PDA

View Full Version : Bandscene in Apeldoorn ?!?



Bullseye
27 juli 2005, 11:50
Ok ik ben dus net verhuisd van Kampen naar Apeldoorn en was zeer benieuwd hoe de bands scene in Apeldoorn werkt .
In Kampen heb je een vereniging die staat voor promotie van Bands uit Kampen :razz: en organiseerd regelmatig feesten met dus Kamperse bands .
Mijn vraag heeft Apeldoorn ook zo'n soort vereniging ?

Vampire
27 juli 2005, 23:02
In Kampen heb je een vereniging die staat voor promotie van Kamper Bands

sorry, maar... Kamper bands? :-D

Bullseye
28 juli 2005, 01:06
Zo goed ? :amp:

Vampire
28 juli 2005, 11:24
Haha, dat ziet er beter uit :D
Helaas kan ik je niet helpen, hoewel ik in Apeldoorn ben geboren, heb ik er slechts 2,5 jaar gewoond en zat ik toen nog niet helemaal in die bandscene daar... :D

Bullseye
28 juli 2005, 13:18
volgens mij ben ik de enige die uit Apeldoorn komt :-?

Damn it !!!!! ik ga weer terug naor Kamp'n

robert-gitarist
28 juli 2005, 21:07
volgens mij ben ik de enige die uit Apeldoorn komt :-?

Damn it !!!!! ik ga weer terug naor Kamp'n

Deventer ook goed? :P ligt haast aan mekaar Deventer en Apeldoorn ;)

Bluesbreaker
28 juli 2005, 22:43
Ok ik ben dus net verhuisd van Kampen naar Apeldoorn en was zeer benieuwd hoe de bands scene in Apeldoorn werkt .
In Kampen heb je een vereniging die staat voor promotie van Bands uit Kampen :razz: en organiseerd regelmatig feesten met dus Kamperse bands .
Mijn vraag heeft Apeldoorn ook zo'n soort vereniging ?

Druk je pc uit, sta op, fiets naar de stad, ga naar binnen in de kroeg waar je een live bandje hoort spelen.

robert-gitarist
28 juli 2005, 23:03
Ok ik ben dus net verhuisd van Kampen naar Apeldoorn en was zeer benieuwd hoe de bands scene in Apeldoorn werkt .
In Kampen heb je een vereniging die staat voor promotie van Bands uit Kampen :razz: en organiseerd regelmatig feesten met dus Kamperse bands .
Mijn vraag heeft Apeldoorn ook zo'n soort vereniging ?

Druk je pc uit, sta op, fiets naar de stad, ga naar binnen in de kroeg waar je een live bandje hoort spelen.

Veel in plaatselijke muziek winkels rondhangen doet ook wonderen :D ;)

Bullseye
29 juli 2005, 00:39
volgens mij ben ik de enige die uit Apeldoorn komt :-?

Damn it !!!!! ik ga weer terug naor Kamp'n

Deventer ook goed? :P ligt haast aan mekaar Deventer en Apeldoorn ;)

Dem'ter is ook goed idd, da's toch gemeente Apeldoorn of niet :razz:

Hey maar wat kun jij mij wijzer maken dan ik al ben, in mijn speurtocht naar de Apeldoornse/ Deventerse bandscene.

Is er niet een algemene plek waar Rock bands oefenen tot ze erbij neer vallen.
Ik hoor steeds "Gigant Gigant" in de verte klinken maar klinkt zo ver weg

Acajou
31 juli 2005, 14:10
volgens mij ben ik de enige die uit Apeldoorn komt :-?

Damn it !!!!! ik ga weer terug naor Kamp'n

Deventer ook goed? :P ligt haast aan mekaar Deventer en Apeldoorn ;)

Dem'ter is ook goed idd, da's toch gemeente Apeldoorn of niet :razz:

Hey maar wat kun jij mij wijzer maken dan ik al ben, in mijn speurtocht naar de Apeldoornse/ Deventerse bandscene.

Is er niet een algemene plek waar Rock bands oefenen tot ze erbij neer vallen.
Ik hoor steeds "Gigant Gigant" in de verte klinken maar klinkt zo ver weg

Wil jij nooit maar dan ook nooit meer zeggen dat Deventer gemeente apeldoorn is.
Deventer is een stad. apeldoorn een dorp met een inteelt cultuur waar de achterhoek nog wat van kan leren.

In deventer kan je de zondagavond is langskomen in het burgerweeshuis, jam sessies voor wie dat leuk vindt.
Apeldoorn en rondhangen in de plaatselijke muziekwinkel :-D :-D :-D , kan je kiezen uit frietbak en een klein zaakje in de binnen stad die niks heeft en errug duur is.
Maar goed bandscene in Devneter is niet best en die van apeldoorn niet veel beter.

Bullseye
31 juli 2005, 15:51
:cry: Boehoe ......

Regio Zwolle is veel beter op dit front ,.... hmmm daarom winnen ze de oogst van Overijssel ook steeds natuurlijk .

Nah ja, dan blief ik weh in Kamp'n speul'n


Ciao belle :razz:

Vampire
1 augustus 2005, 12:34
Zutphen is ook wel erg goed op dat gebied geloof ik hoor, misschien dat je daar eens moet kijken? Ligt toch dicht bij Deventer (wel verder van Apeldoorn af als ik me niet vergis).

Ik heb in ieder geval een vriend in Zutphen, die daar in een bandje zit en regelmatig optredens heeft, waaronder in Zutphen zelf.

robert-gitarist
7 augustus 2005, 16:57
volgens mij ben ik de enige die uit Apeldoorn komt :-?

