PDA

View Full Version : Op gitaarmarkt heel veel goedkope goodies van een iemand



Anders Destium
1 september 2002, 12:08
He folks, op gitaarmarkt staan een aantal mooie spulletjes, allemaal aangeboden door een en dezelfde figuur met nogal lage prijzen, gebruiker is kaminsky (kijk maar)

Dionyios
1 september 2002, 12:12
Hoe kan je zoeken op gebruikersnaam??

Anders Destium
1 september 2002, 12:24
Uhhh, zoek bijvoorbeeld op Charvel, daartussen staat ook iets van hem, en dan kan je kijken wat hij allemaal aanbiedt, maar ik weet niet waarom hij zoveel nieuw spul aanbiedt!

Ibanez
1 september 2002, 12:51
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=2391 730 euro vragen voor een tokai les paul kopie????? Niet echt goedkoop.

Anders Destium
1 september 2002, 17:38
Nou een nieuwe Charvel fusion voor een euro of 400 vind ik wel goedkoop!
Maar het ging mij er meer om of het wel koosjer is, te vertrouwen dus...
Dat je niet je gitaar terugvindt bij vermist!

FragDaddy
1 september 2002, 21:43
730 euro vragen voor een tokai les paul kopie????? Niet echt goedkoop.


nou wil ik niet heel vervelend zijn hoor, maar je hebt het niet over een Epiphone les paul copie ofzo. die tokai kopieen, komen akelig dicht in de buurt van de echte gibsons. de duurdere tokai's komen zelfs heel dicht in de buurt van de historic les pauls.

tokai's zijn dus behoorlijk goede gitaren. in de advertentie wordt helaas niet verteld wel model het precies is, dus kan ik niet echt zeggen of 700 euro een koopje is of gewoon redelijk, maar als ik het plaatje zo bekijk kan het wel eens een leuk koopje zijn voor iemand die een Epiphone op het oog had.

zoek maar eens bij harmony-central op reviews van tokai love rock gitaren..

Ibanez
2 september 2002, 13:29
Dat weet ik wel hoor en ik heb een test in de gitarist gelezen van die tokai les paul kopie's maar die waren echt niet zo duur en 730 voor een tweedehands tokai ding is totaal niet goedkoop. En die tokai dingen vind ik zelf ook niet heel erg goed nagemaakt je ziet wel verschillen. Dan is de ephiphone nog de beste kopie. Maar ik weet natuurlijk niks van het geluid.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-09-02 13:31 ]</font>

Moonchild
2 september 2002, 21:55
die Ibanez interesseert me wel, bindings op ibanessen zijn trouwens enorm mooi vind ik altijd, wie ging ookalweer die uv777bk kopen? kheb zelden een mooiere gitaar gezien

lars
2 september 2002, 22:11
is 950 een goeie prijs voor een jem 77 bk?

Moonchild
2 september 2002, 22:25
ik had het wel over een universe, niet over een jem, ik weet ook niet precies uit me hoofd welke gitaar het nou ookalweer was die je bedoelt.
was de jem 77, niet de bloemetjesjem, alleen dan bk, zal dan wel een zwarte jem zijn met paf pro's, in dat geval zou dat een net prijsje zijn voor een tweedehands

Anders Destium
3 september 2002, 11:15
Ja, da's een mooie prijs, die knakker van die 77bfp heeft me nog steeds niet teruggemeeld, misschien wil hij hem niet meer of is hij hem al kwijt :sad:
En Signofzodiac heeft die Universe gekocht
Ik ga Donderdag naar Dijkman en grote kans dat ik de 90 ham van paul Gilbert meeneem, of anders volgende week... :grin: :grin:

lars
3 september 2002, 23:42
die jem 77bk is als et goed is die jem met marmerachtig zwarte verf, van die lompe met relief erin zeg maar.

Anders Destium
4 september 2002, 13:37
Die ziet er in het echt wel bruut uit, de 77 bk, alleen jammer dat hij geen mooie inlay heeft (tree of life bijvoorbeeld :smile: )
Ik denk dat 950 een hele mooie prijs is, die gitaar is nieuw iets van 2400 euro toch?

nirvana
6 september 2002, 07:48
om ff een nieuwe topic te vermijden: Weten jullie of 500 euro te veel is voor een tweedehandse japanse mustang (sonic blue) in perfecte staat?

Anders Destium
6 september 2002, 11:03
Dit soort bedragen lijken altijd erg weinig, maar als hij nieuw 700 of zo heeft gekost moet hij wel dead mint zijn (dus zeg maar als nieuw...)