PDA

View Full Version : Fender usa stratocaster deluxe : Gereserveerd



Rock n' sad
25 juli 2005, 10:27
Heb dus deze beauty gereserveerd : ga hem dinsdag waarschijnlijk testen , als hij mij bevalt reserveer ik hem definitief , en kan ik hem na de vakantie ophalen , als ik mijn geld van vakantiejob krijg .
Hij zal mij waarschijnlijk wel bevallen, aangezien ik mijn squier strat al goed vind spelen ...
Deze fender heeft ook de S-1 mogelijkheid om dus elementen als HB te schakelen , dus ook voor het iets hardere werk. Pick ups schijnen niet te ruisen , en " this guitar is built for spead "

Velen zullen nu zeggen :jij , een fender strat ?

Ja , ik weet dat ik eerst naar gibson aan het kijken was enzo , maar heb besloten dat ik variatie ( dus van gitaren kunnen wisselen ) belangrijker vind als "betere gitaar in dezelfde gerne " Voor humbuckerwerk behoud ik mijn prs dus. Trouwens ben ik ook voorstaander van het originele , dus rock en hardrock met een fender ligt niet voor de hand , daarom juist dat ik het ga proberen ...

http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0101202764_xl.jpg

Alleen het wachten zuigt zo hard :-(

Reel Big Fish
25 juli 2005, 10:40
OMG wat een strakke plank!! Veel plezier alvast!! :)

soup
25 juli 2005, 10:48
heel erg mooi!!! :)

almarvk
25 juli 2005, 10:51
Ziet er netjes uit!

Heb je nog wat nagels over of is de spanning je te erg geworden??;)

Mafkees
25 juli 2005, 13:56
erg mooi met dat goud :-D

FirMz
25 juli 2005, 13:59
zalig beestje

veel speelplezier

Johnny V
25 juli 2005, 14:41
Ik persoonlijk vind de Fender USA telecaster deluxe mooier van geluid en uiterlijk.

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0101702703

Maiden Michiel
25 juli 2005, 14:46
Mooi ding zeg!

Maple toets is natuurlijk de shit!

Robbert
25 juli 2005, 15:25
Eigenlijk vind ik hem best lelijk, maar ach, als ie lekker speelt!

guitardude
25 juli 2005, 22:59
Apart maar het heeft wel iets.
Nieuw of 2ehands eigenlijk? En hoeveel ga je der voor betalen? :)

turboblues
26 juli 2005, 00:02
De kleur van de slagplaat vind ik maar niks! Is natuurlijk zo vervangen..

Rock n' sad
26 juli 2005, 08:20
Apart maar het heeft wel iets.
Nieuw of 2ehands eigenlijk? En hoeveel ga je der voor betalen? :)

Tweedehands , maar weinig op gespeeld, enzo
990 €

Jeanken
26 juli 2005, 11:29
De kleur van de slagplaat vind ik maar niks! Is natuurlijk zo vervangen..
Het is de mijne en op de foto is hij toch nog wat anders dan in het echt, de body is zwart met gouden metallic en de slagplaat is goudachtig, tis een heel mooie gitaar vind ik persoonlijk, ze heeft me ook van gedacht doen veranderen over Strats, niet qua uiterlijk natuurlijk maar de sound vond ik vroeger maar niets.
Maar ik zal me best niet teveel mengen want op een ander forum loopt een hele discussie omdat ik in hun 'te koop' rubriek 2 gitaren en een versterker heb staan waarvan de versterker al weg is en de 2de gitaar één van de forumleden is die hij vroeg of ik ze wou verkopen. Daar is dan de leuze dat gitaarnet een laag niveau heeft??

LordRiffenstein
26 juli 2005, 14:27
Maar ik zal me best niet teveel mengen want op een ander forum loopt een hele discussie omdat ik in hun 'te koop' rubriek 2 gitaren en een versterker heb staan waarvan de versterker al weg is en de 2de gitaar één van de forumleden is die hij vroeg of ik ze wou verkopen. Daar is dan de leuze dat gitaarnet een laag niveau heeft??

Als ik jou was zou ik aan de mods vragen om een name change te doen en een 'e' weghalen uit je naam.