Damn it !!!!! ik ga weer terug naor Kamp'n

Deventer ook goed? :P ligt haast aan mekaar Deventer en Apeldoorn ;)

Dem'ter is ook goed idd, da's toch gemeente Apeldoorn of niet :razz:

Hey maar wat kun jij mij wijzer maken dan ik al ben, in mijn speurtocht naar de Apeldoornse/ Deventerse bandscene.

Is er niet een algemene plek waar Rock bands oefenen tot ze erbij neer vallen.
Ik hoor steeds "Gigant Gigant" in de verte klinken maar klinkt zo ver weg

Wil jij nooit maar dan ook nooit meer zeggen dat Deventer gemeente apeldoorn is.
Deventer is een stad. apeldoorn een dorp met een inteelt cultuur waar de achterhoek nog wat van kan leren.

In deventer kan je de zondagavond is langskomen in het burgerweeshuis, jam sessies voor wie dat leuk vindt.
Apeldoorn en rondhangen in de plaatselijke muziekwinkel :-D :-D :-D , kan je kiezen uit frietbak en een klein zaakje in de binnen stad die niks heeft en errug duur is.
Maar goed bandscene in Devneter is niet best en die van apeldoorn niet veel beter.



WHAHAHAHAHAHAHAHa Dude, strak gezegt :D
Jamsessie in Burger Weeshuis is altijd leuk,ik werk er zelf en ja als je van blues houd enzo moet je dr zeker eens heen gaan..ook voor rock is het goed te doen.
Gigant ben ik zelf nog nooit geweest dus zou ik niks over kunnen zeggen ;)
Deventer zijn veel muzikanten enzo wel te vinden.
Zit liever in Deventer dan Apeldoorn moet ik eerlijk zeggen ;)

Vampire
7 augustus 2005, 22:01
Jij werkt in het burger weeshuis? :o Vet! Coole tent is dat, vooral als je staat te beuken in de pit bij After Forever 8-)

robert-gitarist
7 augustus 2005, 23:30
Jij werkt in het burger weeshuis? :o Vet! Coole tent is dat, vooral als je staat te beuken in de pit bij After Forever 8-)

Burger weeshuis is echt een vette tent.
Echt 1 van de betere uitgaans dingen hiero.
Nooit tramalant ofzo..
Vaak leuke optredens,leuke bands enzo..oefenkelders echt gezellig daar..
Kom jij er wel eens dan?
Dan ward het wel keer tijd om keer te meeten daar ;)

Vampire
8 augustus 2005, 00:04
Haha, nee, ben er 1 keer geweest, toen After Forever optrad, met Nemesea in het voorprogramma. Een vriend van me woont in Zutphen, daar ging ik eerst langs en toen samen naar bwh, daarna naar een verjaardag van een vriend uit Deventer. Maar ben er dus nog maar een keer geweest. Wel jammer dat ik Morphia moest missen, die had ik graag nog een keer gezien, maar ik kon die dag niet :(

Bullseye
10 augustus 2005, 15:03
Jij werkt in het burger weeshuis? :o Vet! Coole tent is dat, vooral als je staat te beuken in de pit bij After Forever 8-)

Burger weeshuis is echt een vette tent.
Echt 1 van de betere uitgaans dingen hiero.
Nooit tramalant ofzo..
Vaak leuke optredens,leuke bands enzo..oefenkelders echt gezellig daar..
Kom jij er wel eens dan?
Dan ward het wel keer tijd om keer te meeten daar ;)

Hmmm ...dan word het nodig tijd dat mijn bandje daar komt optreden.
Nog tips ? over hoe dat makkelijk te realiseren is, of gewoon op de goede oude stalk methode ? :-D

robert-gitarist
10 augustus 2005, 22:44
Jij werkt in het burger weeshuis? :o Vet! Coole tent is dat, vooral als je staat te beuken in de pit bij After Forever 8-)

Burger weeshuis is echt een vette tent.
Echt 1 van de betere uitgaans dingen hiero.
Nooit tramalant ofzo..
Vaak leuke optredens,leuke bands enzo..oefenkelders echt gezellig daar..
Kom jij er wel eens dan?
Dan ward het wel keer tijd om keer te meeten daar ;)

Hmmm ...dan word het nodig tijd dat mijn bandje daar komt optreden.
Nog tips ? over hoe dat makkelijk te realiseren is, of gewoon op de goede oude stalk methode ? :-D

Stuur mij ff een prive berichtje..zal ik je de nodige info ff geven ;)

Bullseye
12 augustus 2005, 09:49
:-( Hallo ? ..... :-( Hallo ? Robert ? :-(

... :cry: ?!?

robert-gitarist
13 augustus 2005, 20:14
:-( Hallo ? ..... :-( Hallo ? Robert ? :-(

... :cry: ?!?

Whaha dude relax i'm still a live :P :D
Had alleen nog niet in me onbox gekeken..straks spreek ik iemand die nogal veel er over weet en zal hem ff op de hoogte stellen dat ik je ff zijn info geef...en dan pm ik je wel ofzo ;) komt goed :)

Harald
25 oktober 2005, 12:48
Er zijn sinds een paar weken op zondagavond jamsessies in "The Web" aan de Beekstraat in Apeldoorn. Begint om 21:00 uur. Neem wel je eigen gitaar mee. Er is versterking.

hendri
1 november 2005, 16:08
burgerweeshuis is cool....kom ik ook vaak 8-)

BassAgent
1 november 2005, 21:10
Ga ik waarschijnlijk optreden (Burgerweeshuis).