PDA

View Full Version : Wes borland verlaat Limp Bizkit



PeArLjAm
16 oktober 2001, 22:02
T zat er al een tijdje aan te komen. Wes Borland heeft Limp Bizkit verlaten. Limp Bizkit is veel te commercieel geworden en dat is volgens mij de reden dat hij limp heeft verlaten. Die kut fred durst ook, de enige vette van limp bizkit vond ik nog wel wes borland. Zonder wes steld limp bizkit al helemaal niets meer voor. Goed voor die fred durst en zijn "bedrijfje" Limp bizkit

Dila
16 oktober 2001, 22:28
ja ik ben t wel met je eens fred durst is een arrogante eikel die alleen maar geld wil verdienen met zn verrotte biscuitje. ik vind de muziek van limp bizkit niet slecht, maar de uitstraling wel. het is tenslotte wel de meest onalternatieve alternatieve band. ojaaaa dat gingen we alternaief noemen!!! limp bizkit is alternaief!!!

Jeroen
17 oktober 2001, 00:23
Zou me niks verbazen als je straks van die guns n'roses praktijken krijgt. Zonder slash konden ze okselroos ook wel met vervroegd pensioen sturen. Dat Limp Bizkit zal ook wel niet al te lang meer duren. Met alle respect over de muziek (want da's wel super strak) maar alleen al dat irritante kut petje van freddie zou ik graag van mijn beeldbuis zien verdwijnen. mzzl!

Jimi Hendrix
17 oktober 2001, 09:04
Die muziek is helemaal niet strak want inhoudsloos, het gaat nergens over.
Daarom zijn ze ook populair, het grote publiek (lees: tieners) houdt nu eenmaal niet van diepgang, over het algemeen.
Zo gauw je iets 4 of 5 keer moet luisteren voor je het te gek vindt, haken veel mensen af na 1 keertje.
Maar goed, dit geheel terzijde.

taylor
17 oktober 2001, 14:28
ja ik geef ze ook nie lang meer,hoe hoger klimt des de harder je valt.

das nou 1maal het gevaar van zeer po pi zijn.

vind limb ook nie veel aan wel leuk om keer te horen veder nie.

Anavrin
17 oktober 2001, 15:09
Hij was ook de enige in heel die band die nog een beetje creatief was! DJ Lethal was ook wel een coole gast, maar ook alleen omdat hij eerst de DJ van House of Pain was! Fred is gewoon een mediageil, oncreatief mannetje, die ik zeer goed te vergelijken vind met M&M. Stelletje omhooggevallen snelpraters.

Ditmar
17 oktober 2001, 15:16
Sommige bands krijgen dat na een tijdje he.... zo'n bandleider die alles gaat bepalen: kijk maar naar Cradle Of Filth, Guns n' Roses en nu ook Limp Bizkit

taylor
17 oktober 2001, 17:16
ja zijn ook altijd de zangers he echt onwijze ego trippers zijn dat meestal.

die zorgen altijd wel dat je in de shit komt op 1 of andere manier

Dila
17 oktober 2001, 17:47
Haha cradle of filth die werken altijd zooo op mn lachspieren! hahahahahha cradle of filth whaaaaahaaaahaaaa nou nie weer boos op me worden maar ik vind ze gewoon een beetje belachelijk...

taylor
17 oktober 2001, 22:47
ja die mening deel ik 100% met je.

taylor
17 oktober 2001, 22:48
trouwens een beetje belachelijk tis gewoon zielig.

Outshine
18 oktober 2001, 11:24
Op 2001-10-17 16:47, schreef Dila:
Haha cradle of filth die werken altijd zooo op mn lachspieren! hahahahahha cradle of filth whaaaaahaaaahaaaa nou nie weer boos op me worden maar ik vind ze gewoon een beetje belachelijk...


Nou, ik ga dr eerder van janken....
tsjonge wat is dat slechte 'muziek' zeg. Om over Limp Biscuit nog maar te zwijgen.

sleep_to_saturate
18 oktober 2001, 12:29
Volgens mij is dat een stelling waar iedereen het wel mee eens is.. haha..

