PDA

View Full Version : Nieuwe Ibanez All Tube Head Thermion en 4x12s V30s



Josdevos
27 juli 2005, 12:29
Ziet er eerlijk gezegd niet zo slecht uit... Redelijk goeie specs voor head en cab... Kan uiteraard qua sound nog zwaar tegenvallen... en het oplichtende Ibanez logo is ook niet het van het uiteraard...

http://ibanez.com/accessories/zooms/TN120.jpg

http://ibanez.com/accessories/spec.asp?m=106&z=y

http://ibanez.com/accessories/zooms/TN412A.jpg

http://ibanez.com/accessories/spec.asp?m=107

Fumi SG
27 juli 2005, 12:33
ik vind hem er wel aardig uit zien, alleen was een andere kleur voor dat logo cooler geweest?? :)

Jax
27 juli 2005, 13:06
....en het oplichtende Ibanez logo is ook niet het van het uiteraard...


Hahaha, idd redelijk kansloos :lol:

BLOK182
27 juli 2005, 13:55
Logo is niezo cool idd, maar sorry, vind het hele ding niet echt mooi en vrij cheap uitzien.

Negative K3 fan
27 juli 2005, 15:36
zal vast niet overlopen van tooooooone :)

Josdevos
27 juli 2005, 15:57
zal vast niet overlopen van tooooooone :)

Tja who knows, ben geen Iba fan maar gun ze toch het voordeel van de twijfel, zijn precies terug wat beter bezig dan een paar jaar geleden...

Josdevos
27 juli 2005, 15:58
zal vast niet overlopen van tooooooone :)

Tja who knows, ben geen Iba fan maar gun ze toch het voordeel van de twijfel, zijn precies terug wat beter bezig dan een paar jaar geleden...

skabouter
27 juli 2005, 16:16
belangrijker: wat kost het ?

ibanez geeft redelijke prodcuten, voor een prima prijs, als die headje nou eens 700 zou kosten, en t cab 500..................nou.............dan geef ik ze ook t voordeel van de twijfel !

we hebben es wat vette buizenheads nodig voor minder dan 1000 euro !

Ibanez RuleZ
27 juli 2005, 19:43
ik ben op zich ook wel benieuwd naar die cab. een cab met V30s is altijd interessant, al is het maar om te vergelijken.

Harrald

NeeraDJ
27 juli 2005, 20:01
De cab is van berkenmultiplex dus dat zal niet heel slecht klinken. Ruby tubes 6L6GC? Wow, deze top zal denk ik niet erg goedkoop worden. Ik geef ze ook wel de voordeel van de twijfel, alhoewel ik niet denk dat ie heel goedkoop zal worden, over het algemeen zijn Iba prijzen alleen maar gestegen

interessander
27 juli 2005, 21:18
De peavey ultra had ook een oplichtend logo, maar die was groenb bij clean, oranje bij crunch en rood bij ultra geloof ik, dat heeft nog wel iets.

Maar ik ben ook erg benieuwd, net zoals naar de nieuwe valveking buizenamps van peavey: http://www.peavey.com/news/article.cfm/action/view/id/132/20052107.cfm

mmrizio
28 juli 2005, 09:32
Dan zal mijn 'Starfield by Ibanez' 2x50w buizen eindtrap binnenkort wel vintage zijn...

skabouter
28 juli 2005, 11:25
interessant, die valveking, er staat $600 bij.........hoeveel euro`s zou dan IN NL zijn ?

kvind dat er nodig es wat simpele headjes moeten komen, 1 of 2 kanaals, voor minder dan 500euro enzo, die best redelijk klinken. gewon nie teveel fratsen erop, en zo`n prijs moet toch mogelijk zijn ?

of zijn ze er al , en mis ik ze ?

Bins
28 juli 2005, 12:05
kvind dat er nodig es wat simpele headjes moeten komen, 1 of 2 kanaals, voor minder dan 500euro enzo, die best redelijk klinken. gewon nie teveel fratsen erop, en zo`n prijs moet toch mogelijk zijn ?

of zijn ze er al , en mis ik ze ?

