PDA

View Full Version : Fender 2dehand Amerikaanse strat of (nieuwe) mexicaanse??



Axelll
22 juli 2005, 20:36
Hey...ik wil een nieuwe gitaar dus ik ben in middels naar 3 winkeltjes geweest

Ik ben tot nu toe op 3 keuzes gekomen:

De mexicaan: Lite Ash Stratocaster Vintage Blonde (special edition) voor €565,-
http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0265002541_md.jpg
Nog een speciale mexicaan (met amerikaanse onderdelen zeer speciale editie) Buddy Guy Polka Dot Stratocaster voor €695,-
http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0138802306_md.jpg
Of een 2de handse Amerikaanse Standard Strat (olympic white) bouwjaar 1993 voor €695,-
http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0117400705_md.jpg

Mijn vraag is...welke zouden jullie kiezen? Uit mijn test vond ik de amerikaan het lekkerste spelen en klinken...maarja mijn ouders zijn erg bang dat ik snel dingen moet gaan omdat de gitaar 15 jaar oud is...is dat zo? en de verkoper bij mainstreet guitar shop zei dat de amerikanen 3 tot 4 keer beter zijn in kwaliteit dan de mexicaanse en dat dit best wel een unieke kans was (voor dat geld) is dat ook zo??

Bij voorbaat dank... :)

Axel

sickpunk
22 juli 2005, 20:39
3/4 X? mwa denk dat je dat wel in twijvel mag trekken...
maar denk dat je gewoon moet gaan voor degene die jou het beste bevalt...

Axelll
22 juli 2005, 20:40
3/4 X? mwa denk dat je dat wel in twijvel mag trekken...
maar denk dat je gewoon moet gaan voor degene die jou het beste bevalt...

Ik zou het liefst willen weten of ik nou snel dingen zou moeten vervangen aan de amerikaan... :)

sickpunk
22 juli 2005, 20:45
nou ik zou niet inzien wat... ik hbe een bass van +- 30 jaar oud... heb laatst de elementen vervangen, maar puur omdat ik een ander geluid wou.
dus ligt een beetje aan de staat ervan, maar inprincipe hoef je nix te vervangen hoor

Axelll
22 juli 2005, 20:47
nou ik zou niet inzien wat... ik hbe een bass van +- 30 jaar oud... heb laatst de elementen vervangen, maar puur omdat ik een ander geluid wou.
dus ligt een beetje aan de staat ervan, maar inprincipe hoef je nix te vervangen hoor

Danku...dat zijn de dingen die ik wil horen :)

Wabbie
22 juli 2005, 20:49
ik heb een mexicaanse strat van 15 jaar oud, en het enige wat ik heb moeten vervangen was de 5-way switch( en dat pas naar een jaartje of 10-11). Dus ik denk adt die amerikaan zeker nog wel prima in orde is. Ik zou wel even kijken of ie onder de deuken zit of iet. Sommigen vinden die bij een oude strat horen, maar dat moet je zelf beslissen, tis jou gitaar tenslotte.

sickpunk
22 juli 2005, 20:50
maar denk dat je maar voor USA moet gaan, zeker als ie voor die prijs is...

Axelll
22 juli 2005, 20:52
ik heb een mexicaanse strat van 15 jaar oud, en het enige wat ik heb moeten vervangen was de 5-way switch( en dat pas naar een jaartje of 10-11). Dus ik denk adt die amerikaan zeker nog wel prima in orde is. Ik zou wel even kijken of ie onder de deuken zit of iet. Sommigen vinden die bij een oude strat horen, maar dat moet je zelf beslissen, tis jou gitaar tenslotte.

Mijn vader zat alleen te zeuren dat hij dacht dat je de stemknoppen zou moeten vervangen omdat er 15 spanning op heeft gezeten??!!

Maarja voor de rest hij klonk lekker...fretjes prima in orde...lekker glade toetsen+hals...paar kleine krasjes maar dat geeft de gitaar karakter :wink:

grayfink
22 juli 2005, 20:59
Als het fretwerk nog netjes is, natuurlijk altijd de amerikaan.
De mex is zeker niet slecht (heb er zelf ook een), maar usa heeft een veel betere restwaarde (wordt alleen maar meer waard eigenlijk) en is gewoon beter, vooral dankzij de betere elementen.

