PDA

View Full Version : Een Spaanse Ibanez op de rommelmarkt..? Hoe oud istie?



Geertjong
23 juli 2005, 14:14
Hallo allemaal,

Ik liep pas op een rommelmarkt in Rotterdam. Daar zag ik een Spaanse gitaar staan van Ibanez. Zonder snaren en mechanieken enzo. Dus heb er het bedrag van €1,- voor gegeven!! hahaha. Hij ziet er niet meer ui als nieuwe maar heb hem opgelapt, dit kostte mij 16€ dus das niks! :P

Ik zou alleen niet weten hoe oud hij is ofzo, kan er niks over vinden :???: . Het is een Ibanez model 308. Ziet er aardig oud uit.

Check voor een plaatje deze link (2 fotos onderaan) http://www.mijnalbum.nl/fotoalbum.php?m=fto&a=1&id=115106&key=TBNERROM

Wie weet er iets van?

Bedankt!

Freekje
23 juli 2005, 20:13
Ik weet er niks van, maar ik kan je wel vertellen dat je een uitermate goede deal gemaakt hebt :D

Ik ga ook maar eens naar een rommelmarkt!

almarvk
25 juli 2005, 10:56
Damn, doe mij zo'n rommelmarkt!!! :D

Geertjong
25 juli 2005, 13:06
Ja, wel grappig ja. Niet dat ik zon rommelmarkt-ganger ben maar kom regelmatig in Rotterdam. Vind het altijd wel grappig om dan effe een rondje over zo'n markt heen te lopen. Soms kom je echt de meest vreemde dingen tegen. Heb al vaker een gitaar zien staan, ook wel eens (afgeragde) elktrische gitaren. Ik hoop nog steeds dat ik een keertje een mooi Fendertje tegenkom. Die gasten hebben er waarschijnlijk toch geen verstand van.... :-D

Tupelo
25 juli 2005, 23:09
Tante Truus die na 30 jaar de zolder opruimt, daar naar Australië geëmigreerde nicht Bep haar Gibson tegenkomt en die meeneemt naar de rommelmarkt ja... 'T zal je overkomen!