PDA

View Full Version : London City Mark IV



Metalzone
21 juli 2005, 13:59
Hello folks!!

Wat is jullie mening / ervaring met de London City Mark IV buizenbak. Ben op zoek naar een versterker die clean geweldig klinkt. Of zijn er veel betere alternatieven??

AART
21 juli 2005, 14:20
waarom wil je iets dat clean geweldig klinkt als je naam metalzone is?

Metalzone
21 juli 2005, 14:24
What's in a name...heb een erg brede smaak qua muziek en met clean begint mijns inziens een goede versterker...

Metalzone
24 juli 2005, 13:17
He, is er niemand die deze versterker kent??? Wat over een eventueel alternatief??? Ik heb gisteren via de H&K site wat geluidsvoorbeelden geluisterd van de H&K vortex 100 watt...dit klonk echt gaaf, zowel clean als met overdrive...heeft misschien hier iemand ervaring mee??

help me out!!!

Agent_Smith
24 juli 2005, 16:00
Jawel, ik heb er 1. Hij is spatclean en loeihard. Voor mij helaas niet echt bruikbaar. Momenteel ben ik m aan het ombouwen naar een Marshall Jubilee.

Aad-d-h-d
26 juli 2005, 16:15
ik heb een tijd op een Power City MK IV gespeeld naar mijn mening een leuke bak maar toch effe te simpel verder een soldeerfeest van intern zijn ze niet zo heel denderend bij mij twee keer kapot gegaan...

De latere zijn wel beter geworden london city...

Wat me opvalt is dat ze goedkoop zijn dat is een van de redenen denk als je toch buizen wilt om zo een ding te kopen!

Verder was ik er snel op uitgekeken...

Die HK Vortexx heb je in top en cab en combo ik heb de top en cab een keer gehoord niet mijn ding dan vind ik een JCM 900 lekkerder klinken en die combo's trekken het ook niet echt... Heb je naast die Vortex nog een andere bak gehoord voor de vergelijking??

nicoverduin
26 juli 2005, 16:48
ik heb een tijd op een Power City MK IV gespeeld naar mijn mening een leuke bak maar toch effe te simpel verder een soldeerfeest van intern zijn ze niet zo heel denderend bij mij twee keer kapot gegaan...

De latere zijn wel beter geworden london city...

Wat me opvalt is dat ze goedkoop zijn dat is een van de redenen denk als je toch buizen wilt om zo een ding te kopen!

Verder was ik er snel op uitgekeken...

Die HK Vortexx heb je in top en cab en combo ik heb de top en cab een keer gehoord niet mijn ding dan vind ik een JCM 900 lekkerder klinken en die combo's trekken het ook niet echt... Heb je naast die Vortex nog een andere bak gehoord voor de vergelijking??
Grammatica was niet je sterkste punt? :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Agent_Smith
26 juli 2005, 20:27
ik heb een tijd op een Power City MK IV gespeeld naar mijn mening een leuke bak maar toch effe te simpel verder een soldeerfeest van intern zijn ze niet zo heel denderend bij mij twee keer kapot gegaan...

De latere zijn wel beter geworden london city...

Wat me opvalt is dat ze goedkoop zijn dat is een van de redenen denk als je toch buizen wilt om zo een ding te kopen!

Verder was ik er snel op uitgekeken...

Die HK Vortexx heb je in top en cab en combo ik heb de top en cab een keer gehoord niet mijn ding dan vind ik een JCM 900 lekkerder klinken en die combo's trekken het ook niet echt... Heb je naast die Vortex nog een andere bak gehoord voor de vergelijking??
Grammatica was niet je sterkste punt? :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Ik zie hier nog wel eens ergere taalbandieten :cool:

Metalzone
26 juli 2005, 21:28
de warp klinkt wel lekker vind ik, top met cab dan wel te verstaan....wat is jullie mening verder over de marshall avt 275, de randall rg75...verder nog suggesties want ben nog steeds zoekende.....

Aad-d-h-d
27 juli 2005, 09:22
ik heb een tijd op een Power City MK IV gespeeld naar mijn mening een leuke bak maar toch effe te simpel verder een soldeerfeest van intern zijn ze niet zo heel denderend bij mij twee keer kapot gegaan...

De latere zijn wel beter geworden london city...

Wat me opvalt is dat ze goedkoop zijn dat is een van de redenen denk als je toch buizen wilt om zo een ding te kopen!

Verder was ik er snel op uitgekeken...

Die HK Vortexx heb je in top en cab en combo ik heb de top en cab een keer gehoord niet mijn ding dan vind ik een JCM 900 lekkerder klinken en die combo's trekken het ook niet echt... Heb je naast die Vortex nog een andere bak gehoord voor de vergelijking??
Grammatica was niet je sterkste punt? :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Ik zie hier nog wel eens ergere taalbandieten :cool:

Tsja... Ik zat op mijn werk en dan even snel posten. Als ik het nu teruglees is het idd :oops:

Maar verder is het wel duidelijk toch hahahahah!!

Die MK IV is een bak met matige electronica en de vortex kan wel lekker klinken (ik vond van niet) maar ik vind zelf altijd dat ik versterkers naast elkaar moet horen om te horen welke beter klinkt! :razz:

Ook zie ik dat je eerst de Vortex noemt en nu in ene de Warp! Ik zou naar een zaak gaan waar je meerdere versterkers naast elkaar kunt testen met je eigen gitaar!

Succes...

DaveItUp
28 juli 2005, 15:19
Ik denk dat je beter opzoek kunt gaan naar een Sound City mk3 of de modellen daar weer voor(100 en mk2).

Speel er zelf niet nauwelijk clean op en stem laag, maar heb r met een strat opgespeelt toen ik m kocht. Clean klonk superwarm en mooi harmonisch.

Ook veel beter dan London,Super, whatever. city