N.B. Twijvel is vout geschrefen :-)

Axelll
22 juli 2005, 21:01
Als het fretwerk nog netjes is, natuurlijk altijd de amerikaan.
De mex is zeker niet slecht (heb er zelf ook een), maar usa heeft een veel betere restwaarde (wordt alleen maar meer waard eigenlijk) en is gewoon beter, vooral dankzij de betere elementen.

N.B. Twijvel is vout geschrefen :-)

Dat vertelde de verkoper me ook al

niet dat als ik hem koop hem ooit weg doe...jezus wat speelde die gitaar lekker :)

Raytheman
22 juli 2005, 22:20
ik zou ook voor de USA gaan. Moet je wel van rosewood toets houden natuurlijk...

guitardude
22 juli 2005, 22:38
Zeker de amerikaan. Je kan em wel erg goedkoop krijgen, meestal zie je ze voor ~800 euro. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een 2e hands americaan. Ik denk dat je een uitstekende deal hebt zo. :)

Axelll
22 juli 2005, 22:44
Zeker de amerikaan. Je kan em wel erg goedkoop krijgen, meestal zie je ze voor ~800 euro. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een 2e hands americaan. Ik denk dat je een uitstekende deal hebt zo. :)

mooi!! :)

guitardude
22 juli 2005, 22:58
Zeker de amerikaan. Je kan em wel erg goedkoop krijgen, meestal zie je ze voor ~800 euro. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een 2e hands americaan. Ik denk dat je een uitstekende deal hebt zo. :)

mooi!! :)
Het is dat het niet mijn kleur is maar anders had ik hem zelf misschien gekocht :-D

Axelll
22 juli 2005, 22:59
Zeker de amerikaan. Je kan em wel erg goedkoop krijgen, meestal zie je ze voor ~800 euro. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een 2e hands americaan. Ik denk dat je een uitstekende deal hebt zo. :)

mooi!! :)
Het is dat het niet mijn kleur is maar anders had ik hem zelf misschien gekocht :-D

waar ligt hoogmade dan :( ?

FruscianteFan
22 juli 2005, 23:02
niet dat als ik hem koop hem ooit weg doe...jezus wat speelde die gitaar lekker :)Dat is toch het belangrijkste? Gewoon doen :)

guitardude
22 juli 2005, 23:09
Zeker de amerikaan. Je kan em wel erg goedkoop krijgen, meestal zie je ze voor ~800 euro. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een 2e hands americaan. Ik denk dat je een uitstekende deal hebt zo. :)

mooi!! :)
Het is dat het niet mijn kleur is maar anders had ik hem zelf misschien gekocht :-D

waar ligt hoogmade dan :( ?
Naast Leiden. Maar je moet wat over hebben he voor zon aanbieding :D

Axelll
22 juli 2005, 23:14
Zeker de amerikaan. Je kan em wel erg goedkoop krijgen, meestal zie je ze voor ~800 euro. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een 2e hands americaan. Ik denk dat je een uitstekende deal hebt zo. :)

mooi!! :)
Het is dat het niet mijn kleur is maar anders had ik hem zelf misschien gekocht :-D

waar ligt hoogmade dan :( ?
Naast Leiden. Maar je moet wat over hebben he voor zon aanbieding :D

Eikel :-D wat een geweldige adviesen krijg ik hier zeg....vraag ik een keer wat komt er gelijk iemand die de gitaar in wil pikke :(

Axelll
22 juli 2005, 23:15
niet dat als ik hem koop hem ooit weg doe...jezus wat speelde die gitaar lekker :)Dat is toch het belangrijkste? Gewoon doen :)

me mamma wil eerst nog naar 2 andere winkels :(

Axelll
22 juli 2005, 23:16
laat de jeugd ook zn kansen hebben :wink:

guitardude
22 juli 2005, 23:20
Zeker de amerikaan. Je kan em wel erg goedkoop krijgen, meestal zie je ze voor ~800 euro. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een 2e hands americaan. Ik denk dat je een uitstekende deal hebt zo. :)

mooi!! :)
Het is dat het niet mijn kleur is maar anders had ik hem zelf misschien gekocht :-D

waar ligt hoogmade dan :( ?
Naast Leiden. Maar je moet wat over hebben he voor zon aanbieding :D

Eikel :-D wat een geweldige adviesen krijg ik hier zeg....vraag ik een keer wat komt er gelijk iemand die de gitaar in wil pikke :(
Ik wil hem niet aangezien het mijn kleur niet is... Als het nou een chrome red was daarintegen :D

guitardude
22 juli 2005, 23:21
*dubbelpost

Axelll
22 juli 2005, 23:22
pfff....gellukig :)

olaf reijnders
22 juli 2005, 23:25
Koop die amerikaan nou, voordat hij weg is.

