PDA

View Full Version : Crybaby wah of Vox Wah?



PeArLjAm
16 oktober 2001, 22:20
Ik vraag me af welke ik moet kiezen. Zelf dacht ik aan de vox, die heeft wel goede recensies gekregen. Wat vinden jullie goed en maakt het verschil in prijs veel uit?

taylor
17 oktober 2001, 00:18
morley bad horsie!!!ik heb zelf dus

Jimi Hendrix
17 oktober 2001, 08:57
Toen ik een wah ging kopen heb ik ze allebei uitgeprobeerd, mijn voorkeur ging uit naar de vox.
Hoe klinkt die bad horsie dan, taylor?

taylor
17 oktober 2001, 14:19
hmm goed :smile:.

cry baby heb ik ook gehad.

Jimi Hendrix
17 oktober 2001, 15:23
Haha.
Wel grappig is trouwens dat Jimi naar verluidt cry baby speelde, maar op alle opnames die ik van hem heb gezien speelde hij op een Vox!
Net zo met petrucci, die heeft een deal met dunlop, maar ik zag hem een keertje op een clinic en toen gebruikte hij ook de vox...

taylor
17 oktober 2001, 17:02
ja steve vai gebruikt geen bad horsie maar 1 budda wah.live zou kunnen maar op de plaat is het budda.

dus ik heb hem niet omdat steve er 1 heeft ofzo,zo ben ik nog nooit te koop gegaan.

ik ben een beetje tegen al signature spul.

taylor
17 oktober 2001, 17:07
ik trouwens ook nog een ev-5(expressie pedal)via me 19" spul en wah maar die is nie echt al te best wel leuk voor chorus en flanger enzo.af en toe gebruik ik hem(die wah)

taylor
17 oktober 2001, 17:10
bij de weg die budda wah is 1 vox kopie maar dan nog beter schijnt .

PeArLjAm
17 oktober 2001, 17:46
Taylor, waar heb je die bad horsie gekocht, en wat heeft ie ongeveer gekost? De naam klinkt wel geinig

taylor
18 oktober 2001, 14:33
hmmm die heeft iets van 300,00 gekost geloof ik kan veel meer zijn hoor maar dacht het nie.

is overal wel te koop.

het merk is morley de naam van het beestje is dus bad horsie.

taylor
18 oktober 2001, 14:36
oh ja op het moment zijn er 2 series ik heb de oude eerste 1e serie die 2e serie zou nog wel duurder zijn denk ik.

is ook iets anders die kun je nog instellen bepaalde parameters.

Rectifier
19 oktober 2001, 11:11
Lijkt me wel een voordeel die Bad Horsie.
Dat je niet eerst een schakelaar in hoeft te trappen voor je hem wil gebruiken.
Hij is toch optisch....??
Taylor, ik dacht dat je geen 19" app. had???

taylor
19 oktober 2001, 13:36
jawel hoor maar tis 2e setup zeg maar.

taylor
19 oktober 2001, 13:42
optisch nee

hij werkt op het moment dat je hem na beneden trapt,intern kun je hem instellen normaal als je los laat gaat hij na 1 sec gewoon weer over op bypass maar er is een weerstandje waar je aan kunt draaien waar je dit kunt vergroten of verkleinen.

er zit en ledje op als hij dus niet meer werkt(dus in bypass) dan gaat tie uit.