PDA

View Full Version : Is dit niets voor een van de marshall bouwers



nicoverduin
19 juli 2005, 06:20
Is dit niet niets voor een van jullie?
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/34409.htm
Nico

JoostBaksteen
19 juli 2005, 08:21
Mmm, ziet er wel mooi uit, maar voor die prijs kan je hem ook wel zelf (nieuw) maken.

Zelf heb ik de spullen al om een top te maken voor mijn amp, dus ik heb hem niet echt nodig.

nicoverduin
19 juli 2005, 08:49
Mmm, ziet er wel mooi uit, maar voor die prijs kan je hem ook wel zelf (nieuw) maken.

Zelf heb ik de spullen al om een top te maken voor mijn amp, dus ik heb hem niet echt nodig.Voor die prijs maak je hem niet......
Nico

birt
19 juli 2005, 11:17
en hij is mooi :o

AART
19 juli 2005, 11:33
hij lijkt mij gewoon origineel hoor...

EpiCenturiesAWAy
19 juli 2005, 11:51
mooi dus :roll:

H.Manback
19 juli 2005, 14:08
Mmm, ziet er wel mooi uit, maar voor die prijs kan je hem ook wel zelf (nieuw) maken.

Zelf heb ik de spullen al om een top te maken voor mijn amp, dus ik heb hem niet echt nodig.Voor die prijs maak je hem niet......
Nico

Nou ja, opzich, handvat is 20 dollar ofzo, tolex, logo, piping, hout. Met wat goed inkopen kom je er denk ik wel, maar ja, dan wordt het toch krap, en moet je flink aan de slag.

Daarnaast, sinds wanneer betaal je de vraagprijs op marktplaats? 100 euro moet toch wel lukken denk ik.

Wel een beetje jammer dat logo van de winkel waar ie vandaan komt trouwens (of hoort dat er op?) :-(

JoostBaksteen
19 juli 2005, 16:10
Mmm, ziet er wel mooi uit, maar voor die prijs kan je hem ook wel zelf (nieuw) maken.

Zelf heb ik de spullen al om een top te maken voor mijn amp, dus ik heb hem niet echt nodig.Voor die prijs maak je hem niet......
Nico

tolex, 30 euro
hout, 30 euro
handvat, 10 euro
piping / schroeven / lijm (ruim genomen) 20 euro
bloed / zweet en tranen: onbetaalbaar

Volgens mij ga je dat wel redden... Het hout is nog aan de dure kant en het tolex is ook ruim genomen. Of mis ik hier iets?

Negative K3 fan
19 juli 2005, 16:48
hmmm heel aantrekkelijk......

nicoverduin
19 juli 2005, 16:58
Mmm, ziet er wel mooi uit, maar voor die prijs kan je hem ook wel zelf (nieuw) maken.

Zelf heb ik de spullen al om een top te maken voor mijn amp, dus ik heb hem niet echt nodig.Voor die prijs maak je hem niet......
Nico

tolex, 30 euro
hout, 30 euro
handvat, 10 euro
piping / schroeven / lijm (ruim genomen) 20 euro
bloed / zweet en tranen: onbetaalbaar

Volgens mij ga je dat wel redden... Het hout is nog aan de dure kant en het tolex is ook ruim genomen. Of mis ik hier iets?
Goldstring
Logo
Grill achterkant
Steunen


Je red het niet........

Nico :-D

mathe
19 juli 2005, 18:07
handvat, 10 euro
Als jij die voor 10 Euro kunt krijgen wil ik er wel 10 van je kopen!

nicoverduin
19 juli 2005, 19:29
handvat, 10 euro
Als jij die voor 10 Euro kunt krijgen wil ik er wel 10 van je kopen!En anders ik wel :-D :-D :-D
Overigens er is al 120 euri voor die kast geboden.
Nico

nicoverduin
19 juli 2005, 19:47
handvat, 10 euro
Zo 's effe gezocht op het web:
www.Ampwares.com : 32 US$ (Wisselende reacties over leveringen)
www.Vibroworld.com : 40 US$
www.tubesandmore.com : 40.75 US$

En daar komt dan nog de porto bij (BTW vermoedelijk bij enkelstuks niet)

Dus Joost...... Make my day: Mathe wil er 10 en ik wil er 10 voor 10 euro per stuk :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

JoostBaksteen
19 juli 2005, 19:53
handvat, 10 euro
Als jij die voor 10 Euro kunt krijgen wil ik er wel 10 van je kopen!