Axelll
22 juli 2005, 23:26
Ja ga ik ff doen

half 11 s avonds :wink:

EpiCenturiesAWAy
22 juli 2005, 23:27
ZO mag ik het horen! :-D

Axelll
22 juli 2005, 23:32
ik ook

nu me ouders nog :lol:

Tupelo
23 juli 2005, 01:37
Koop een blade :)

almarvk
23 juli 2005, 02:01
Koop een mooie gitaar! Die witte is nog te doen, maar de rest is echt waardeloos lelijk IMHO!!!

Een witte strat of een relic strat is nog te doen, maar de rest vind ik echt niet meer mooi of origineel. Fender gaat Gibson achterna met hun vreemde ontwerpen en uitvoeringen...

Ash ketchum
23 juli 2005, 10:27
Duidelijk de Amerikaan, de buddy Guy heeft geen bijzondere features behalve stippen, volgens mij heeft 'ie op de stemmechanieken na dezelfde hardware als een normale mexicaan, de lite ash komt uit Korea wat het stiekem geen "echte" Fender maakt, daarintegen heeft 'ie wel goeie elementen en een stuk essen hout. Maar zoals eerder gezegt moet een gitaar gewoon lekker spelen, ongeacht het land van herkomst, merk of type.

vester86
23 juli 2005, 19:33
en goed klinken, dat vind ik in een gitaar echt het ALLER belangrijkste, de klank, op de 2e plaats gevolgd door bespeelbaarheid/gevoel.

Negative K3 fan
23 juli 2005, 19:37
zelf zou ik dan gaanb kijken naar blade, die veegde de vloer met alle amerikaanse fenders die ik in enschede heb getest, maar tussen de fenders waren de verschillen vrij extreem en van alle blades was er 1tje beter dan de rest, maar allemaal beter dan fender usa.

Tupelo
23 juli 2005, 21:14
zelf zou ik dan gaanb kijken naar blade, die veegde de vloer met alle amerikaanse fenders die ik in enschede heb getest, maar tussen de fenders waren de verschillen vrij extreem en van alle blades was er 1tje beter dan de rest, maar allemaal beter dan fender usa.

Tja ik val in herhaling maar inderdaad voor mij geldt hetzelfde. Lange tijd opzoek geweest naar een telecaster. Behoorlijk wat exemplaren van Fender gespeeld maar geen gevonden die me aanstond. 1e Blade die ik te pakken nam; meteen tevreden. Later nog wat strats uitgeprobeerd in de winkel en daarbij heb ik dezelfde ervaring. Waren stuk voor stuk beter dan mijn eigen Fender Strat Plus.

Naar de topicstarter: Het klinkt natuurlijk indrukwekkender: "je 1e echte eigen Fender", dat snap ik wel. 'T maakt meer indruk dan dat je komt aankakken met "He jongens ik heb deze zomer een nieuwe gitaar gekocht", "Wat is het?", "een Blade", maar mijn ervaring is dat je met jouw budget een betere gitaar koopt door een Blade te kopen dan een Fender.

Axelll
23 juli 2005, 21:40
zelf zou ik dan gaanb kijken naar blade, die veegde de vloer met alle amerikaanse fenders die ik in enschede heb getest, maar tussen de fenders waren de verschillen vrij extreem en van alle blades was er 1tje beter dan de rest, maar allemaal beter dan fender usa.

het gaat hier om een 2de hands stratocaster USA....ik denk niet dat die blade gitaren in de prijs categorie van 500/600 euri ziitee...ofwel? :razz:

bijdeweg...ik voelde me helemaal 'thuis' met de gitaar wat dat betreft vond ik het wel een fijne gitaar...en het gaat niet alleen om de allereerste fender...ik was ook niet eens op zoek naar een strat :wink: het bleek gewoon de perfecte gitaar te zijn voor miJ!!!1 :)

