PDA

View Full Version : Krank amps



Brord
18 juli 2005, 12:31
tien tekens

ieme
18 juli 2005, 12:48
meer info over die amps?

Brord
18 juli 2005, 13:15
tien tekens

NeeraDJ
18 juli 2005, 14:00
Ik hoor gemengde meningen over die amps. Krank heeft in het verleden zowiezo zijn reputatie verpest doordat Krank werknemers onwijs positieve reviews op Harmony Central hadden gepost. De kwaliteit was volgens mij gelijk aan die van Peavey. Ik las laatst op het HC forum ook dat die clips op de site overdoen voor de daadwerkelijke sound. Het schijnen wel brute metalbakken te zijn, maar ik heb er nooit één geprobeerd.

Bins
18 juli 2005, 14:23
Ik heb er 1 gezien bij de Trivium/Three inches of blood/ Still remains show...
Stond de hele tijd op clean, eronder stond een 5150 voor de distortion. Dat zegt voor mij dat die Krank er alleen voor de show stond, want ik heb niet echt superveel clean gehoord die avond.
Maar goed, je weet maar nooit natuurlijk.

marc_o
18 juli 2005, 14:59
Als je overstapt op Krank, wordt je waarschijnlijk op het podium doodgeschoten....is ook bij Diamond Barrel gedaan...dus pas op!

tillens
18 juli 2005, 15:01
:seriousf:

Brord
18 juli 2005, 15:04
tien tekens

dejohan
18 juli 2005, 17:56
enig idee waar deze krengen uit te proberen zijn?

Im Das Krankenhaus

Aad-d-h-d
18 juli 2005, 18:18
Toevallig laatst effe op de site gekeken en zag daar veel artiesten staan...

Ik heb effe gekeken bij de bands die ik ken zoals No Use For a Name en Darkest Hour. Het rare is dat No Use al jaren op Mesa rectumfriers :wink: Het kan makkelijk dat ze overgestapt zijn zie hier (http://www.nouse4aname.com/gallery/images/imgere9y.JPG)!!

hier (http://www.krankamps.com/sound/sound.aspx) kan je ze beluisteren via de site...

Bijvoorbeeld een Krank Revolution met een Gibson Les Paul Custom (http://www.krankamps.com/audio/drop%20B%20stereo%20krank.mp3)

almarvk
18 juli 2005, 19:22
Slipknot schijnt ze ook te gebruiken en nog wel meer metalheads. Schijnt idd op hetzelfde 'niveau' te zitten als de Peavey 5150.

Negative K3 fan
18 juli 2005, 19:25
ongeveer iedere metal gitarist die nog leeft is overgestapt op krank, maar ze worden onder veel forummers (harmony central) heel slecht ontvangen en dat verbaast me ook niet gezien de hoeveelheid PR die ertegenaan wordt gegooid.

maar ik sta er wel open voor

Raffel
18 juli 2005, 23:12
mooi afgemixte clips wat heb je daar nu aan? :???:

Ik hoor liever een of andere amateur met een mic voor die cab zodat je nog IETS van het karakter van de amp meekrijgt. :-?

vulvasonic
19 juli 2005, 00:39
Ik heb heel even op die site gekeken en ik heb nu al een bloedhekel aan het merk.

robert-gitarist
19 juli 2005, 00:59
Ik heb heel even op die site gekeken en ik heb nu al een bloedhekel aan het merk.

want?

vulvasonic
19 juli 2005, 12:01
Ik heb heel even op die site gekeken en ik heb nu al een bloedhekel aan het merk.

want?

Geen idee. Soms heb je dat. Het zegt niets over de kwaliteit van die versterkers. Ik kwam, ik zag en ik moest kotsen.

Orpheo
19 juli 2005, 12:09
Ik heb heel even op die site gekeken en ik heb nu al een bloedhekel aan het merk.

want?

Geen idee. Soms heb je dat. Het zegt niets over de kwaliteit van die versterkers. Ik kwam, ik zag en ik moest kotsen.

+1

ze zijn zo blij met zichzelf...om te kotsen....... :amp:

marc_o
19 juli 2005, 12:16
Ik heb heel even op die site gekeken en ik heb nu al een bloedhekel aan het merk.

want?

Geen idee. Soms heb je dat. Het zegt niets over de kwaliteit van die versterkers. Ik kwam, ik zag en ik moest kotsen.


Je bedoelt Veni Vidi Vagina?

Ik kwam, zag, en vond het kut

Raffel
19 juli 2005, 12:27
Kleen en Krank. Is het geen Duits merk? :o :lol:

Kim Wilson
19 juli 2005, 14:53
Ze proberen je idd wel aan alle kanten te overtuigen hoe goed ze wel niet zijn. Schreeuwerige campagnevoering, het lijkt wel de Seats & Sofa's...

vulvasonic
19 juli 2005, 17:39
Je bedoelt Veni Vidi Vagina?

Ik kwam, zag, en vond het kut

Veni, vidi, vulva?

