PDA

View Full Version : Waarom zo goedkoop als ie speciaal is?



ssj3goku
22 juli 2005, 14:51
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33043&item=7338006154&rd=1#ebayphotohosting

Tuurlijk praat iedereen leuk over spullen die hij/zij probeert te verkopen maar is dit nou echt een goede gitaar? Die tremolo systeem was dacht ik juist de slechtste van Ibanez maar ik kan het verkeerd hebben.

Wie kan me iets meer vertellen?

Speeddemon
22 juli 2005, 14:55
ten eerste;
-minimum verkoopprijs nog niet gehaald. Kan makkelijk dat die boven de 500 pond (750 euro) ligt.
ten tweede:
-hij heeft nog ruim 7 dagen te gaan, en NU al is er 205 pond op geboden.
Op ebay wordt meestal pas in de laatste 10 minuten serieus geboden.

En ja, ik ben zelf WEL groot voorstander van de Lo Pro Edge trems. Ik vind ze zelfs beter dan een originele Floyd Rose.

Verder vind ik 't overigens een lelijk model en kleur gitaar, maar da's mijn smaak.

Raffel
22 juli 2005, 15:00
die prijs gaat echt nog wel minstens ver-3-dubbelen. Ik vind het wel een mooie finish eigenlijk.

ssj3goku
22 juli 2005, 15:01
Op Harmony Central zie mensen die er veeeeel meer voor hebben betaald. Maar je hebt gelijk, ik heb niet gelezen dat die kerel nog een week heeft te gaan. Wat is ie ongeveer waard? En is het een goed ding?

Speeddemon
22 juli 2005, 15:10
om een idee van de waarde te krijgen moet je bij Ebay naar Afgelopen Aanbiedingen zoeken (Completed Items).

Negative K3 fan
22 juli 2005, 15:58
meneer snapt het ebay principe niet helemaal

AART
22 juli 2005, 16:52
En die slecthe trem van ibanez zijn die die in de jaren 90 op de goedkope koreanen/indonesiers zaten.
Die ILT en de Lo TRS/Lo TRS II.
de rest is zeer goed.

ssj3goku
22 juli 2005, 18:08
meneer snapt het ebay principe niet helemaal

Ik koop vaak producten op Ebay-winkels vandaar :)


En die slecthe trem van ibanez zijn die die in de jaren 90 op de goedkope koreanen/indonesiers zaten.
Die ILT en de Lo TRS/Lo TRS II.
de rest is zeer goed.

Ah ok, weet ik dat ook. Dan kan ik uitkijken wanneer ik een Ibbie koop.