PDA

View Full Version : Ik kon de verleiding niet weerstaan, dus weer een nieuwtje



Lutz
20 juli 2005, 22:31
:-D

deze keer werd het dit

http://www.edromanguitars.com/avail/guitar/bcrich/blackv.jpg


again: uitgebreide review volgt samen met die van de warlock als ik weer wat tijd heb

adios compadres

fazEric
20 juli 2005, 22:42
Niet helemaal mijn ding zo'n vliegende V maar toch gefeliciteerd. Nieuwe gitaar is altijd leuk :)

robert-gitarist
20 juli 2005, 22:50
Ik vind het model erg mooi alleen die tribal erop verneukt het weer vind ik..
Ik vind het zo sticker achtig op 1 of andere manier...als het nou echt gespoten was die tribal of geairbrush,dan had ik hem errug geil enzo gevonden maar stickers vind ik erg cheap uitzien...maar veder mooi model enne echt gaaf zo met die widow headstock erop... mr. king heeft wel stijl

Maare veel plezier ermee enzo :)

Cubensis
20 juli 2005, 23:13
dat is toch niet de 'echte' king signature, maar die gitaar die in die kerry king startersset (incl poster en plectrum :D ) zit?
maar felici ermee

Fumi SG
20 juli 2005, 23:19
volgens mij niet nee, de 'echte' heeft een trem en EMG's. Ook heeft de toets een vette inlay (net zoals de headstock) en er zit een ander logo op. 8-)

AART
20 juli 2005, 23:22
het lijkt vandaag wel koopzondag, lacri, ik en jij een nieuwe axe :D

robert-gitarist
20 juli 2005, 23:33
Dit is inderdaad niet de echte...
De echte heeft een Floyd Rose,EMG's en geen tribal erop ;)
maar gewoon egaal zwart...

Vampire
20 juli 2005, 23:40
De echte heeft wel degelijk een tribal erop, maar dan ook op de head, niet alleen op de body... Er stond er vorige week nog een op marktplaats en die ging ipv 175 euro voor een bod van 800 (tenminste, dat was het enige bod wat er was)

Maar alsnog is dit vast wel een leuke gitaar, veel plezier ermee!



Kerry King heeft meer dan 1 gitaar Robert :razz:

robert-gitarist
20 juli 2005, 23:43
De echte heeft wel degelijk een tribal erop, maar dan ook op de head, niet alleen op de body...

Kerry King heeft meer dan 1 gitaar Robert :razz:

Ja klopt i know ;)
Die zwarte met rode tirbal...kheb hem gezien op fields of rock..onwijs dik ding :D alleen zonde van de tribals :P
Maar die rode met tribal kan je dacht ik iet zo 1,2,3 kopen wel die zwarte...die heeft een hele tijd op marktplaats gestaan,was iets van rond de 1500 euro

Vampire
20 juli 2005, 23:46
Hij heeft ook een zwarte met witte tribal, kijk maar op de slayer site :wink: Is wel een leuke foto. Ook een foto van Slayer bij McDonalds haha. "King size menu?" :-D

Ik vind die tribals wel ubercool eigenlijk, ookal zou ik hem zelf niet snel willen hebben. Dan liever met een eigen tribal erop, zodat het niet teveel wannabee zou lijken voor mezelf :razz:

vulvasonic
21 juli 2005, 00:08
Vergeef me als ik zeg dat ik er nog niet dood mee gezien wil worden.
Maar het gaat ook niet om mij natuurlijk. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf! :)

renier
22 juli 2005, 10:38
ik weet niet, zo'n tribal doet me altijd denken aan 12 jaar oude golfjes met plastic achterlampen, rioolbuizenin plaats van uitlaten en een petje met het IQ van een blik mais achter het stuur.

ik vindt het nu niet echt iets voor op een gitaar.. maar goed, als jij er blij mee bent: good for you!

FirMz
25 juli 2005, 14:12
vind ik persoonlijk afschuwelijk


geef me maar vintage :wink:

toch veel (shred-)plezier ermee

Johnny V
25 juli 2005, 14:34
Sorry, dit vind ik echt een lelijke gitaar. Een flying V tot daaraan toe, maar wat een lelijke paint en headstock.

Toch veel speelplezier.

FruscianteFan
25 juli 2005, 16:04
Ik ben tot nu toe maar één V van BC Rich tegengekomen die ik echt mooi vind, op de een of andere manier is die net iets anders dan de normale.

http://www.mydyingbride.org/images/live/jul-2004/arvika/pict0012.jpg
http://www.mydyingbride.org/images/live/jul-2004/arvika/pict0004.jpg

Speeddemon
25 juli 2005, 16:28
ik weet niet, zo'n tribal doet me altijd denken aan 12 jaar oude golfjes met plastic achterlampen, rioolbuizenin plaats van uitlaten en een petje met het IQ van een blik mais achter het stuur.


:lol:
Ik ken ze.
Je vergat de zompig en langzaam klinkende 12" bassspeakers in de hoedenplank, met één of andere sjaal van een voetbalclub eroverheen. :cool:

Neals
26 juli 2005, 16:43
Dit is inderdaad niet de echte...
De echte heeft een Floyd Rose,EMG's en geen tribal erop ;)
maar gewoon egaal zwart...

Ik las ooit in een interview dat king een afkeer had voor floyds!

Josdevos
26 juli 2005, 16:46
Dit is inderdaad niet de echte...
De echte heeft een Floyd Rose,EMG's en geen tribal erop ;)
maar gewoon egaal zwart...

Ik las ooit in een interview dat king een afkeer had voor floyds!

En liever Kahlers had zeker...