PDA

View Full Version : BRANDERE VRAAG



Cloud Strife
31 augustus 2002, 23:42
ik heb sinds kort een crybaby wah pedal aangeschft (de 535q) en ik heb een vraagje daarover.. als ik zeg maar in distortion speel en dan de wah wah intrap om zeg maar te solere hoe zorg ik ervoor dat men wah harder klinkt dan men ''normale'' distortion?? moet ik een x-tra pedaal kope of kan et ook op een andere manier want et is egt nodig dat men wah wah harder gaat dan men rythym...

MegaDrive
1 september 2002, 00:23
Ik heb zelf de 535Q gekocht juist omdat er aan de rechterkant een rood knopje zit voor solo boost. Die geeft een beetje extra oversturing waardoor je wat meer volume hebt als je soleert. Als je normaal met veel distortion speelt kan het te veel overstuurd raken dus je moet het geheel een beetje naar smaak aanpassen. Met de Q-Range pot geef je het frequentiebereik aan waarover het effect actief moet zijn, ik heb hem zelf helemaal naar voren staan zodat alleen de hoogste tonen worden gewaht, je basegeluid blijft dan bijna onveranderd. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes!

Cloud Strife
1 september 2002, 00:28
ok ik zal probere dank alvast

Anders Destium
1 september 2002, 00:46
Ik heb het zelfde probleem gehad, maar nu ik een nieuwe gitaar heb met stevigere elementen waarin de treble toch al hoog ingezet staat heb ik een beetje last van het tegenovergestelde, mijn leadgeluid is nu zo schel dat het zo'n beetje alles overstemt (ook leuk), maar dat voel je vooral als je iets verkeerds aanslaat...

Cloud Strife
1 september 2002, 11:05
Ik heb et probleem gevonden men booster deed et niet omdat er een 18v adapter in moest terwijl ik 12v gebruikte dus door die 12v werd de 20 decibel gain boost niet volledig benut iedreen bedankt voor zijn/haar reacties

master G
1 september 2002, 15:21
ik heb gister de v-wah van boss gekocht ook een heel wreed pedaal

Cloud Strife
1 september 2002, 15:26
Crybaby pedals zijn gewoon de beste PUNT :grin:;)

MegaDrive
1 september 2002, 15:36
Mee eens.

musicmaniac
1 september 2002, 17:23
Nee hoor, een VOX is nog beter.

signsofzodiac
1 september 2002, 19:11
There can be only one: Morley Bad Horsey!!! :smile:

Cloud Strife
1 september 2002, 22:52
Daar ga ik niet eens op in :razz:

Swan
2 september 2002, 16:47
nu kan je eindelijk je crappy solo's verbergen achter n hoop geWah :razz: