PDA

View Full Version : Leef: Han van Eijk



starter
1 september 2002, 23:36
Het Big Bother seizoen is weer begonnen... :sad:.

Ik zoek voor een 'optreden' de tabs van de bb tune 'Leef' van Han van Eijk.

Op het net heb ik ze niet kunnen vinden. Heeft iemand ze liggen?

skanky
1 september 2002, 23:41
http://home.zonnet.nl/copycat1/muziek/muziek/han_van_eijk_leef.txt

toch beter kijken op het net :wink:

starter
2 september 2002, 00:44
THANKS! :grin: :grin: :grin: :grin:

SATAN
2 september 2002, 21:09
ga toch eens echte muziek spelen
sukkel

starter
2 september 2002, 23:24
Echte muziek... Ok morgen begin ik met het naspelen van het eerste album van Corry en de Rekels...

Zodra ik een Gibson SG heb, zal ik echte muziek gaan spelen Ik heb van een vage gast in de chat een Gibson M3 aangeboden gekregen, maar ik ben bang dat ik dan in de ellende blijf hangen... :amp:

ff serieus:
Ik heb die tekst met akkoorden van die site gehaald, maar er klopt volgens mij helemaal niets van. Misschien ligt het aan mij en moet ik idd echte muziek gaan spelen, maar ik kan die akkoorden voor geen meter matchen met de zanglijn.

SATAN
3 september 2002, 10:55
en je muzikale gehoor is niet dusdanig dat je het niet zelf kan uitzoeken. Of is het een moeilijk nummer :grin:
Ik ga wel eens ff luisteren, jij muzikaal onbenul

starter
4 september 2002, 12:59
Er zijn ceedees die ik niet in mijn verzameling wil hebben omdat mijn cd-speler er pukkeltjes van krijgt op de laserkop. Dit is er zo één. En - dat zal je tegenvallen - ik heb de melodie van dit nummer nou ook niet direct in mijn hoofd zitten...

Dus wordt iets naspelen dat ik niet ken nogal ingewikkeld.

Ondertussen blijkt mijn wederhelft haar autocd-speler wel met deze melodie te verpesten. Hij staat nl. op Nederlands Peil 3 (ver onder peil). Dus is het probleem opgelost.

:grin: :sad: