PDA

View Full Version : Wie speelt er ook op een bart-smit gitaar??



Sjon3
19 juli 2005, 21:57
Ik wel ik ben een beginner ( ik dol wel lui van 17 die er al 4 jaar opzitten enzo) maar alleen ik heb geen goede gitaar,, die bart-smit sjit dus en ik heb dus wel weer €5,- ( wat heb je daar nou aan ), dus dat word nog lang sparen voor een mooie fender ofzo, mare wie speelt speelt er ook op een b-s gitaar

robert-gitarist
19 juli 2005, 22:16
me neefje van 3 speelt ook op een bart smit gitaar...

Sjon3
19 juli 2005, 22:17
cool

ddx1975
21 juli 2005, 10:09
bedoelen jullie soms met bart smit sjit een stagg gitaar ?
want ik heb deze gekocht voor mijn zoon maar ik schaamde me tepletter
wat een vreselijke geluid
ik moet toe geven dat ik alleen fenders gewend ben maar die stagg
slaat werkelijk echt alles
sorrie mochten er mensen zijn met een stagg dan heeft deze ook zijn goeie kanten hoor mooie vorm en zo
:-D

TIMBER
21 juli 2005, 13:34
Ik wel ik ben een beginner ( ik dol wel lui van 17 die er al 4 jaar opzitten enzo) maar alleen ik heb geen goede gitaar,, die bart-smit sjit dus en ik heb dus wel weer €5,- ( wat heb je daar nou aan ), dus dat word nog lang sparen voor een mooie fender ofzo, mare wie speelt speelt er ook op een b-s gitaar


Ik bespeel wel eens een Animal welke vroeger verkocht werden door Wehkamp en Bart Smith.... :lp:

poepsnaar
21 juli 2005, 14:26
Dol jij maar lekker op je bart-smitto-caster

http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0114155.jpg

TIMBER
21 juli 2005, 14:36
Woooh die is cool man... 8-) maaruh die Animal valt zwaar mee hoor.


http://www.vanvuuren.nl/PIC_0005.JPG

Svenson
22 juli 2005, 22:58
Vette shit, die BS Midi gitaar!!

Reel Big Fish
23 juli 2005, 20:54
Dol jij maar lekker op je bart-smitto-caster

http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0114155.jpg

hahahaha owned :-D

phantom666
12 augustus 2005, 13:57
Je dolt lui van 17 die er 4 jaar opzitten enzo?

Allereerst: Dat is quatsch
Allertweedst: Daar gaat het niet om bij gitaarspelen

Sim Simon
13 augustus 2005, 11:02
Ofwel; dit is een(goede :D ) grap, ofwel je bent een pschychologisch afwijkende 12-jarige die in de waan is 17 te zijn.

Basseytje
12 september 2005, 16:45
Ik wel ik ben een beginner ( ik dol wel lui van 17 die er al 4 jaar opzitten enzo) maar alleen ik heb geen goede gitaar,, die bart-smit sjit dus en ik heb dus wel weer €5,- ( wat heb je daar nou aan ), dus dat word nog lang sparen voor een mooie fender ofzo, mare wie speelt speelt er ook op een b-s gitaar

je dolt lui van 17 de er al 4 jaar op zitten... waar zitten die op??? al 4 jaar op school of op een stoel. btw wat hierboven is gezet gitaar spelen doe je omdat je het leuk vind niet omdat het een wedstrijd is vna wie het beste kan spelen...

Sjon3
14 februari 2007, 16:21
Ik was ff anderhalf jaar afwezig want mn internet deed het niet.

Ik heb nu veel btere spullen, nieuwe gitaren, versterker.

Foto:

http://i41.photobucket.com/albums/e279/sarcophagus/100_5238.jpg

Ik heb nu ook een vriendin die heet gonnie. We spelen vaak samen gitaar.

Ik hoop dat jullie mij nu wel wat respecteren, ik geef toe dat ik vroeger wat kinderachtig was. ( alhoewel, ik dol nu wel mensen die 9 jaar gitaarles hebben gehad ).

gg

out

Tho
14 februari 2007, 17:36
Dude.. je bent echt een nerd weet je dat? Ga alsjeblieft op voetbal of zo, daar kan je wél mensen dollen. Een beetje bescheidenheid siert iedereen.