Alain
26 juli 2005, 14:45
1) Rock 'n sad... een single coil serieel klinkt niet als een humbucker

2) Jeanken, 3 gitaren en 2 versterkers, en eerst zitten verkondigen dat je een nieuwe winkel bent opgestart, wat uiteindelijk toch geen winkel is, aangezien je alles in het zwart doet, niet in orde bent met BTW en sociale zekerheid. Daarnaast zijn de gitaren die je aanbiedt veelvuldig doorspekt met onjuiste informatie, als daarop gewezen wordt is het van "ik wist het niet".

Van die 3 gitaren die je aanbiedt :
Een gibson standard goldtop proberen verkopen als een 57 RI
Een Fender USA Fat Tele Fiesta Red wordt door de verkoper zelf (niet de mens die er commissie wil op gaan halen) ook op dat forum aangeboden, voor 50 € minder.
Een stratocaster met single-coils die klinken als een humbucker

2 Fender amps verkopen voor nieuw, al zijn ze 2ehands.


En ik vind het vrij laag dat je op een ander forum dan gaat gaan uithuilen omdat je op het ene betrapt bent.

Jeanken
26 juli 2005, 16:52
1) Rock 'n sad... een single coil serieel klinkt niet als een humbucker

2) Jeanken, 3 gitaren en 2 versterkers, en eerst zitten verkondigen dat je een nieuwe winkel bent opgestart, wat uiteindelijk toch geen winkel is, aangezien je alles in het zwart doet, niet in orde bent met BTW en sociale zekerheid. Daarnaast zijn de gitaren die je aanbiedt veelvuldig doorspekt met onjuiste informatie, als daarop gewezen wordt is het van "ik wist het niet".

Van die 3 gitaren die je aanbiedt :
Een gibson standard goldtop proberen verkopen als een 57 RI
Een Fender USA Fat Tele Fiesta Red wordt door de verkoper zelf (niet de mens die er commissie wil op gaan halen) ook op dat forum aangeboden, voor 50 € minder.
Een stratocaster met single-coils die klinken als een humbucker

2 Fender amps verkopen voor nieuw, al zijn ze 2ehands.


En ik vind het vrij laag dat je op een ander forum dan gaat gaan uithuilen omdat je op het ene betrapt bent.

De Standard Goldtop was me zo verteld door JP, hij ging hem daarna pas brengen en ik had hem zelf nog niet gezien. Ik heb toegegeven verkeerd geweest te zijn en mij geëxcuseerd, het was inderdaad niet slim om ze er al op te zetten terwijl ik ze nog niet gezien had maar ik dacht, wow een '57RI!
Van die Tele ben ik benaderd door die andere of ik hem niet kon verkopen voor hem en hoeveel commissie ik erop vroeg, als hij eerst zegt 750EUR vraagprijs is het dan zo vreemd dat ik er 40EUR commissie bijreken? Ik heb daarna nog met hem gepraat en hij wou tot 650EUR gaan en nu staat hij voor 690EUR dus nog steeds die 40EUR, ik kon evengoed 790EUR houden, dat doet er nu niet toe.
Die Strat singlecoils in serie schakelen maakt er nog geen humbuckers van maar als je er eens op speelt zal je wel horen dat het eerder richting humbucker gaat, moest de sound niet veranderen zou de optie er ook niet opstaan.
En dan wil ik ook wel eens vragen welke twee versterkers ik ooit als nieuw zou aangeboden hebben? Ik heb nog NOOIT iets als nieuw aangeboden, het enige dat je als bezwaar kan hebben is dat ik die Fender Stage 1600 als slechts enkele maanden oud en nog in garantie verkoop, dat is dan ook omdat het mijn amp is en ik het ticket nog heb liggen, hij heeft geloof ik nog 3-4 maand garantie in The Guitarshop in Gent, wil je de rekening zien?

En Ok, ik ben niet in orde met BTW, moet je eens weten hoeveel ik verkoop, hoelang ik sommige dingen eerst al heb voor ik ze verkoop en hoeveel (lees hoe weinig) winst ik maak als ik al winst maak? Die Stage 1600 verkoop ik 150EUR onder de koopprijs terwijl Tom (The Guitarshop) me er een prijs op maakte omdat hij me kent. Vaak kopen kennissen iets en dan vraag ik enkel koopprijs, sommige dingen zoals mijn tweede LEs Paul Joe Perry heb ik gewoon geruild voor eigen gerief dat niet goed wegging. Moest ik een echte winkel zijn zou het wat anders zijn, maar dat is dus niet zo.