Ronald
19 juli 2005, 18:06
de aanprijsingen van de amps op de site zijn inderdaad nogal overdreven :-? net zoals de spider II op de line 6 site.

maar de versterkers zelf lijken me heel lekker eerlijk gezegd, tenminste als ik op de soundclips van de site moet afgaan. maar ja tis ook weer niet heel erg apart, kweet niet hoe het met de prijs zit, maar ik denk dat ze nogal veel concurrentie hebben

Raffel
20 juli 2005, 12:20
tja je gaat natuurlijk niet 'gematigd' reclame voeren voor je eigen produkten, maar dit is dan weer de andere uiterste. Het is dat genre amps mij niet zou kunnen dienen, maar anders zou ik ze toch eerst wel eens in handen willen zien van de 'groten' Zoniet ze eerst in een winkel te testen.

Raffel
20 juli 2005, 12:24
tja je gaat natuurlijk niet 'gematigd' reclame voeren voor je eigen produkten, maar dit is dan weer de andere uiterste. Het is dat genre amps mij niet zou kunnen dienen, maar anders zou ik ze toch eerst wel eens in handen willen zien van de 'groten' Zoniet ze eerst in een winkel te testen.

marc_o
20 juli 2005, 13:47
Je bedoelt Veni Vidi Vagina?

Ik kwam, zag, en vond het kut

Veni, vidi, vulva?

Inderdaad, maar vagina is bij meer mensen bekend


weet je trouwens wat een Vlagina is?

tillens
20 juli 2005, 14:03
een kut bij vlagen.

marc_o
20 juli 2005, 14:13
Vind de Krank site overigens niet overdreven hoor, kijk, het blijven Yanks natuurlijk en uiteraard hebben juist zij het beste product ever ontworpen, maar dat zie je bij heel veel merken.






Een Vlagina is een Klut

tillens
20 juli 2005, 14:24
Dichtbij maar toch ver weg.

vulvasonic
20 juli 2005, 19:39
Een Vlagina is een Klut



Sjeeses Marc, zout op? :lol:

RouwGrasSlayer
20 juli 2005, 20:02
snappen jullie het nou nog niet :???: :???:
de juiste vertaling van een Krank head is ziek in je hoofd

en dat zijn die lui bij op de PR afdeling van Krank :-D :-D :-D

Kim Wilson
20 juli 2005, 20:04
Een Vlagina is een Klut



Sjeeses Marc, zout op? :lol:
Sjeeses Vulva, kom je wel es buiten? Die is al zo oud als Sinterklaas zn konthaar! Deze kennen wij in Hasselt zelfs! :-D

Aad-d-h-d
21 juli 2005, 12:13
Het ging toch over versterkers??

ow ow waar het hart van vol is stroomt het forum van over... :lol:

Maar goed ik zie dus meerdere bands de Amps gebruiken. Ook op de sites van de bands zelf. Verder OK de site is een beetje zo van Halelujah!! Maar wat zou jij doen om je product te verkopen? Of het ook een goed product is, is dan nog de vraag!

Ik ben in ieder geval best nieuwsgierig en proberen hoe die klinkt daar ben ik altijd wel voor in. Ook de prijs ben ik wel benieuwd naar vooralsnog heb ik nog geen recensies gelezen ofzo....

dus... effe zoeken :wink:

PeteRS
21 juli 2005, 12:22
Een Vlagina is een Klut



Sjeeses Marc, zout op? :lol:
Sjeeses Vulva, kom je wel es buiten? Die is al zo oud als Sinterklaas zn konthaar! Deze kennen wij in Hasselt zelfs! :-D

Ik kende hem ook nog niet.......

marc_o
21 juli 2005, 13:21
Het ging toch over versterkers??

ow ow waar het hart van vol is stroomt het forum van over... :lol:

Maar goed ik zie dus meerdere bands de Amps gebruiken. Ook op de sites van de bands zelf. Verder OK de site is een beetje zo van Halelujah!! Maar wat zou jij doen om je product te verkopen? Of het ook een goed product is, is dan nog de vraag!

Ik ben in ieder geval best nieuwsgierig en proberen hoe die klinkt daar ben ik altijd wel voor in. Ook de prijs ben ik wel benieuwd naar vooralsnog heb ik nog geen recensies gelezen ofzo....

dus... effe zoeken :wink:

2500 dollar voor de top alleen (adviesprijs States, dus erg duur eer die in Nederland staan)

Baco
21 juli 2005, 13:39
Ik ben in ieder geval best nieuwsgierig en proberen hoe die klinkt daar ben ik altijd wel voor in. Ook de prijs ben ik wel benieuwd naar vooralsnog heb ik nog geen recensies gelezen ofzo....

