PDA

View Full Version : merk cool



richie sambora
16 juli 2005, 22:33
kent iemand de gitaren van het merk cool?
wat vinden jullie hiervan?

AART
16 juli 2005, 22:38
ken het niet, zal wel prut zijn :D

richie sambora
16 juli 2005, 22:40
ze stonden bij piens heel goedkoop. en ja, ben nog altijd gene kenner e. :-(

AART
16 juli 2005, 22:42
ze stonden bij piens heel goedkoop. en ja, ben nog altijd gene kenner e. :-(

piens enne hele goedkoop is alweer een aanwijzing naar prut.

Jax
17 juli 2005, 07:16
Gewoon het feit dat die gitaren "cool" heten, duiden er voor mij al op dat het gaat om zeer goedkope chineze massaproductie.

Nogmaals, investeer in een duurdere gitaar dan dat, als het financieel kan. En mocht het financieel niet kunnen, spaar dan nog even door! Echt, volgens mij krijg je er spijt van als je zo'n cool gitaar koopt.

Jeroenvanhulsteijn
17 juli 2005, 10:44
Bij Peter Verspuy (R'dam, nl) hangen er ook een paar. Die zijn erg duur voor zo'n onbekend merk. Maarja, ik heb ze nooit geprobeerd.

Als jij ze erg goedkoop kan krijgen en ze spelen lekker en er zit een lekkere akoestische klank in...tja...waarom niet. Zijn denk ik alleen erg moeilijk verkoopbaar als je ze zat wordt.

Jeanken
17 juli 2005, 11:14
Ze zijn werkelijk niets waard. Ik heb al op eentje gespeeld een hele tijd geleden wel maar ik weet zelfs nu nog hoe slecht ze waren. Ik ken ook iemand die eentje heeft en er misschien al een jaar vanaf probeert te raken, misschien een donatie, hoewel, ik zou ze dan ook niet willen.
Echt supergoedkoop zijn ze nu ook weer niet, voor die prijs of iets meer koop je al een redelijk gitaartje om mee te beginnen.

richie sambora
17 juli 2005, 11:29
ok, niet da ik echt van zin was voor een te kopen ze.
ik ga denk ik voor een richwood want london city vind ik echt niet in belgie.

hansies
17 juli 2005, 12:19
ok, niet da ik echt van zin was voor een te kopen ze.
ik ga denk ik voor een richwood want london city vind ik echt niet in belgie.

Hi,
kijk eens op www.thehouseofmusic.nl/index.htm daar heb ik mijne Richwood en een London City tele (Comet) gekocht, een zeer snelle en goede service, niet duur
de tele bij the house of music 259,75 euro incl. btw en verzendkosten naar Belgie
de Richwood Les Paul bij www.muziekhandeljoosten.nl 249 euro incl. btw en verzendkosten naar Belgie

succes
Hansies
:wink: :wink: