PDA

View Full Version : die hafler preamp. is dat wat?



Nocki
16 juli 2005, 15:55
Hoi.

die hafler preamp. is dat wat?

ik wil er met mn SG over een 6l6 eindbak mee gaan spelen.
clean en hele stevige rock tot metal maar niet super high gain.

en wat zijn ze waard?

ik heb zo'n 100 euro voor een preampje over op het moment.

wie kan me meer vertellen.

kokeleko
16 juli 2005, 17:26
Welke Hafler.
T3, T2 of de Triple Giant.

Nocki
16 juli 2005, 17:30
de t2

geloof ik tenminste wat de andere 2 hebben meer kanelen dan 2.

Nocki

nla0079
17 juli 2005, 16:37
die hafler preamp. is dat wat?(...)
ik heb zo'n 100 euro voor een preampje over op het moment(...)wie kan me meer vertellen.
Heb zelf geen ervaring met de Bogners/Haflers, maar ik kan je wel vertellen dat er je met die 100 EUR niet zal komen - zelfs voor een Triple Giant moet je zo'n 400 EUR rekenen. Als je d'r toch eentje zou gevonden hebben voor 100 - meteen doen !

Tubefreak
18 juli 2005, 11:10
Voor dat bedrag kun je misschien wel een T2, T3 of Hellrazor op de kop tikken. Ze klinken wel aardig, maar de Triple Giant is toch van een andere klasse. En die zul je inderdaad niet vinden voor dit bedrag.

Maar voor dat bedrag zou je toch ook eens moeten kijken naar een Peavey Rockmaster. Ik ben er heel erg tevreden over. Standaard klinken ze al vrij lekker. Met wat aanpassingen en goede buizen klinken ze zelfs beter dan menig andere/duurdere preamp.

Maarten

Nocki
18 juli 2005, 11:24
het gaat niet echt om dat bedrag. ik had het eigenlijk niet moeten noemen. het ging me om die preamp. of dat wat was. hij staat te koop namelijk voor 150. en de t2 voor 200. ik hader wel interesse in. voor in mn rack erbij.
Nocki