PDA

View Full Version : Gitaartje erbij!!!



Monty
27 juli 2005, 14:12
Jaja, kan weer een gitaar van m'n verlanglijstje schrappen :-D Hier issie dan:

http://www.montaillou.com/bulk/petrucci1.jpg
http://www.montaillou.com/bulk/petrucci2.jpg
http://www.montaillou.com/bulk/petrucci3.jpg
http://www.montaillou.com/bulk/petrucci4.jpg

Het is de Petrucci gitaar die op git*markt stond en heb een goede ruildeal kunnen sluiten. Hij is werkelijk als nieuw en heeft alle opties als piezo, mystic dream + meegespoten kop, petrucci inlays, or. koffer en wat handtekeningen van Dream Theater op de achterkant. Gitaar speelt als een droom en door de 'hap' in de body lijkt het net of je op een gitaar speelt met gewelfde bovenblad (gibson, prs).

Fumi SG
27 juli 2005, 14:14
VETTE gitaar gast!! :o Zeer nette finish, veranderd die ook naar mate de lichtinval veranderd??

WICKED
27 juli 2005, 14:17
aarghh jaloers :D veel plezier ermee!!

Anders Destium
27 juli 2005, 14:20
Wow, gefeliciteerd :lol:


Shred ze!

guvnor
27 juli 2005, 14:20
damn.... da's een mooie :o

congrats..!!

Monty
27 juli 2005, 14:22
VETTE gitaar gast!! :o Zeer nette finish, veranderd die ook naar mate de lichtinval veranderd??

De kleur verandert voor zover ik weet alleen van donker paars naar donker groen naarmate je de kijkhoek veranderd. Ik ben nu op vakantie en heb er nog niet veel op kunnen spelen helaas :( Kan momenteel alleen van de foto's op m'n laptoppie genieten.

almarvk
27 juli 2005, 14:28
Feli! Heeft wel erug lang op gitaarmarkt gestaan maar dat is het blijkbaar voor jou wel waard geweest :)

BLOK182
27 juli 2005, 14:31
Mooi ding dude, congrats! Maarre, vroeg me af, jij hebt nogal wat dikke buizenbakken, werkt dat een beetje, op een flat? Geen gezeik met de buren enzo? Of speel je echt heel zacht? Vroeg het me af omdat ik binnenkort op kamers ga, en niet per se de hele flat over me heen wil hebben omdat mijn gepingel door het hele gebouw te horen is :-D

Monty
27 juli 2005, 14:40
Mooi ding dude, congrats! Maarre, vroeg me af, jij hebt nogal wat dikke buizenbakken, werkt dat een beetje, op een flat? Geen gezeik met de buren enzo? Of speel je echt heel zacht? Vroeg het me af omdat ik binnenkort op kamers ga, en niet per se de hele flat over me heen wil hebben omdat mijn gepingel door het hele gebouw te horen is :-D

Ik heb 't geluk denk ik dat ik niet van die zeikburen heb. De flat is ook niet zo heel erg gehorig dus kan best hard spelen als ik m'n ramen dicht houd (kamer zit aan de gallerij kant en speel altijd over de 4x12). Je kan het buiten wel horen en soms hoor ik dat de buren 2 etages onder mij me ook kunnen horen, maar ze hebben er geen moeite mee. Je zou 't gewoon ff moeten testen met een wireless als je op kamers gaat, dan weet je hoe hard (of hoe zacht) je kunt gaan.

Ash ketchum
27 juli 2005, 17:37
SWEET THING, echt een gottahave axe. :o

Braindead
27 juli 2005, 17:46
Gefeliciteerd! Qua looks een heel mooie gitaar!
Zelf heb ik hem ook gehad, maar dan niet met zoveel opties als jij. Eerlijk gezegd beviel hij me niet zo....

Het geluid was clean echt geweldig, in de tussenstand (split humb).
Met distortion klonk hij heel erg steriel. Helemaal geen gevoel. Of dat door het hout kwam of de pickups dat weet ik niet.

tremolo is apart, maar blijft wel goed in tune.

En de hals tja das persoonlijik. Maar ik vond hem nogal eigenaardig. Heel kort, en heel breed. Vergeleken met andere gitaren nogal apart.
Hij speelde verder wel lekker, dat weer wel. Lage actie, en heel soepeltjes.

Musicman heeft heel fijne gitaren, maar deze lag me helemaal niet. Zo zie je maar dat het wel heel persoonlijk is.

Maar het is een plaatje! Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben.......

sebass
27 juli 2005, 17:51
OMG dat is een van de best spelende gitaren waar ik ooit in mijn leven op heb gespeeld. Gefeliciteerd man. Nu ik nog :D

Mafkees
27 juli 2005, 18:02
sexy ding :-D

TMKXL
27 juli 2005, 18:26
Super gave gitaar man, veel speelplezier gewenst! :o

glacius
27 juli 2005, 18:30
ik vind hem niet zo mooi maar toch veel plezier ermee en gefeli !!

vulvasonic
27 juli 2005, 18:39
FELICITA!

Strakke plank!

Nrrrk
27 juli 2005, 21:25
zozo, mooi man :D

Riffcrusher
27 juli 2005, 21:40
WOW ! Wat een MOOIE gitaar !

Prachtig ! Gefeliciteerd !

guitartub
27 juli 2005, 21:53
TE GEK!!

Met Piezo..... WOOOOW. Heb Petrucci op de DT dvd en sta iedere keer versteld van zijn accoustische geluid. Trouwens, die Mesa kasten die er staan zijn ook niet mis.

Veeeel plezier ermee!
Greetz, Bert.

Koekjes zijn lekker
29 juli 2005, 10:48
Vette gitaar man!

Enneh, mocht ie je toch niet bevallen en ergens in een hoekje van de kamer staan wegrotten, geef em dan maar als kadootje aan mij, want anders is het zonde van de gitaar he... :P