Negative K3 fan
23 juli 2005, 21:46
zelf zou ik dan gaanb kijken naar blade, die veegde de vloer met alle amerikaanse fenders die ik in enschede heb getest, maar tussen de fenders waren de verschillen vrij extreem en van alle blades was er 1tje beter dan de rest, maar allemaal beter dan fender usa.

het gaat hier om een 2de hands stratocaster USA....ik denk niet dat die blade gitaren in de prijs categorie van 500/600 euri ziitee...ofwel? :razz:

nieuw kosten ze 800 euro en tags is een dure winkel...


bijdeweg...ik voelde me helemaal 'thuis' met de gitaar wat dat betreft vond ik het wel een fijne gitaar...en het gaat niet alleen om de allereerste fender...ik was ook niet eens op zoek naar een strat :wink: het bleek gewoon de perfecte gitaar te zijn voor miJ!!!1 :)

mja ik geloof je best...

Orpheo
23 juli 2005, 21:46
zelf zou ik dan gaanb kijken naar blade, die veegde de vloer met alle amerikaanse fenders die ik in enschede heb getest, maar tussen de fenders waren de verschillen vrij extreem en van alle blades was er 1tje beter dan de rest, maar allemaal beter dan fender usa.

het gaat hier om een 2de hands stratocaster USA....ik denk niet dat die blade gitaren in de prijs categorie van 500/600 euri ziitee...ofwel? :razz:

bijdeweg...ik voelde me helemaal 'thuis' met de gitaar wat dat betreft vond ik het wel een fijne gitaar...en het gaat niet alleen om de allereerste fender...ik was ook niet eens op zoek naar een strat :wink: het bleek gewoon de perfecte gitaar te zijn voor miJ!!!1 :)

jawel hoor. je hebt een blade vanaf 650 euro. imo blazen die fenders echt weg gewoon. kheb een blade van 650 euro gezien. welliswaar KNALpaars met mirrorslagplaat en gouden hardware (zou steve vai niet misstaan zeg maar) maar hij speelde TOP en klonk TOP.

Axelll
23 juli 2005, 21:49
knetter :chicken:

Tupelo
23 juli 2005, 21:52
Voor 600 à 700 euro zijn er aardig wat Blade gitaren uit te kiezen hoor.

vulvasonic
23 juli 2005, 21:54
jawel hoor. je hebt een blade vanaf 650 euro. imo blazen die fenders echt weg gewoon. kheb een blade van 650 euro gezien. welliswaar KNALpaars met mirrorslagplaat en gouden hardware (zou steve vai niet misstaan zeg maar) maar hij speelde TOP en klonk TOP.

Dat zijn inderdaad BLOEDMOOIE strats. En ze zijn goed. Zo goed, dat ze totaal geen karakter meer hebben.

De vraag van Axelll ging over de keuze tussen twee Mexicaantjes en een Amerikaan.
Ga voor de Amerikaan. Meteen!
Het is een goede prijs en als het je niet bevalt kun je 'm weer met winst verkopen.
Een Fender gaat trouwens helemaal niet kapot. Het is verdomme geen auto.

olaf reijnders
23 juli 2005, 22:57
Dat zijn inderdaad BLOEDMOOIE strats. En ze zijn goed. Zo goed, dat ze totaal geen karakter meer hebben.

Deze zin begrijp ik niet. Kan een gitaar TE goed zijn? Moet ik gelijk maar mijn Rikkers verkopen! :lol: Anyway, bij Rikkers in Groningen staat een Zwitserse Blade. Een origineel, zeg maar. Voordat ze naar Japan verhuistten.

vulvasonic
23 juli 2005, 23:18
Dat zijn inderdaad BLOEDMOOIE strats. En ze zijn goed. Zo goed, dat ze totaal geen karakter meer hebben.

Deze zin begrijp ik niet. Kan een gitaar TE goed zijn? Moet ik gelijk maar mijn Rikkers verkopen! :lol: Anyway, bij Rikkers in Groningen staat een Zwitserse Blade. Een origineel, zeg maar. Voordat ze naar Japan verhuistten.

Ik weet dat het belachelijk klinkt. En het is natuurlijk maar een mening. Maar ik heb op verschillende Blades gespeeld (allemaal die paarse versies) en wat me opviel was de levenloosheid van die gitaren. Ik kon ze op geen enkel foutje betrappen, maar ik miste de schoonheidsfoutjes die Fenders bijvoorbeeld wel hebben. Ik vind het heerlijk om een gitaar te leren kennen door er een tijdje op te spelen en vervolgens gebruik te maken van de zwakke plekken van die gitaar. Bij een Blade gaat dat niet. Die heeft geen zwakke plekken.



