens mij is 540 een scherpe prijs.

Fumi SG
29 juli 2005, 00:18
Dat is toch die passieve zonder VSC control?? Toch doen! :razz:

lezen lul..:wink:

mét vsc.



blade texas standard pro,

zwart
pallisander hals
3 sc van levinson
vsc
tremolo
vintage style mechanieken

540 euro

:oops: ... dan is ie zeker goed geprijsd!! :)

Shaggy
29 juli 2005, 21:24
gewoon doen pik .. krijg je echt geen spijt van. Ik heb ook dezelfde alleen dan deze kleur:

http://www.musix.nl/tijdelijke_troep/texas1.jpg


ik speel er zelfs meer op dan mijn blade rh4 classic :)

Maniaaaak!!
29 juli 2005, 21:59
gewoon doen pik .. krijg je echt geen spijt van. Ik heb ook dezelfde alleen dan deze kleur:

http://www.musix.nl/tijdelijke_troep/texas1.jpg


ik speel er zelfs meer op dan mijn blade rh4 classic :)

HOLY TERING :o

Ziet er goed uit man