Het is idd mss wat stom om hier mijn gal te komen spuwen omdat ik 'betrapt'(op wat) ben maar dat komt omdat ik me zo'n dingen wel degelijk aantrek.

Rock n' sad
26 juli 2005, 19:08
Anyway : ff een snelle kijk gaan nemen ( had niet veel tijd ) , Even op gespeeld over een fender Twin amp en het speelde VER-RUK-KE-LIJK !! Gitaar zag er goed uit veel beter als op foto , natuurlijk heeft een strat geen superdeluxe uitstraling , maar zag er vrij prachtig uit toch. De klank heb ik hoop en al 2 minuten gespeeld , en toch zo snel overtuigd van een sound ( Ja zelfs van de Humbucker imitatieding ) , er komt mischien wel nog een test met mijn eigen versterker , tenminste als ik tijd vind , met mijn vakantiejob enzo. Anyway , stevige scheur , mooie strat clean

alleen het stomme stomme wachten :-(

Sliver
26 juli 2005, 20:13
strak gitaartje!

Rock n' sad
17 augustus 2005, 16:28
nog iets minder dan een maand jonges , wachten sucks :D

marc_o
17 augustus 2005, 17:04
Maar ik zal me best niet teveel mengen want op een ander forum loopt een hele discussie omdat ik in hun 'te koop' rubriek 2 gitaren en een versterker heb staan waarvan de versterker al weg is en de 2de gitaar één van de forumleden is die hij vroeg of ik ze wou verkopen. Daar is dan de leuze dat gitaarnet een laag niveau heeft??

Als ik jou was zou ik aan de mods vragen om een name change te doen en een 'e' weghalen uit je naam.


Jeankn???

waayer
17 augustus 2005, 17:42
:-D :-D

Letsgo21
17 augustus 2005, 18:32
superknap 8-) je brengt me op n idee :wink:

Bobbel
18 augustus 2005, 00:47
Erg mooie gitaar... leuke kleuren combo... en die inleg is ook enorm mooi...

Wabbie
18 augustus 2005, 01:23
Oh! maar das een harde strat! Kom ik aanzetten met mijn afgeragde oude zwarte strat :dance:

marc_o
18 augustus 2005, 09:51
Ik vind die nieuwe strats echt wel erg dik in orde hoor, mooi gemaakt met goede extra geluiden. En het drukknopje is ook nog mooi, geen extra switches. Ik wil er ook eentje!!!

Jeanken
21 augustus 2005, 15:34
Als ik ooit de Ash Deluxe tegenkom moet ik hem gewoonweg hebben, echt supergitaartjes zijn het die American Deluxen, allemaal.
Onlangs een review gelezen, Gitarist dacht ik, en daar ook niets dan lof, ik ben wel niet echt een tremeloman en speel al snel een snaartje af wat meteen de hele stemming om zeep helpt bij die tremelo's dus toch nog een lichte twijfel of anders blokkeer ik hem gewoon.
Heeft al iemand op eentje gespeeld met Rosewood toets? Ben ik ook vrij benieuwd naar..

gitaarman
21 augustus 2005, 16:09
kijk aan! :D dit zijn de strats waar ik van houd:d mooi combinatie van slagplaat en body :o

marc_o
22 augustus 2005, 11:38
Als ik ooit de Ash Deluxe tegenkom moet ik hem gewoonweg hebben, echt supergitaartjes zijn het die American Deluxen, allemaal.
Onlangs een review gelezen, Gitarist dacht ik, en daar ook niets dan lof, ik ben wel niet echt een tremeloman en speel al snel een snaartje af wat meteen de hele stemming om zeep helpt bij die tremelo's dus toch nog een lichte twijfel of anders blokkeer ik hem gewoon.
Heeft al iemand op eentje gespeeld met Rosewood toets? Ben ik ook vrij benieuwd naar..

Ja, heb er eentje bespeeld bij Feedback, zowel met rosewood als maple en mijn voorkeur ging uit naar de rosewood, maar dat lag meer aan de afstelling hoor, ik vond 'm ook wat mooier, maar dat is smaak.

Rock n' sad
13 september 2005, 16:01
morgen is de dag ! :D