Krankenstein zit rond de 1700 euro, de Revolution heads rond de 1550 euro. De cabs zijn net geen 1000 euro (prijzen in Duitsland).
Op de Krank site staan een paar recensies, kwamen erg goed uit de bus alleszins. Feit is dat ik ook erg benieuwd ben nr die heads :)

almarvk
21 juli 2005, 14:00
Hier zijn ze iig verkrijgbaar:

Musik Meisinger
Adolf-Kolping-Strabe 7
D-84359 Simbach/Inn
Germany
49 8571 91170

Alle artiesten op Ozzfest gebruiken ze :)

Baco
21 juli 2005, 14:26
Hier zijn ze iig verkrijgbaar:

Musik Meisinger
Adolf-Kolping-Strabe 7
D-84359 Simbach/Inn
Germany
49 8571 91170

Alle artiesten op Ozzfest gebruiken ze :)
Daar heb ik idd al mee gemaild :-D

marc_o
21 juli 2005, 16:56
Ik ben in ieder geval best nieuwsgierig en proberen hoe die klinkt daar ben ik altijd wel voor in. Ook de prijs ben ik wel benieuwd naar vooralsnog heb ik nog geen recensies gelezen ofzo....

Krankenstein zit rond de 1700 euro, de Revolution heads rond de 1550 euro. De cabs zijn net geen 1000 euro (prijzen in Duitsland).
Op de Krank site staan een paar recensies, kwamen erg goed uit de bus alleszins. Feit is dat ik ook erg benieuwd ben nr die heads :)

Dan zijn ze een stuk goedkoper geworden, aangezien ze in die recensies nog over de 2200 dollar zitten. mag ook wel in de krant, dat er in de States meer wordt betaald (of zelfs maar ongeveer hetzelfde) als in Nederland :-?

Baco
21 juli 2005, 17:38
Hier zo: http://www.musik-meisinger.de/new/krankspecial.html

Die bijna 3000 dollar zal list prijs zijn,dat kan idd een stuk schelen.

marc_o
21 juli 2005, 20:25
Vind het erg grote verschillen eigenlijk, maar bon, ben er toch wel benieuwd naar eigenlijk...

Squier4ever
22 juli 2005, 11:35
Im Das Krankenhaus

In dem Krankenhaus......


3e naamval weetjewel....

Lock en Load
1 september 2005, 19:13
Im Das Krankenhaus

In dem Krankenhaus......


3e naamval weetjewel....

ALs je het over de gramatica gaat hebben. Dan stottert die gast.

Im Das Krankenhaus = In dem das Krankenhaus... :lol: Dus eigenlijk had hij het goed Squier4 ever :wink:

Aad-d-h-d
2 september 2005, 10:55
Om even terug te komen op de amps!!

Ik ben 2 weken geleden naar Darkest Hour geweest in Arnhem en volgens de Krank Amp site zou Mark Schleibaum de amps gebruiken!

Echter Speelde hij daar over een JCM 800.....

Lock en Load
2 september 2005, 13:11
In de nieuwste video van Soilwork, Nerve, zie je ook beide gitaristen op Krank halfstacks spelen.

wimmeltje
2 september 2005, 15:10
Dime had ze als backline staan maar gebruikte nog steeds randall versterkers. Volgens mij is Krank een grote hype die nu weer aan inkrimpen is. Ik wil er zelf ook wel graag eentje horen want ik vind ze er toch wel erg gaaf uit zien.

dejohan
5 september 2005, 11:22
Im Das Krankenhaus

In dem Krankenhaus......


3e naamval weetjewel....

ALs je het over de gramatica gaat hebben. Dan stottert die gast.

Im Das Krankenhaus = In dem das Krankenhaus... :lol: Dus eigenlijk had hij het goed Squier4 ever :wink:

Tof, want ik kan geen meter Duits, nooit gekregen op school, en maar goed ook.

jacky
5 september 2005, 15:02
Ik zie wel een heeeeelllll bruikbare flessen opener

top spul zo te zien die krank


8-) 8-) 8-)

Ibanez RuleZ
5 september 2005, 15:56
Im Das Krankenhaus

In dem Krankenhaus......


3e naamval weetjewel....

ALs je het over de gramatica gaat hebben. Dan stottert die gast.

Im Das Krankenhaus = In dem das Krankenhaus... :lol: Dus eigenlijk had hij het goed Squier4 ever :wink:

dan is het altijd nog im Krankenhaus

harrald

Lock en Load
5 september 2005, 16:00
Im Das Krankenhaus

In dem Krankenhaus......


3e naamval weetjewel....

ALs je het over de gramatica gaat hebben. Dan stottert die gast.

Im Das Krankenhaus = In dem das Krankenhaus... :lol: Dus eigenlijk had hij het goed Squier4 ever :wink:

dan is het altijd nog im Krankenhaus

harrald

Weet ik, maar die Squier4ever had die IM niet gezien. dat "Das" moet gewoon weg jah.

Lock en Load
5 september 2005, 16:00
Im Das Krankenhaus

In dem Krankenhaus......


3e naamval weetjewel....

ALs je het over de gramatica gaat hebben. Dan stottert die gast.

Im Das Krankenhaus = In dem das Krankenhaus... :lol: Dus eigenlijk had hij het goed Squier4 ever :wink:

dan is het altijd nog im Krankenhaus

harrald

Weet ik, maar die Squier4ever had die IM niet gezien. dat "Das" moet gewoon weg jah.

dejohan
5 september 2005, 17:35
Jah.
Maar ik ga het niet veranderen. Ik ben er trots op dat ik geen meter Duits kan. Hadden ze maar niet moeten binnenvallen. :wink: