PDA

View Full Version : line 6 variax 300



patty
16 juli 2005, 13:19
Wie heeft er ervaring met een line 6 variax300,hoe vind je hem klinken en dan vorrnamelijk de vette geluiden de strat en de akoustische geluiden.Kan ik deze gitaar gewoon in mijn laney buizenversterker pluggen?

Jeanken
16 juli 2005, 13:45
Je kan ze zonder probleem in om het even welke versterker pluggen.
De 300 is goed, voor een eerste poging heel goed, de 700 is echter super, ga meteen voor het beste zou ik zeggen, toch op zo'n gebied van gitaar, softwarefoutjes en dergelijke, kwaliteit en mogelijkheden..

patty
16 juli 2005, 20:28
heb je er zelf ook een variax en wat zijn nu de grote verschillen?
Ik heb namelijk zelf een zeer nette les paul en een ibanez joe satriani dus die line 6 is meer voor de heb en om thuis wat op te nemen en te experimenteren met veschillende geluiden.

stringer
16 juli 2005, 21:15
De 300 is van Agatis en de andere modellen van fatsoenlijk hout. Ik zou dus voor de 500 gaan. Gebruik hem wel in combinatie met de workbench en evt de guitarport. Werkt allemaal prima.

Jeanken
17 juli 2005, 11:23
Als het gewoon voor erbij is zou ik misschien ook de 500 aanraden, die zijn toch nog goedkoper dan de 700 maar wel al een stuk beter dan de 300.
De 300 is ook heel goed hoor, daar niet van, maar ik weet dat moest ik er toch een kopen ik liever wat meer geef en dan het beste heb..
ga ze eens proberen, de meeste grote winkels hebben ze wel allemaal in stock, ik raad je wel tweedehands aan gezien de oudere modellen meteen pakken zakken in waarde.