PDA

View Full Version : Michael Angelo Batio



Vampire
18 juli 2005, 15:34
http://www.angelo.com/mp3___video.html

Klik op Speedlives en geniet. 4+ minuten, maar je moet het zien... en het is niet nep! Een vriend van me heeft hem dit live zien doen :o

Ik denk dat er weer iemand bij de top 10 van snelste gitaristen binnen komt misschien...

Vampire
18 juli 2005, 15:36
btw, excuses voor als dit al voorbij is gekomen, ik heb gezocht, maar kreeg 12 pagina's vol met threads te zien, die ik niet allemaal langs ben gelopen...

Cubensis
18 juli 2005, 15:48
is al langer bekend op dit forum.
ik heb t m ook live zien doen (clinic bij feedback, stond helemaal vooraan recht voor zn neus :D ) maar hij maakt wel veel slordige foutjes, erg muzikaal vind ik m overigens niet, maar t is wel erg knap wat ie doet :)

Vampire
18 juli 2005, 16:49
ok excuses daarvoor, ik kan niet goed overweg met de zoekfunctie... :oops:

marc_o
18 juli 2005, 16:55
Mooi haar heeft die man toch he?

Negative K3 fan
18 juli 2005, 18:01
haha echt een circusact, ik heb er wel respect voor, maar jammer dat het niet klinkt en dat hij nog slordig speelt ook, het is nota bene een studioopname!

Vampire
18 juli 2005, 19:02
Mooi haar heeft die man toch he?

Cousin It mag jaloers zijn haha :D

WICKED
18 juli 2005, 21:43
Ik vind m echt een vreselijke sound hebben. En ik hou ook niet zo van dat uitsloof gedrag van m, ga nou maar gewoon gitaar spelen denk ik dan.. vind het lied ook helemaal niks aan.. veelste voorspellende composities en te veel herhalende sweeps.

Kortom, niks voor mij :P

Vampire
18 juli 2005, 22:30
Ik vind m echt een vreselijke sound hebben. En ik hou ook niet zo van dat uitsloof gedrag van m, ga nou maar gewoon gitaar spelen denk ik dan.. vind het lied ook helemaal niks aan.. veelste voorspellende composities en te veel herhalende sweeps.

Kortom, niks voor mij :P

Maar toch zou je willen dat je zo goed kon spelen? :lol:

Maiden Michiel
19 juli 2005, 07:58
Die controle met speed picking zou ik echt wel willen hebben ja.

sandman4justice
19 juli 2005, 09:40
euhm... hij speelt hier op 3 verschillende gitaren. eerder studiowerk?

Dean Cadillac
Dean Hardtail
Jackson ...

Vampire
19 juli 2005, 10:08
Check dit:

http://img.photobucket.com/albums/v244/MetalVampire/quad.bmp

Hij kan dus kennelijk ook linkshandig spelen... :o

Cubensis
19 juli 2005, 12:09
ja, hij is dubbelhandig (dus niet links of rechtshandig, net als johan cruijff, die was/is volgens mij tweebenig) hij kan ook bij een rechtshandige gitaar (of andersom) met zn rechterhand de frets indrukken en met zn linkerhand picken, ziet er ook wel pielepiele uit...
maarja, je zal maar veel vrije tijd hebben :D

Pegasus
19 juli 2005, 12:15
Als ik me niet vergis is hij ooit nog eens bij VARA Kopspijkers te gast geweest met een optreden. Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik het niet bijster boeiend vond.

Negative K3 fan
19 juli 2005, 16:58
euhm... hij speelt hier op 3 verschillende gitaren. eerder studiowerk?

Dean Cadillac
Dean Hardtail
Jackson ...

allemaal dean, geen jackson geloof ik

WICKED
19 juli 2005, 18:13
Ik vind m echt een vreselijke sound hebben. En ik hou ook niet zo van dat uitsloof gedrag van m, ga nou maar gewoon gitaar spelen denk ik dan.. vind het lied ook helemaal niks aan.. veelste voorspellende composities en te veel herhalende sweeps.

Kortom, niks voor mij :P

Maar toch zou je willen dat je zo goed kon spelen? :lol:

Ja tuurlijk, maar ik ben nog maar 14, heb alle tijd.. muhahaha.. als het me maar gaat lukken :)

Vampire
19 juli 2005, 23:31
Ik vind m echt een vreselijke sound hebben. En ik hou ook niet zo van dat uitsloof gedrag van m, ga nou maar gewoon gitaar spelen denk ik dan.. vind het lied ook helemaal niks aan.. veelste voorspellende composities en te veel herhalende sweeps.

Kortom, niks voor mij :P

Maar toch zou je willen dat je zo goed kon spelen? :lol:

Ja tuurlijk, maar ik ben nog maar 14, heb alle tijd.. muhahaha.. als het me maar gaat lukken :)

Zorg wel dat je niet te veel oefent en daardoor vergeet om naar de kapper te gaan... :-D

WICKED
20 juli 2005, 00:17
Nee ik ga niet naar de kapper, puhhhhhh zo word je toch nooit een echte rocker 8-)

Vampire
20 juli 2005, 10:39
Nee ik ga niet naar de kapper, puhhhhhh zo word je toch nooit een echte rocker 8-)

Haha, touché :)

Davidian
24 juli 2005, 23:44
spelen kan ie wel maar godverdomme wat is ie lelijk geef me toch maar vai of zo dan :-?

WICKED
25 juli 2005, 13:01
spelen kan ie wel maar godverdomme wat is ie lelijk geef me toch maar vai of zo dan :-?

lollll.. dan luister je toch alleen zijn liedjes :lol:

Vampire
25 juli 2005, 22:09
spelen kan ie wel maar godverdomme wat is ie lelijk geef me toch maar vai of zo dan :-?

LOL, alsof Vai zo knap is, die gast ziet eruit als een nicht...

Outrage
25 augustus 2005, 17:33
LOL, alsof Vai zo knap is, die gast ziet eruit als een nicht...

:razz:


dat heb je snugger opgemerkt

hij heeft trouwens een allerschattigst hondje

Scali
25 augustus 2005, 19:33
euhm... hij speelt hier op 3 verschillende gitaren. eerder studiowerk?

Dean Cadillac
Dean Hardtail
Jackson ...

allemaal dean, geen jackson geloof ik

Ja, het is een promotie-filmpje voor Dean gitaren. Vandaar dat ie iedere 5 seconden een andere in z'n handen heeft.

Braindead
27 augustus 2005, 15:03
Heb Michael ook in actie gezien. Muzikaal kan het wel iets boeiender wat mij betreft. En zijn geluid vond ik toen wel heel erg vet. Een MEsa rectifier dacht ik met 2 pedaaltjes ofzo...
Het is zijn spel in comnbinatie met zijn show.
Met name zijn show is errug vet. Gewoon eens live bekijken! Is echt aan te bevelen!