Sukkeltje


edit: Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?

Sjon3
14 februari 2007, 18:14
Wat heb ik nou weer verkeerd gezecht, dat van dat dollen was maar grapje, aangezien jij geen gevoel voor humor hebt kun je dat niet begrijpen.









LONGHOND

Tho
14 februari 2007, 18:16
Wat heb ik nou weer verkeerd gezecht, dat van dat dollen was maar grapje, aangezien jij geen gevoel voor humor hebt kun je dat niet begrijpen.









LONGHOND

Nou ja, 't zou niet de eerste keer zijn ;) Maar wat is je leeftijd? En wat is een LONGHOND?

Sjon3
14 februari 2007, 18:21
Mijn leeftijd is 23. Longhond was grap.

en hou oud ben jij?

Tho
14 februari 2007, 18:23
Mijn leeftijd is 23. Longhond was grap.

en hou oud ben jij?

Ik ben 19 lentes jong. Nou, als longhond een grap was moet je me niet kwalijk nemen dat ik je net verkeerd begreep Ik denk dat ik qua humor niet helemaal op dezelfde lijn zit ;)

Sjon3
14 februari 2007, 18:25
Ja ok nu weten het wel ;)

AgileGhost
14 februari 2007, 18:35
Tho, hap niet zo.

Sluiten deze zooi.

Sjon3
14 februari 2007, 18:36
? warom ? :(

Tho
14 februari 2007, 18:43
Tho, hap niet zo.

Sluiten deze zooi.

Ik hap helemaal niet!? :eek: Er is toch niets aan de hand?

Don Capo
14 februari 2007, 19:16
Ik was ff anderhalf jaar afwezig want mn internet deed het niet.

Ik heb nu veel btere spullen, nieuwe gitaren, versterker.

Foto:

http://i41.photobucket.com/albums/e279/sarcophagus/100_5238.jpg

Ik heb nu ook een vriendin die heet gonnie. We spelen vaak samen gitaar.

Ik hoop dat jullie mij nu wel wat respecteren, ik geef toe dat ik vroeger wat kinderachtig was. ( alhoewel, ik dol nu wel mensen die 9 jaar gitaarles hebben gehad ).

gg

out

Dit is echt de tot nu toe leukste post ever! :seriousf:

kornelius
14 februari 2007, 19:41
enne,

dol jij Gonnie dan of andersom?

En wie heeft dan de grote versterker?

Pais
14 februari 2007, 20:37
Ik heb een nieuwe term geleerd! Iemand "dollen"... cool.

Oh en ik respecteer je nu wel iets meer hoor. Ik heb namelijk niet eens een versterker!

kornelius
14 februari 2007, 20:43
Oh en ik respecteer je nu wel iets meer hoor. Ik heb namelijk niet eens een versterker!

en dat op het akoestische subforum. Het moet niet gekker worden....

Don Capo
14 februari 2007, 21:41
Het zou eigenlijk in Elektrisch moeten staan maar ik ga hem er echt niet naar toe gooien, vind het een veels te mooi topic :D


Mogen we ook een foto van Gonny?

hendrix2
14 februari 2007, 22:03
Ik was ff anderhalf jaar afwezig want mn internet deed het niet.

Ik heb nu veel btere spullen, nieuwe gitaren, versterker.

Foto:

http://i41.photobucket.com/albums/e279/sarcophagus/100_5238.jpg

Ik heb nu ook een vriendin die heet gonnie. We spelen vaak samen gitaar.

Ik hoop dat jullie mij nu wel wat respecteren, ik geef toe dat ik vroeger wat kinderachtig was. ( alhoewel, ik dol nu wel mensen die 9 jaar gitaarles hebben gehad ).


gg

out


Ik heb maar 7 jaar les gehad :o
Volgens mij ben jij echt verschrikkelijk goed!
Kan jij een Cm akkoord spelen? Ik sinds deze week wel! :cooler:

--=HANS=--
14 februari 2007, 22:29
Hee Sjon3, we hebben over een paar weken een gitaarnetfestival. Mischien is het een leuk idee om je samen met Gonnie te voegen bij een van de bands. Ik bedoel, zulke mooie gitaren en genoeg techniek om ons bijna allemaal te dollen, daar zijn wij natuurljik reuze benieuwd naar!
:seriousf:

Spitfire
14 februari 2007, 22:56
Hee Sjon3, we hebben over een paar weken een gitaarnetfestival. Mischien is het een leuk idee om je samen met Gonnie te voegen bij een van de bands. Ik bedoel, zulke mooie gitaren en genoeg techniek om ons bijna allemaal te dollen, daar zijn wij natuurljik reuze benieuwd naar!
:seriousf:
Nee man, dan komt niemand meer op t festival. Niemand wil immers gedolt worden door iemand die minder lang dan jijzelf speelt....






Geloof me, binnen een week is het woord 'dollen' ingeburgerd op t forum

Azrael
14 februari 2007, 23:00
Ik dol je jongen! :rockon:



Weet je dit doet me denken aan die Linkin Park/Rammstein gitarist die op dit forum zichzelf aanbod en in elkaar werd gesproken hahaha......maar deze knul is zelfs een nog grotere loser. Maar iemand loopt ons te dollen (hahaha) want die kan echt niet waar zijn! :seriousf:

Tho
14 februari 2007, 23:05
Ik dol je jongen! :rockon:



Weet je dit doet me denken aan die Linkin Park/Rammstein gitarist die op dit forum zichzelf aanbod en in elkaar werd gesproken hahaha......maar deze knul is zelfs een nog grotere loser. Maar iemand loopt ons te dollen (hahaha) want die kan echt niet waar zijn! :seriousf:

het is inderdaad bijna te gek voor woorden ja :D

Zeg Sjon3, Zou je misschien een soundsample willen posten van jou spel op z'n best? Ik beloof je het meteen te vertellen als ik je beter inschat dan ik. Ik heb tenslotte maar 2 jaar les gehad van de 5 jaar die ik speel, dus dat zal niet al te moeilijk zijn toch :satisfie:

Spitfire
14 februari 2007, 23:07
Weet je dit doet me denken aan die Linkin Park/Rammstein gitarist die op dit forum zichzelf aanbod en in elkaar werd gesproken hahaha......
Dit doet mij denken aan die leraar uit Veendam die zichzelf 'gitaarmeester' noemde...

Gitaro
14 februari 2007, 23:09
+1 voor een soundsample!! Dol ons!

prullos
15 februari 2007, 06:02
Ik was ff anderhalf jaar afwezig want mn internet deed het niet.

Ik heb nu veel btere spullen, nieuwe gitaren, versterker.

Foto:

http://i41.photobucket.com/albums/e279/sarcophagus/100_5238.jpg

Ik heb nu ook een vriendin die heet gonnie. We spelen vaak samen gitaar.

Ik hoop dat jullie mij nu wel wat respecteren, ik geef toe dat ik vroeger wat kinderachtig was. ( alhoewel, ik dol nu wel mensen die 9 jaar gitaarles hebben gehad ).

gg

out


whehe!!

mooie post :D :D

Jay75
15 februari 2007, 13:09
Toch flink gespaard die paar jaartjes :)

Rutger
15 februari 2007, 13:36
toffe speakercab trouwens, k wist niet dat ze zo bestonden (2x12 boven elkaar)

Sjon3
15 februari 2007, 15:11
en dat op het akoestische subforum. Het moet niet gekker worden....

Mag ik je er even aan helpen herinneren dat deze topicje 1,5 jaar oud is en dat ik toen alleen nog maar een akoustische gitaar had ;), inmiddels ben ik overgestapt naar elektrisch,

en ok ok ik geef het toe, gonnie is beter dan mij, maar zij is ook een geval apart

lassie,

Mehmetcan

Sjon3
15 februari 2007, 15:22
het is inderdaad bijna te gek voor woorden ja :D

Zeg Sjon3, Zou je misschien een soundsample willen posten van jou spel op z'n best? Ik beloof je het meteen te vertellen als ik je beter inschat dan ik. Ik heb tenslotte maar 2 jaar les gehad van de 5 jaar die ik speel, dus dat zal niet al te moeilijk zijn toch :satisfie:

nee, wordt kat in het bakkie voor mij

Don Capo
15 februari 2007, 15:42
Lijkt me weinig zinnigs meer uitkomen, ik gooi hem op slot. Sjon3 je hebt een prive bericht