PDA

View Full Version : Flightcase leveren binnen 13 dagen?



e_lukather
21 juli 2005, 21:29
hallo allemaal,

ik heb heel snel een flightcase nodig. Ik moet hem hebben voor woendag
3 augustus. Ik heb al een email verzonden naar verschillende bedrijven. Maar de levertijden zijn allemaal 3 weken. En met de vakantieperiode is het helemaal prut.

Wie weet of kan binnen deze tijd een flightcase fixen. het is voor mijn pedalen. Afmeting 900 x 400 x 140 mm groffe afmetingen.

Ik zat er aan te denken om het zelf te gaan doen. Maar ik heb geen bol hoeken,scharnieren en vlindersloten. Aangezien die ook bij zo'n bedrijf vandaan komen moet ik alsnog wachten en zit ik met die levertijden.


De flightcase is voor mijn pedalen.


Groeten,

Eric.

vulvasonic
22 juli 2005, 00:39
Bij welke bedrijven heb je het geprobeerd?
Ik zoek namelijk bedrijven waar ze profielen leveren voor flightcases. En ik kan ze niet vinden...... :-?

ijff
22 juli 2005, 00:42
Tja.. wellicht dat Conijn in Ehv. zo snel kan/wil leveren...
http://www.conijnmuziek.nl

zjanke
22 juli 2005, 00:45
Kijk eens bij www.conijnmuziek.nl
Je kunt hem op maat laten maken, maar ik weet niet wat momenteel de levertijd is in verband met vakanties en dergelijke.
Als je zelf wilt bouwen kun je daar alle onderdelen krijgen en ze geven ook uitleg indien gewenst... :)

Fvddungen
22 juli 2005, 07:45
Conrad levert ook meestal wel rap.

Mike McCready
22 juli 2005, 09:29
Die Showmaster 48 case van DAP is misschien wel iets. Heb je in no-time omgebouwd tot een goede case. Is alleen iets kleiner (ik dacht 750 mm breed). Als je een zoekfunctie doet, kom je hem wel ergens tegen met foto's...

Bobsterke
22 juli 2005, 10:27
Op www.licht-geluid.nl kun je alles zo bestellen.

Kun je ophalen bij Utrecht op laten versturen per post.