Kitaarhiero
18 oktober 2001, 14:55
'k ben opzoek naar die CD van Wes Borland, want die schijnt erg goed te zijn. die gozer heeft een Jazz opleiding gehad, en dat was een beetje het coole wat hij aan Biskwie gaf, je kunt veel zeggen, maar in de rustigere momenten van een liedje kwam zijn techniek nog wel eens boven drijven in de mix (Nookie, en nog een liedje, hun eerste single geloofik). Ik heb een keer geprobeerd dat na te spelen, maar het is een hele andere 2hand tapping techniek dan bv, vanhalen, bijna het hele stukje was percusief.

Dila
18 oktober 2001, 18:12
heee taylor je bent het voor het eerst met me eens!!!!

taylor
18 oktober 2001, 18:35
oh voor het eerst?

Dila
18 oktober 2001, 18:44
ja toch echt voor het eerst. waar zijn we het nog meer over eens dan?

Ditmar
22 oktober 2001, 00:50
Hee kitaarhiero, het soloproject van Wes Borland heet Big Dumb Face en het lijkt een beetje op Primus.....

...enne....Cradle Of Filth is ook lachwekkend, maar de cd's zijn best in orde (alleen moet je ze nooit live zien, want dat is echt te waardeloos voor woorden)

Dila
29 oktober 2001, 21:26
cradle of filth heeft ook een verkeerde instelling namelijk 'we doen ons best om zo eng mogelijk te zijn' en niet 'we doen ons best om zo goed mogelijke muziek te maken'

Ditmar
30 oktober 2001, 14:48
Mag ik nu een opmerking over Nirvana maken ??? Asjeblieft ???

Ik zal me voor deze keer inhouden

poeyerke
30 oktober 2001, 15:18
Nu maar hopen dat 'Limp Biscuit' nu de aarde verlaat.
Sorry kon het niet laten... maar vind het niet echt een sympathieke band.
:grin:

Dila
30 oktober 2001, 16:16
neeeee ditmar dat mag je niet!!!!!

taylor
30 oktober 2001, 16:28
oh van mij wel dus.... en maak je dat nie zelf uit ditmar??

Ditmar
30 oktober 2001, 17:30
Ja, maar we hadden afgesproken niet meer over Nirvana over Kurt te lullen met betrekking tot het welles/nietes van de kwaliteit van de desbetreffende artiesten. (man, ik ben echt trots op die zin)

Anyway, als je gaat zeiken over Cradle Of Filth, wou ik gewoon ff zeggen dat ik nog heel wat dingen over Nirvana te zeggen heb..... onder andere over hoe 'stoer' ze wel niet waren en hoe 'goed' hun muziek was.

taylor
30 oktober 2001, 17:51
ja maar daar heb je al het recht toe toch??

ik zeik ook veel dingen af daar moet ik maar eens mee stoppen.

anoniem
30 oktober 2001, 18:28
zeikposse united hierzo :grin:

Dila
31 oktober 2001, 20:16
cradle of filth die doen het alleen maar om dat ze in hun ogen dan cool zijn nirvana was echt stoer dat is iets anders

Ditmar
31 oktober 2001, 21:15
Yep, maar Cradle of Filth levert nog cd's van erg hoge kwaliteit af (ga jij maar eens analyseren hoe cruelty brought thee orchids in elkaar zit) en zit vol met topmuzikanten (probeer jij maar eens een nummertje van cradle te spelen Dila, ik ben vrij zeker dat het je niet lukt).... maar ja, ik zou niks meer zeggen over nirvana (misschien waren ze gewoon wel betere acteurs)

omiros
1 november 2001, 18:28
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: omiros op 2001-11-01 22:11 ]</font>

omiros
1 november 2001, 18:59
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: omiros op 2001-11-01 22:11 ]</font>

Ditmar
1 november 2001, 21:19
Op 2001-10-31 19:16, schreef Dila:
cradle of filth die doen het alleen maar om dat ze in hun ogen dan cool zijn nirvana was echt stoer dat is iets anders


Goh Dila, wat een goeie argumentatie :grin: :grin: :grin: :grin:

poeyerke
2 november 2001, 10:07
He He, het enige stoere wat Nirvana deet, vind ik was het spelen van een superharde nummers op TV bij zo'n Late Night show terwijl ze hadden afgesproken een rustig nummer te spelen.
Nirvana was wel O.K. en dat soort akties bevalt me wel, gitaren kapot slaan vind ik zielig en niet een teken van stoerheid.

