PDA

View Full Version : Wie speelt er ook op een bart-smit gitaar??



Sjon3
19 juli 2005, 21:57
Ik wel ik ben een beginner ( ik dol wel lui van 17 die er al 4 jaar opzitten enzo) maar alleen ik heb geen goede gitaar,, die bart-smit sjit dus en ik heb dus wel weer €5,- ( wat heb je daar nou aan ), dus dat word nog lang sparen voor een mooie fender ofzo, mare wie speelt speelt er ook op een b-s gitaar

robert-gitarist
19 juli 2005, 22:16
me neefje van 3 speelt ook op een bart smit gitaar...

Sjon3
19 juli 2005, 22:17
cool

ddx1975
21 juli 2005, 10:09
bedoelen jullie soms met bart smit sjit een stagg gitaar ?
want ik heb deze gekocht voor mijn zoon maar ik schaamde me tepletter
wat een vreselijke geluid
ik moet toe geven dat ik alleen fenders gewend ben maar die stagg
slaat werkelijk echt alles
sorrie mochten er mensen zijn met een stagg dan heeft deze ook zijn goeie kanten hoor mooie vorm en zo
:-D

TIMBER
21 juli 2005, 13:34
Ik wel ik ben een beginner ( ik dol wel lui van 17 die er al 4 jaar opzitten enzo) maar alleen ik heb geen goede gitaar,, die bart-smit sjit dus en ik heb dus wel weer €5,- ( wat heb je daar nou aan ), dus dat word nog lang sparen voor een mooie fender ofzo, mare wie speelt speelt er ook op een b-s gitaar


Ik bespeel wel eens een Animal welke vroeger verkocht werden door Wehkamp en Bart Smith.... :lp:

poepsnaar
21 juli 2005, 14:26
Dol jij maar lekker op je bart-smitto-caster

http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0114155.jpg

TIMBER
21 juli 2005, 14:36
Woooh die is cool man... 8-) maaruh die Animal valt zwaar mee hoor.


http://www.vanvuuren.nl/PIC_0005.JPG

Svenson
22 juli 2005, 22:58
Vette shit, die BS Midi gitaar!!

Reel Big Fish
23 juli 2005, 20:54
Dol jij maar lekker op je bart-smitto-caster

http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0114155.jpg

hahahaha owned :-D

phantom666
12 augustus 2005, 13:57
Je dolt lui van 17 die er 4 jaar opzitten enzo?

Allereerst: Dat is quatsch
Allertweedst: Daar gaat het niet om bij gitaarspelen

Sim Simon