PDA

View Full Version : Richwood gitaren(



gevers
21 juli 2005, 10:14
Hoi,
Ik ben van een plan ipv een semi akoestische gitaar een Richwood ES335 aan te schaffen. De gitaren zijn niet duur echter ik ken het merk niet en weet niet of dit wat is. Gezien de prijs lijkt het mij niet echt. Heeft iemand van jullie ervaring met Richwood, of is het echt weg gegooid geld.

alvast bedankt voor je reactie

gr. Gerrie

tillens
21 juli 2005, 10:16
Lees even het richwood appreciation topic van bijna 70 pagina's door, dan weet je dat richwood gewoon de heilige graal is!

bert k
21 juli 2005, 10:19
Inderdaad; http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51525 helemaal geen slechte gitaren, maar wel goed controleren, want er zitten matige exemplaren tussen.

Cubensis
21 juli 2005, 14:05
godverdomme wat zijn sommige mensen lui :P
op dezelfde pagina staat een topic van 70 pagina's ofzo, en anders bovenin een zoekfunctie ;)

gevers
21 juli 2005, 14:20
Lekker hoor zo'n reactie. Kom je echt verder mee

Fumi SG
21 juli 2005, 14:22
Lekker hoor zo'n reactie. Kom je echt verder mee

jep, je word doorverwezen naar zo'n 70 pagina's vol met info over Richwood. Daar zou je niks aan hebben??

gevers
21 juli 2005, 14:25
Ik heb zeker wat aan de gegeven informatie mbt Richwood. Met dank daarvoor. De reactie van Cubensis kan ik niet echt waarderen.

Nogmaals dank aan diegenen die een normale reactie hebben gegeven.

Bluesbreaker
21 juli 2005, 14:28
De reactie van Cubensis kan ik niet echt waarderen.

Hij heeft toch gelijk? Jij gaat vragen of we het merk Richwood kennen terwijl even verderop een topic van 70 paginas staat? Dat vind ik oook lui hoor...

Droffie
21 juli 2005, 14:33
SLOTJEEEEEE!!!!!

Ik kan niet nog een thread met 70 pagina's Richwood gewauwel aan horen.... :razz:

Jeroenvanhulsteijn
21 juli 2005, 14:41
cubensis bedoelt het zo kwaad niet hoor, gezien de gebruikte smileys :)

Maar in die 70 pagina's gaat het volgens mij vooral over tele's en strats en af en toe een les paul model.

Lees deze ook maar eens:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=59086&highlight=richwood+es335

en met de zoekfunctie zijn nog meer topics te vinden.