Snappie?

Axelll
23 juli 2005, 23:22
ik ga woensdag er naartoe met me mamma :)

hopen dat, dat de laatste keer is :wink: me moeder wil namelijk ook nog naar een zaak in alkmaar+haarlem en me gitaarleraar uithore :razz:

Maarja ik vond het gewoon een hele fijne gitaar...en die blades spreken me niet aan als ik vulvasonic hoor...het is tog een gitaar die ik door en door wil kennen en steeds nieuwe dingen wil ondekke... :razz:

olaf reijnders
23 juli 2005, 23:30
Koop die Amerikaanse 7ender nou maar........... 8-)

Axelll
24 juli 2005, 14:03
:razz:

Fumi SG
24 juli 2005, 15:00
Ik zou zelf voor zo'n Blade gaan (alhoewel die Blades die ik zou willen hebben boven de €1000,- zitten :( ).... laatst nog een gehoord en die dingen scheuren als een tiet (op z'n Achterhoeks gezegd! :razz: )

zou die levenloosheid waar Vulva het over heeft misschien komen doordat die dingen actief zijn (de goedkoopste niet trouwens)??

Tupelo
24 juli 2005, 16:29
Die actieve elementen kun je gewoon aan & uit zetten dus dat lijkt me niet. Bovendien kun je de invloed van de pre-amp nog instellen ook. Op mijn Tele in ieder geval. Ik zelf vind overigens niet dat mijn gitaar levenloos wordt op het moment dat ik mijn elementen actief schakel. Mijn tele klinkt gewoon zoals een goede telecaster hoort te klinken en op het moment dat ik mijn elementen actief schakel is er vanalles mogelijk. Ik heb de pre-amp nu zo ingesteld zodat mijn brugelement bij het aanschakelen onwijs scheurt, super voor de boventoontjes, echter schakel ik naar mijn nekelement en draai ik de tonepot half dicht dan klinkt 'ie onwijs jazz. Ik kan echt alles met deze gitaar.

guitardude
28 juli 2005, 01:05
Het is inmiddels woensdag geweest:
Heb je de gitaar gehaald?
Bevalt hij nog steeds zo fijn?

Neem eens wat op trouwens :-D
En schiet een hoop mooie foto's :D

jamar
28 juli 2005, 12:50
ik ook

nu me ouders nog :lol:

He Axell doe rustig aan joh, 2e hands USA strats zijn er bij de vleet. Let er op of: de frets niet te veel ingesleten zijn, de pots allemaal nog goed werken (kraken), de pickups niet microfonisch zijn, de stemmechanieken nog goed werken. Allemaal gebreken die ik al een flink aantal keren ben tegengekomen bij 2e handjes en die je aardig wat euro's gaan kosten als je het wilt verhelpen. Slijtage aan de lak en wat deukjes en krassen is niet erg (tenzij je van mint gitaren houd). Tenslotte moet ie lekker klinken en lekker spelen.

Axelll
29 juli 2005, 15:48
[/quote]wat deukjes en krassen[/quote]

Hmm ik was er dus eergisteren met me moeder...voor de 2de keer gespeeld maar...er blijk een enorme deuk achterop de body te zitten. die was zo groot dat hij tot een breuk kon leiden, de verkoper vertelde ook dat hij de gitaar in consinatie (waarschijnlijk slecht gespeld) verkocht en dat hij daar geen garantie op kon geven.

Op de terugweg met me moeder in de auto erover gehad toch maar besloten om het risico niet te nemen.

Gister eerst naar Alkmaar geweest (de spanjaard) stuk of 15 gitaren weer getest Fender Highway serie-Les Pauls-Jag Stang-een prachtige Yamaha (alleen dat was een veel te bassig geluid perfecte punk/metal gitaar prachtige brug)-En een Japanse Strat met V Neck..etc.etc.

De laatste vond ik het fijnste spelen dus het ging tussen die japanner en de Lite Ash Strat die in hoorn stond...Nouja me moeder dus gebeld naar Mells (weet niet precies hoe die zaak heet) en gevraagd of hij die nog had...en ja hij stond er nog...dus zijn we vanaf alkmaar met de trein naar hoorn gegaan en de ander getest...