Je vraagt nu om de spam, maar Nico verkoopt een soortgelijk handvat met 4 inslag moeren voor 8,95. Dat is nog minder dan 10 euro. Het enige verschil is dat hij chroom kleurig ipv goud is en dat het een orgineel Fender handvat is.

Tenzij je PRECIES een marshall top na wilt maken voldoet dat prima, voor mij is het goed dus.

Dus als je er zo een wilt, zilver kleurig, of liever nog.. 10, kan je die bij mij kopen :D:D

nicoverduin
19 juli 2005, 20:03
handvat, 10 euro
Als jij die voor 10 Euro kunt krijgen wil ik er wel 10 van je kopen!

Je vraagt nu om de spam, maar Nico verkoopt een soortgelijk handvat met 4 inslag moeren voor 8,95. Dat is nog minder dan 10 euro. Het enige verschil is dat hij chroom kleurig ipv goud is en dat het een orgineel Fender handvat is.

Tenzij je PRECIES een marshall top na wilt maken voldoet dat prima, voor mij is het goed dus.

Dus als je er zo een wilt, zilver kleurig, of liever nog.. 10, kan je die bij mij kopen :D:D
Nou ik vind het nog wel een verschil hoor. Die marshall handgrepen zijn toch duidelijk anders. Kijk maar:

http://www.verelec.com/images/Fender%20en%20Marshall%20handle.jpg

JoostBaksteen
19 juli 2005, 20:14
Nou ik vind het nog wel een verschil hoor. Die marshall handgrepen zijn toch duidelijk anders. Kijk maar:

[ img ]


Mja, het ziet er wel wat anders uit, maar het principe dat je er iets mee op kan tillen blijft voor mij hetzelfde :P.

Als ik een top maak voor mijn 18Watt marshall kloon komt daar ook geen marshall logo op te staan. Het is dus maar net wat je wilt, precies alles namaken zoals de anderen het hebben, of gewoon zelf iets maken.

Ik snap dat als je marshall versterkers nabouwd inclusief top en het verkoopt als een orginele marshall versterker dat het handvat dan wel moet kloppen :D Maar ik ga echt geen 30$ meer uitgeven voor een net zo goed handvat dat er in mijn ogen "hetzelfde" uitziet.

stratokai
24 juli 2005, 17:23
handvat, 10 euro
Als jij die voor 10 Euro kunt krijgen wil ik er wel 10 van je kopen!

Kijk eens wat ik tegenkwam. Een Marshall versterkergreep en dat voor 10 euro :-D Misschien maak ik er mensen blij mee.


http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-181708.html

nicoverduin
24 juli 2005, 17:26
handvat, 10 euro
Als jij die voor 10 Euro kunt krijgen wil ik er wel 10 van je kopen!

Kijk eens wat ik tegenkwam. Een Marshall versterkergreep en dat voor 10 euro :-D Misschien maak ik er mensen blij mee.


http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-181708.htmlen nu nog met die messing kapjes :-D :-D :-D :-D :-D

PeeVee
24 juli 2005, 21:52
www.tubesandmore.com : 40.75 US$
Nico, kijk eens bij CEDIST.com, da's interessanter en voor jou dus ook mogelijk (is gewoon TubesAndMore maar dan business2Business poot). Fijne online shop, snelle service, USPS airmail insured geen probleem... Goeie lui... Daar kunnen onze vrienden uit Kokomo nog wat van leren hihi

nicoverduin
24 juli 2005, 21:57
www.tubesandmore.com : 40.75 US$
Nico, kijk eens bij CEDIST.com, da's interessanter en voor jou dus ook mogelijk (is gewoon TubesAndMore maar dan business2Business poot). Fijne online shop, snelle service, USPS airmail insured geen probleem... Goeie lui... Daar kunnen onze vrienden uit Kokomo nog wat van leren hihiPleun, daar ben ik al een hele goede klant. Maar dat zijn de inkoop prijzen (zonder de BTW heffing waar bedrijven niet aan ontkomen). Voor de afnemers (de meeste) is dat geen optie dus moet je gewoon de consumenten prijzen aangeven.
Nico