Kitaarhiero
2 november 2001, 11:55
Het is ook een uiting van frustratie, en niet om te patsen. zonde is het wel...nou ja, een wehkamp amuse strat wil iedereen wel kapot rammen.

Ditmar
2 november 2001, 13:35
Heppie wel eens het optreden van Slipknot bij Late Night met Conan O'Brian gezien ??? Dat was pas humor

Noctiis
2 november 2001, 20:08
De CD's van Cradle of Filth zijn altijd goed geweest. Goeie songs, alleen live zijn ze echt slecht te noemen.
Maar de kwaliteit van hun nummers is toch aardig hoog hoor. Mensen die het troep vinden moeten inderdaad eventjes Cruelty brought thee orchids luisteren, en dan nog maar eens durven zeggen dat het een slechte groep is :smile:
Mzzls, Niels

Dila
2 november 2001, 20:26
hahaha ja dat is echt heel stoer ze waren gewoon stoer en gitaar slopen vind k eigenlijk ook best stoer. kitaarhiero wat heb jij toch met die wehkamp amuse strat daar heb je de hele tijd over als het over gitaar slopen gaat hahaha heb je r een gehad en gesloopt ofzo? :grin: :grin:

Noctiis
3 november 2001, 11:48
volgens mij vind ie het gewoon stiekem een hele goeie gitaar :smile: haha, geintje tussendoor

Kitaarhiero
3 november 2001, 12:52
Ik heb ooit een wehkamp gitaar gehad ja, en die was gewoon echt kut
snel ontstemd, raar geluid etc.

Dila
5 november 2001, 09:31
maar heb je m nou gesloopt? ik heb ooit een keer een gitaar gesloopt waar van ik het merk niet eens weet een klote ding waarvan het de bedoeling was dat ie op een strat leek maar dat was niet het geval. toen moesten we optreden op school echt een dodelijk saaie bedoening. en toen pakte ik aan het eind van het optreden die gitaar (hadden we net smells like teen spirit gespeelt :grin:) en heb k m helemaal aan stukken geslagen en de hals naar iemand die stond te kijken gegooid whaaahaaaahaaa ik was ook wel beetje dronken toen geloof k. en de volgende dag stond ik bekend als 'female cobain' ja dat was lachen :grin: :grin: :grin:

Kitaarhiero
5 november 2001, 11:37
Oh man you rock Dila! :wink::D

nee ik heb me beheerst en hem terug gestuurd, want anders was ik 300 gulden lichter geweest, en dan had het veel te lang geduurd voordat ik een nieuwe gitaar zou hebben gehad:)

Dila
5 november 2001, 16:04
hahaha ja dat is natuurlijk veel slimmer :grin:

anoniem
6 november 2001, 14:05
Stoer is juist datgene wat Nirvana niet wilde zijn. Het was meer een artistieke uiting van hun beleving en verwoording van de gedachte achter de nummers.
Maar ja we zouden het daar niet meer over hebben.
oops.. I just did! hehe

sleep_to_saturate
6 november 2001, 14:07
That was me...
effe vergeten m'n naam te typen. :grin:

Kitaarhiero
8 november 2001, 09:37
heb ik ook wel ûns, weetjûwel?

ik wil um nu eigenlijk weer terug, zo dat ik iets heb om te slopen bij een optreden :wink:.
in maart ofzo komt de talenten jacht van m'n school en m'n band is natuurlijk van de partij, maar dan moeten we wel een hele vette gig houden...helaas spaar ik nu voor een zoom palmtop...nog 3 maanden...

dirkw83
24 januari 2002, 12:20
Mmm, dat optreden lijkt me ook wel wat. Zeg eens, hoe lang speelden jullie voordat jullie gingen optreden? Ik zie nogal wat in een akoestisch optreden, je weet wel, zingen plus spelen. Enige informatie hierover is welkommm!