PDA

View Full Version : Thrash metal regio ROTTERDAM



gerrekat
22 juli 2005, 16:41
alaaf !!

Ik ben 26 en ik zoek medemuzikanten leeftijd is me niet zo belangrijk, om een OLD SCHOOL thrash metal band te beginnen.

Stijl pure thrash, dus geen black of death invloeden of moderne Haunted achtige invloeden, denk aan names als Destruction, Sodom, Razor, Testament , Laaz Rockit, Hallws Eve, Vio-Lence en Tankard maar natuurlijk brede zin met zowel Amerikaanse, Duitse als Canadese invloeden.

Ik zoek mensen die geen beginner zijn, maar een virtuoos hoef je ook echt niet te zijn, de lol staat voorop al is imotivatie en inzet ook 100% vereist. Oh en als je van een biertje houdt is dat alleen maar meegenomen!

Heb verder nog helemaal geen plannen, dsu alles valt nog in te vullen, ik benz elf in het bezit van een zeer proffesionele guitaar rig en een hele leuke demo studio. Ik zoek dus een drummer, een bassist een zanger en eventueel een tweede gitarist in de omgeving Rotterdam, maar bijvoorbeeld Leiden zou ook geen probleem zijn.

Ik sta ook open voor bands die een gitarist zoeken en een dergelijke stijl spelen, ik ben een totale thrash fanatic dus ik hoop dat ik die passie kan delen met gelijkgezinden, ben hier onder PM te bereiken en via de mail op detente1976@hotmail.com

Cheers

FNaRK
22 juli 2005, 17:20
is het over met je eigen band ??

gerrekat
22 juli 2005, 17:59
nee dat niet, we bestaan nog.

Ik wil gewoon iets erbij dat wat meer continuiteit biedt dan mijn huidige band, we oefenen te weinig er is een zekere laksheid onstaan, dus ben ik me voorzichtig aan het orienteren naar alternativen die al dan niet naast mijn huidige band kunnen bestaan.

FNaRK
22 juli 2005, 18:53
wat diplomatiek geformuleerd :D

gaat jullie show in Tilburg nog door, anders weet ik nog wel een leuke vervangende band :wink:

anyway, mocht je een drummer en bassist hebben gevonden lijkt het me leuk om eens langs te komen voor een metal trash jam !!!

Cubensis
22 juli 2005, 23:23
ey Hans, als ik bij gigs jouw bass amp mag lenen wil ik wel bassen ;)

btw: waarom zing je zelf niet? zo slecht klonken die demo opnames van je waarop jij zong niet hoor ;)

gerrekat
23 juli 2005, 09:59
Diplomatiek :-D :-D :-D Nou ja ik moet de lol weer een beetje terug zien te krijgen, gebeurt dat niet dan is het einde oefening, hangt juist ook een beetje af van dat optreden!

FNaRK
27 juli 2005, 15:00
en ........?

al een complete band geformeerd :D

gerrekat
27 juli 2005, 19:07
Drummers zijn moeilijk te vinden......