Dit was een van de weinige japanse Lite Ash de latere producties zijn in Korea gemaakt...Nouja geweldige sound heeft die...Heerlijke neck...mooi hout+kleurtje...

en toen heb ik besloten om de Lite Ash te nemen...ik maak wel een nieuw topic met fotos :razz:

Yeeeh ik ben zo blij :-D :) :D :P :satisfie: :dance: :cool:

Orpheo
29 juli 2005, 15:52
wat deukjes en krassen[/quote]

Hmm ik was er dus eergisteren met me moeder...voor de 2de keer gespeeld maar...er blijk een enorme deuk achterop de body te zitten. die was zo groot dat hij tot een breuk kon leiden, de verkoper vertelde ook dat hij de gitaar in consinatie (waarschijnlijk slecht gespeld) verkocht en dat hij daar geen garantie op kon geven.

Op de terugweg met me moeder in de auto erover gehad toch maar besloten om het risico niet te nemen.

Gister eerst naar Alkmaar geweest (de spanjaard) stuk of 15 gitaren weer getest Fender Highway serie-Les Pauls-Jag Stang-een prachtige Yamaha (alleen dat was een veel te bassig geluid perfecte punk/metal gitaar prachtige brug)-En een Japanse Strat met V Neck..etc.etc.

De laatste vond ik het fijnste spelen dus het ging tussen die japanner en de Lite Ash Strat die in hoorn stond...Nouja me moeder dus gebeld naar Mells (weet niet precies hoe die zaak heet) en gevraagd of hij die nog had...en ja hij stond er nog...dus zijn we vanaf alkmaar met de trein naar hoorn gegaan en de ander getest...

Dit was een van de weinige japanse Lite Ash de latere producties zijn in Korea gemaakt...Nouja geweldige sound heeft die...Heerlijke neck...mooi hout+kleurtje...

en toen heb ik besloten om de Lite Ash te nemen...ik maak wel een nieuw topic met fotos :razz:

Yeeeh ik ben zo blij :-D :) :D :P :satisfie: :dance: :cool:[/quote]

congrats!!

is t die lite ash met mapletoets? hier in DH heeft ook een tijd lang een lite ash gehangen, met birdseye maple nek en toets. echt een MOOORDplank. maar ja; ik was te laat....ik wilde m net kopen, had iemand anders m al gekocht (30 minuten voor ik aankwam...) balen, maar ja. ach. thats life huh?

en natuurlijk PICS! :D

Axelll
29 juli 2005, 16:00
Jups der zit een Maple toets op een hele speciale geloof ik... :)

guitardude
29 juli 2005, 21:00
Hmm ik was er dus eergisteren met me moeder...voor de 2de keer gespeeld maar...er blijk een enorme deuk achterop de body te zitten. die was zo groot dat hij tot een breuk kon leiden, de verkoper vertelde ook dat hij de gitaar in consinatie (waarschijnlijk slecht gespeld) verkocht en dat hij daar geen garantie op kon geven.

Op de terugweg met me moeder in de auto erover gehad toch maar besloten om het risico niet te nemen.

Gister eerst naar Alkmaar geweest (de spanjaard) stuk of 15 gitaren weer getest Fender Highway serie-Les Pauls-Jag Stang-een prachtige Yamaha (alleen dat was een veel te bassig geluid perfecte punk/metal gitaar prachtige brug)-En een Japanse Strat met V Neck..etc.etc.

De laatste vond ik het fijnste spelen dus het ging tussen die japanner en de Lite Ash Strat die in hoorn stond...Nouja me moeder dus gebeld naar Mells (weet niet precies hoe die zaak heet) en gevraagd of hij die nog had...en ja hij stond er nog...dus zijn we vanaf alkmaar met de trein naar hoorn gegaan en de ander getest...

Dit was een van de weinige japanse Lite Ash de latere producties zijn in Korea gemaakt...Nouja geweldige sound heeft die...Heerlijke neck...mooi hout+kleurtje...

en toen heb ik besloten om de Lite Ash te nemen...ik maak wel een nieuw topic met fotos :razz:

Yeeeh ik ben zo blij :-D :) :D :P :satisfie: :dance: :cool:
Ik vond die 650 al vrij goedkoop. Toch jammer... :(

Raytheman
30 juli 2005, 12:11
Dan had ik gewoon een losse body erbij gekocht :D