PDA

View Full Version : Gitaarvirtuozen



screamindemon
27 juli 2005, 16:58
Uit de Groninger gezinsbode:

http://members.home.nl/johanneseningrid/mapperdeflap/virtuoos.JPG

Ritch
27 juli 2005, 17:02
Wat lijp!! Misschien doe ik ook wel een gooi! :)

Mr.Bluesbreaker
27 juli 2005, 19:17
Ik vind dat zo'n bullshit.
Ik ga liever patseren op het podium met mijn band in een kroeg dan dat soort "wie heeft de grootste pik". Vat niet dat mensen het als een competitie zien, gitaarspelen. Als je vastberaden bent om dat zomaar te winnen, dan heb je toch een serieus aandachtstekort? Of zie ik dit niet goed...

Antal
27 juli 2005, 19:31
Ik vind dat zo'n bullshit.
Ik ga liever patseren op het podium met mijn band in een kroeg dan dat soort "wie heeft de grootste pik". Vat niet dat mensen het als een competitie zien, gitaarspelen. Als je vastberaden bent om dat zomaar te winnen, dan heb je toch een serieus aandachtstekort? Of zie ik dit niet goed...

+1. Ik ga hem ook gelijk even verplaatsen. En als ik de topicstarter was zou ik de foto kleiner maken, want dit is niet echt handig.

SL-3
27 juli 2005, 19:48
Mensen met dat soort reacties kunnen zelf gewoon niet goed spelen of zijn sexueel gefrustreerd. Het gaat niet alleen om het winnen het gaat om het inspireren en het geinspireerd raken. Om nieuwe contacten op te doen en coole ''gitaarbuddies'' te vinden.

screamindemon
27 juli 2005, 20:08
idd foto was wat groot, is aangepast.


Het gaat niet alleen om het winnen het gaat om het inspireren en het geinspireerd raken. Om nieuwe contacten op te doen en coole ''gitaarbuddies'' te vinden.

Eens en mocht je winnen dan dan heb je in 2x4 minuten wel mooi 500 euri verdiend :D

Rubenios
27 juli 2005, 20:34
het alleen maar afzeiken is makkelijk gedaan. betekend probably dat je er niks van bakt op gitaar dan he :)

ik doe ni mee ik weet van mezelf al dak zuig hehe en bovendien woon ni in noord holland :)

Das Schaap
27 juli 2005, 22:54
Mensen met dat soort reacties kunnen zelf gewoon niet goed spelen of zijn sexueel gefrustreerd. Het gaat niet alleen om het winnen het gaat om het inspireren en het geinspireerd raken. Om nieuwe contacten op te doen en coole ''gitaarbuddies'' te vinden.
Amen dude. 8-)
Je weet maar nooit waar je de gitarist vindt die je opeens laat inzien dat een bepaalde stijl toch heel vet kan zijn, of juist dat basic spelen ook lekker is, of wat dan ook. :)

WICKED
28 juli 2005, 18:02
lolll ik mag niet mee doen :-( :D

SL-3
29 juli 2005, 15:48
lolll ik mag niet mee doen :-( :D

hoezo niet :-? ?

Vampire
29 juli 2005, 20:14
Sinds wanneer moedig je met dit soort dingen mensen aan om gitaar te gaan spelen?

Iemand die nog nooit gitaar heeft gespeeld heeft heus niet ineens nu zoiets van: wow! 500 euro! daar ga ik even een gitaar voor kopen en een versterker en dan 24/7 oefenen en dan hopen en bidden dat ik een kans maak om heel , HEEEL misschien te winnen...

Maar goed, verder zijn dit soort dingen best leuk vind ik.

WICKED
31 juli 2005, 19:30
lolll ik mag niet mee doen :-( :D

hoezo niet :-? ?

Ben niet oud genoeg, 14 :D Waarom nou vanaf 16 jaaaaarr

Of begrijp ik het verkeerd, t/m 16 jaar of 16 t/m 17 jaar?? :oops:

Thijs G
2 september 2005, 10:54
+ Je woont niet in noor-NL wick :-D

Ronaldd
21 september 2005, 17:57
Mmmm,, ben telaat.. Had wel ff willen winnen, moet nog iets nieuws kopen, en geld komt goed van pas

Thijs G
22 september 2005, 09:01
^lol dan zijn marcel coenen en richard hallebeek er op eens :lol: