PDA

View Full Version : Gitarist woonplaast Obdam-NH-West Friesland zoekt band!



Axelll
18 juli 2005, 13:09
hey ik ben axel

ik speel nu al bij al 4 jaar gitaar en zoek een leuk bandje...
Ik heb al in een ander bandje gezeten en daarmee meedere keren opgetreden....
Mijn muzikale voorkeur gaat uit naar veel oude bandjes als: AC/DC-Led Zeppelin-The Jimmi hendrix experience- Electric Light Orchestra-The Who-Pink Floyd-Golden Earring-Black Sabbath-The Cure-The Eagles en Motörhead maar ook moderne troep as: The Hives-The Killers-The Mars Volta-Kaiser Chiefs-Peter Pan Speedrock-Danko Jones-Franz Ferdinand-Kings Of Leon en The Von Bondies....

Mij lijkt het leuk om covers van moderne bandjes te spelen met af en toe een goude ouwe :razz:

Ik heb het liefst gewoon mensen van mijn leeftijd...ben 13 :)


Axelll

Axelll
18 juli 2005, 13:11
ik zoek bijdeweg een drummer en 2de (bas)gitarist en mischient een zanger....ik zong ook in de vorige band maar ik kan niet zeggen dat mijn stemgeluid geweldig is :wink:

Man of vrouw het maakt niet uit :)

Axelll
23 juli 2005, 22:06
zit er dan niemand op dit forum :( ?

death is life
24 juli 2005, 13:27
jawel maar die mensen die jij zoekt moeten ook maar net jou berichten zien staan, heb zelf ook een week geleden een bericht er op gezet, wel vaak gezien maar nog geen 1 reactie
best frustreren:P

Axelll
24 juli 2005, 13:46
jawel maar die mensen die jij zoekt moeten ook maar net jou berichten zien staan, heb zelf ook een week geleden een bericht er op gezet, wel vaak gezien maar nog geen 1 reactie
best frustreren:P

ghehehe ja :razz:

o1251
10 maart 2006, 22:07
Heej Axel ofsowiets
Ik ben een leuke jongen, ik ben 13 jaar en mijn hobby's zijn vooral gitaarspelen en neuken ookmaak ik graag muziek. ik wil wel eens samen gaan jammen:D
Missgien klikt et wel;)
Ik heb er al zin in