PDA

View Full Version : De VHT Pitbull crunch



Jax
20 juli 2005, 08:52
Test

Jax
20 juli 2005, 08:53
Ik heb gisteren een aantal gitaarwinkels bezocht, en hoewel ik aan het kijken was naar gitaren, was het met name een versterker die mij erg beviel. Toen ik een gitaar uitprobeerde, werd ik aangesloten aan een VHT Pitbull. Man, wat was ik verrast door de gigantisch lekkere crunch die eruit kwam zeg! En nog wel op laag volume EN terwijl de VHT volgens mij bekend staat als een higain amp!!!! Natuurlijk was de prijs van deze versterker ook gigantisch....Nou is mijn vraag, wie heeft nog meer de VHT Pittbull allemaal uitgeprobeerd? Zijn er ook andere (goedkopere) versterkers die zo'n goede crunch hebben op een relatief laag volume?

marc_o
20 juli 2005, 11:03
Heb over de afgelopen jaren meermaals de Pittbull Classic en Ultragain getest in mijn eeuwige zoektocht (of was het nou zeiktocht?) naar een tof geluid en ik werd er steeds door teleurgesteld. Kijk, het is absolute kwaliteit hoor, maar ik vond het niet echt "leven"en een beetje klinisch allemaal, maar als dat je ding is....dan heb je een wereldbak natuurlijk.

AART
20 juli 2005, 11:40
was het de ultralead of de classic lead?

de eerste heb ik wel eens getest en die was idd geweldig op het leadkanaal, crunch viel me iets tegen maar die gebruik ik niet zoveel.

Jax
20 juli 2005, 15:31
Het was geloof ik een super thirty.