PDA

View Full Version : Laney Linebacker... geen probleem aangegeven



Stijnuhh
24 juli 2005, 20:39
Als ik mijn Laney aanzet, dan doet hij het een minuut of vijf om vervolgens weg te vallen en niks meer te doen...
Ik ben ter einde raad omdat ik deze versterker net 2 maanden heb of zo, ok hij was 2e hands en zo maar toch, je gaat er vanuit dat hij niet binnen 2 maanden stuk is.
Aangezien een monteur die ik aangeboden kreeg nogal duur was wilde ik het eens via deze site proberen,,
Iemand een tip!?
Bvd

nicoverduin
24 juli 2005, 21:44
Als ik mijn Laney aanzet, dan doet hij het een minuut of vijf om vervolgens weg te vallen en niks meer te doen...
Ik ben ter einde raad omdat ik deze versterker net 2 maanden heb of zo, ok hij was 2e hands en zo maar toch, je gaat er vanuit dat hij niet binnen 2 maanden stuk is.
Aangezien een monteur die ik aangeboden kreeg nogal duur was wilde ik het eens via deze site proberen,,
Iemand een tip!?
Bvdwat is duur?

EpiCenturiesAWAy
24 juli 2005, 21:48
de monteur

nicoverduin
24 juli 2005, 21:51
de monteurMet zulke antwoorden kom je wel ver :-D :-D :-D :-D :-D

EpiCenturiesAWAy
24 juli 2005, 22:05
de monteurMet zulke antwoorden kom je wel ver :-D :-D :-D :-D :-D

Dankje dankje. ik wou gewoon effie vriendelek zijn :cool:

Stijnuhh
25 juli 2005, 00:52
nou ja, ik hoorde dat alleen de schroefjes losdraien al 37,50 p/u zou kosten laat staan het repareren

H.Manback
25 juli 2005, 01:31
Nou, dan maar hopen dat ie geen uur doet over alleen de schroeven :o

Nee maar serieus, wat voor Laney, transistor? buizen? Zo veel vragen, zo weinig antwoorden. :cry: :wink:

Maar even zonder verder diep te analyseren, zou het op een probleem kunnen duiden wat door hitte wordt veroorzaakt aangezien ie na 5 minuten er mee ophoudt?

Verder kan het echt vanalles zijn, soldeerpunten die verrot zijn, lastig te zeggen.

nicoverduin
25 juli 2005, 06:53
nou ja, ik hoorde dat alleen de schroefjes losdraien al 37,50 p/u zou kosten laat staan het reparerenWerkt jou baas dan met verschillende tarieven voor een persoon? Ik denk het niet :-D :-D

Stijnuhh
25 juli 2005, 13:27
nee maar toch 37.50 per uur gewoon al om te kijke nwat er is, en als hij niks zou vinden of niks meer met dat ding kan doen ben ik dat geld wél kwijt!

nicoverduin
25 juli 2005, 14:00
Moet je afspreken, no cure no pay..... Maar verder kan je niet verlangen dat de monteur van een bedrijf voor niets aan de gang gaat. Ook bij hem moet er brood op de plank komen.
Anders moet je een beun zoeken :-D :-D :-D :-D