PDA

View Full Version : Ff een vraagje over een Yamaha gitaartje...



Markie!
18 juli 2005, 21:23
Zelf ben ik niet zo'n ervaren gitarist, maar heb de basishandelingen redelijk onder de knie...
Na een tijdje een spaanse gitaar bespeeld te hebben( wat ik helemaal niks vond, vooral door mijn kleine handjes :evil: ) wou ik toch gaan voor een staal snarige gitaar...
Omdat mijn budget niet echt toereikend is is mijn oog gevallen op het Yahama F 310 P setje met een aantal acessoires(lekker woord) erbij...
Deze kost bij thomann en musicstore zo'n 125 euro.

Ik heb de zoekfunctie een paar keer gebruikt, maar kwam geen topics over deze set tegen. (wel een aantal losse posts)

Mijn logische vraag is of deze gitaar een beetje te doen is en of er beetje een mooi en vol geluidje uitkomt...

Ik ben al voorbereid op de reacties van spaar nog ff door voor een taylor of martin, maar helaas mensen dat kan ik me op dit moment echt niet veroorloven...

Ik hoop dat er een aantal mensen zijn die ervaringen hebben met deze gitaar of dat gehele pakket!

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Alvast Bedankt,

Mark

...rock...
18 juli 2005, 21:45
hey daar
eummh als je zelf zegt dat je niet zo'n ervaring hebt, dan gaan ze je hier geen taylor of martin aanraden! bij yamaha zit je goed denk ik :wink:

Markie!
18 juli 2005, 22:21
Voor dat ik het vergeet, hier is de link...

http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_45_GWEST_20_GIT0002541-000/0/0/0/detail/musicstore.html

Nee ok, een Martin of Taylor is lichtelijk overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel...

Meer reacties graag!

Markie!
19 juli 2005, 14:37
Zijn er dan echt geen mensen die hier meer over kunnen vertellen...
Eventuele alternatieven zijn ook welkom!

Mark

bónneke
19 juli 2005, 21:06
http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Yamaha/F_310-01.html

bekijk deze maar (wel in het engels) . ik heb er zelf ook een gehad en de reacties komen grotendeels overeen met wat ik ervaren heb. niks mis mee ;
:-?

Markie!
20 juli 2005, 08:03
Harmony-Central is nog echt zo'n site waar ik niet mee weg kom.
Bij alle budget artikelen staat er wel 10 keer in de review dat je niet verder hoeft te kijken en dit apparaat meteen moet aanschaffen.

-Zo is de Dean Evo Xm volgens een aantal man daar de beste electronische gitaar die je kan kopen tot 400 euro.
-Ook zal dat behringer ampje van 79 euro met gemak het gevecht aankunnen met de duurdere amps.

Zo maar even wat voorbeelden...

Ook bij Yamaha gitaar staan aan aantal reviewers die dit ding op alle punten met een 10 beoordelen. :-?

Verder valt het me op dat er nooit een artikel tot het op het bot wordt afgezeken, terwijl bijvoorbeeld stagg op dit forum door bijna iedereen uitgekotst wordt.

Maar goed, had graag nog wat reacties gehad over dit pakketje!

angorawol
20 juli 2005, 11:13
Yamaha is inderdaad in orde maar heb je Seagull of Arts & Lutherie al eens geprobeert? moet je zeker doen hier is de link:
www.lasido.com