Ja, als je nu als "beginner" een winkel binnenloopt dan vliegen de transistor/modelling +100effecten gevallen je om de oren. Het zou heel cool zijn als je ipv zo'n ding ook eens een goedkope tube amp zou tegenkomen. Inderdaad zo simpel/goedkoop mogelijk houden, zodat de drempel zo laag mogelijk is.

Franc
28 juli 2005, 12:32
Dan laat je toch een eenvoudige 1 o 2 kanaals buizenamp bouwen of gaat naar een van de vele kleinere zelfstandigen die dit land rijk is?

Dan heb je voor een paar honderd euro een buizenbak.

Bins
28 juli 2005, 13:33
Dat weet je toch niet als je voor het eerst een "echte" versterker gaat kopen? 99% van de mensen doet dat gewoon bij feedback. Niet elke gitarist zit op gitaarnet.

p.s.
Bij wie zou je dan voor een paar honderd eurs een amp kunnen laten bouwen? Daar heb ik wel oren naar... Heb maar 1 kanaal nodig :)

Franc
28 juli 2005, 13:46
Met 'een paar honderd' bedoel ik natuurlijk niet 200 of 300 he, eerder richting 700, 800

almarvk
28 juli 2005, 13:47
Geef mij dat adres dan! Heb ik ook wel oren naar :) Gewoon 1 kanaals top naar je eigen specs voor een paar honderd euri.

Lijkt me wel vreemd. Een nieuwe marshall kost zo rond de 1000 euri en zelf laten bouwen maar een paar honderd euri...

Franc
28 juli 2005, 13:51
Ja wat dacht je dat je betaalt voor het Marshall logo ?
(en uiteraard alle research etc die erbij een groot merk hoort)

Ik heb ook niet 'een adres' voor je (anders word ik weer beticht van spam), maar als je goed rondkijkt zijn er genoeg kleinere versterkerbouwers die mooie spullenn kunnen leveren voor 'weinig'

Of bouw hem zelf.
Dat zou ik doen (sterker nog... ;) )

NeeraDJ
28 juli 2005, 14:56
Als je niet beschuldigd wil worden van spam PM me dan zo'n adres of heb je er echt geen. Ik heb er het geld wel voor over hoor. Ik ben echter nog nooit een minder bekende versterkerbouwer in Nederland tegen gekomen, laat staan iemand die het voor dat geld voor je wilt bouwen.

BlackSun
28 juli 2005, 17:48
Iemand die voor een paar honderd euro een buizenamp voor je in elkaar flanst....lijkt me niet mogelijk.

Sowieso de materialen zijn al duur als je maar 1 versterker bouwt, en daarnaast heeft ook een simpele buizneamp best wel wat research (= uren) nodig. Dan moet de betreffende bouwer er ook nog eens zn eten en hypotheek van betalen: ik denk echt niet dat je onder de 1000 een custom buizenbakkie heb hoor.....

Daniël_san
28 juli 2005, 20:29
Ja wat dacht je dat je betaalt voor het Marshall logo ?
(en uiteraard alle research etc die erbij een groot merk hoort)

Ik heb ook niet 'een adres' voor je (anders word ik weer beticht van spam), maar als je goed rondkijkt zijn er genoeg kleinere versterkerbouwers die mooie spullenn kunnen leveren voor 'weinig'

Of bouw hem zelf.
Dat zou ik doen (sterker nog... ;) )

Kan je mij dat adres PM'en??? 8-)

Ontopic: Lijkt me wel leuk om eens te gaan testen als ze in Nederland zijn.

Franc
28 juli 2005, 22:28
Ja, verwachten jullie nou een of ander geheim adresje dat buizenbakken uitspuugt voor 200 euro per stuk??

Kijk en vraag maar eens rond dan zie je dat een buizenbak niet zo duur hoeft te zijn.