PDA

View Full Version : acoustic simulator



yler
17 juli 2005, 11:48
Beste mede muziekanten ik ben van plan een acoustic simulator pedaal aan te schaffen , wie heeft hier ervaring mee en kan me e.e.a. uitleggen

BVD relus :???: :P :wink:

Angel
17 juli 2005, 12:09
Beste mede muziekanten ik ben van plan een acoustic simulator pedaal aan te schaffen , wie heeft hier ervaring mee en kan me e.e.a. uitleggen

BVD relus :???: :P :wink:

Eerlijk gezegd, neem niet die van Boss, heb hem gehad, 2 dagen en toen weer van de hand gedaan. En één goede tip, koop hem 2de hands en niet nieuw, voor het geval hij je niet mocht bevallen.

fullorder
18 juli 2005, 00:53
Beste mede muziekanten ik ben van plan een acoustic simulator pedaal aan te schaffen , wie heeft hier ervaring mee en kan me e.e.a. uitleggen

BVD relus :???: :P :wink:

ik heb die van boss ook heel even gehad, gelukkig mocht ik 'm weer terug brengen van de winkel. ik had er namelijk al heel snel spijt van :wink:

de enige acoustic simulaties die ik gehoord heb, die ook enigzins werken waren allemaal mbv een piezo element in de elec. gitaar zelf. maar het haalt het altijd nog niet bij een (semi)acoustische gitaar.

Jeroenvanhulsteijn
18 juli 2005, 19:21
Een akoestisch geluid krijg je er niet uit. Maar in een band mix krijg je wel het idee van een akoestisch achtig iets. Mss is de D-Tar wat voor je. Zal wel een stuk meer kosten denk ik.

almarvk
18 juli 2005, 19:24
Of je probeert de goedkope Behringer pedalen uit. Daar zit ook een acoustic simulator bij...

Ben bang dat het geluid ook goedkoop is, maar jah; je kan het altijd proberen.

Succes met zoeken!

Mitch
18 juli 2005, 21:01
Check effe de zoekfunctie, er zijn al een paar topics aan gewijd met goede tips. Succes !

urezna
20 juli 2005, 14:20
Ik heb em in mn GT6 zitten, en tja, tis op zich wel een leuk effect hoor, maar wat verwacht je ervan?
verwacht in elk geval niet opeens acoustische klanken, maar wel een klank die iets meer gaat sprankelen, en daardoor wel leuk is...

piezo klinkt idd een heel stuk beter al moet je die klank ook niet door een buizenbak sturen voor het beste resultaat...

of een effect interessant genoeg is, hangt denk ik ook erg af van je verwachtingen....