PDA

View Full Version : buckethead les paul



thomazzbootzz
19 juli 2005, 21:25
hallo ik wil een nieuwe gitaar kopen en vind de witte les paul van buckethead heel gaaf.
maarrrr ik vind er nergens info over kan iemand mij wat over deze gitaar vertellen?
http://www.blogupload.com/24093/03_buckethead_and_maximum_b_001.jpg

sickpunk
19 juli 2005, 21:27
zal vast niet zo van gibson afkomen(geen productie model in elk gval denk)

robert-gitarist
19 juli 2005, 21:29
zal vast niet zo van gibson afkomen(geen productie model in elk gval denk)

Dat denk ik ook...zal wel customshop ofzo zijn...
anyway ik vind hem echt onwijs lelijk moet ik eerlijk zeggen...veel té wit...
Vind die Jackson's flying V waar ie eerder of nog steeds (?) op speelt veel mooier...

thomazzbootzz
19 juli 2005, 21:34
ok ik dacht dat he misschien een signature model was, maarrr nu we tog bezig zijn weet trouwens imand een site waar je een intervieuw met buckethead kan zien.?

robert-gitarist
19 juli 2005, 21:38
google...
Ik zit net wat afbeeldingen te bekijken van die buckethead op google maar men wat een vage vent zeg...je moet al wel gek zijn om op podium tegaan staan met z'n masker op * erug warm * maar met een emmer drbij op je kop..damn dan moet je een afwijking hebben :D :P Apprt kereltje...had zo uit star wars weg kunnen lopen..

Maare wat voorn muziekstijl of wat speelt ie eigelijk?ergens mee te vergelijken misschien?
ik kan zelf geen muziek op moment downloaden helaas...

thomazzbootzz
19 juli 2005, 21:44
Hij speelt veel experimentele rock, hij is niet echt in een hokje te plaatsen
bijv de ene cd is thrash metal achtig en de andere een mengeling jazz en blues, hij heeft trouwens een tijdje bij guns en roses gespeeld en bij primus, praxis, deli creeps en nu speelt hij in colonel claypool's bucket of bernie brains.
maar als je weer muziek kan downloade zou ik het cker ff luistere het is echt de moeite waard. :-D

bat
19 juli 2005, 22:11
Sorry, over de gitaar kan ik je niets vertellen.

De emmer daarentegen kun je krijgen bij de KFC, als je een large bucket of chickenwings koopt. Wel je haar wassen nadien, anders stinkt het zo.

Het masker kun je bij elke carnavalszaak kopen.

robert-gitarist
19 juli 2005, 22:13
Whahaha okee dan :D


he maar zodra ik weer kan downloaden zal ik eens wat van hem downloaden...
ben erg benieuwd :)

olaf reijnders
19 juli 2005, 22:18
Buckethead ken ik van Praxis. Ik weet ook niet waarom hij dat doet. Misschien als vermomming en heeft hij een dubbelleven. :razz: In ieder geval kan je wel zeggen dat ie origineel is.

thomazzbootzz
19 juli 2005, 22:50
tja en als je slipknot fan bent kan je ook aan zon masker komen
gewoon bij de dichtstbijzijnde kinderboerderij een ziek varken villen.:-p

thomazzbootzz
19 juli 2005, 22:54
Vind die Jackson's flying V waar ie eerder of nog steeds (?) op speelt veel mooier...

die flying V hebben ze een slagje groter gemaakt voor hem omdat hij zo groot is wel 2. 20 M met emmer.

robert-gitarist
19 juli 2005, 22:56
Vind die Jackson's flying V waar ie eerder of nog steeds (?) op speelt veel mooier...

die flying V hebben ze een slagje groter gemaakt voor hem omdat hij zo groot is wel 2. 20 M met emmer.

Sickpunk zei dat niet,dat zei ik :P maar goed ;)
Ja nja die jackson's vond ik wel erg mooi..
Niet echt om op te geilen ofzo maar zagen er leuk uit...
en aangezien ik onwijs groot fan ben van Jackson :D

thomazzbootzz
19 juli 2005, 23:04
nee maar is miss wel leuk om te weten

sickpunk
19 juli 2005, 23:05
nouja hoe bijdehand kan men worden hiero... :???:

yanto
20 juli 2005, 10:11
Buckethead aka Brian Caroll. Erg goede gitarist. Die Les Paul komt idd uit de Gibson Customshop. En is ook iets groter dan een standaard vanwege zijn lengte.
http://www.bingeandgrab.com/buckets_les_paul.html
Hier staan wat meer details.

marc_o
20 juli 2005, 10:51
Buckethead ken ik van Praxis. Ik weet ook niet waarom hij dat doet. Misschien als vermomming en heeft hij een dubbelleven. :razz: In ieder geval kan je wel zeggen dat ie origineel is.


Ja, erg origineel, een masker op en een emmer op je kop.....
Kiss verbergde hun gezichten reeds sinds 1971, Slipknot doet het ook al jaren en in de jaren 80 had je ook zo'n redelijk goede metalband met zilveren maskers, Crimson Glory.

Raffel
20 juli 2005, 13:28
Vergeet niet de 1000+ Black/Death metal bands, Grindcore en noem maar op met hetzelfde idee.

Pierz
20 juli 2005, 16:45
hallo ik wil een nieuwe gitaar kopen en vind de witte les paul van buckethead heel gaaf.
maarrrr ik vind er nergens info over kan iemand mij wat over deze gitaar vertellen?
http://www.blogupload.com/24093/03_buckethead_and_maximum_b_001.jpg

Volgens mij is dat de Apple iGuitar met ingebouwde USB en firewire ;)