PDA

View Full Version : Woohoo, Ibanez UV777BK besteld!



signsofzodiac
31 augustus 2002, 21:01
JAAAAA, vanmorgen was eindelijk het moment aangebroken dat ik the American Guitarstore in Enschede binnen kon lopen om te zeggen:" Kay, wil je ff een Ibanez Universe voor me bestellen? Je weet wel, die met die piramides en een snaar te veel"....Wat een gaaf gevoel! Die plank wou ik al jaren hebben, en nu dus nog ff een paar dagen wachten. Sorry, maar dit moest ik ff kwijt. Zogauw ik hem heb zal ik er hier mijn ervaringen ff posten. Geloof dat er hier meer 7-string-players rondlopen :smile:

Anders Destium
31 augustus 2002, 21:20
UEBERGAAF!!!!!!!!!! :grin:
De Universe blijft de hemel van de zevensnaar, ik zou ooit nog wel eens die zwarte met groene elementen van 10 jaar terug willen, maar ja...

signsofzodiac
31 augustus 2002, 21:25
Neehh, niet ie UV7BK uit den beginne..., kan je net zo goed niet het geld uitgeven aan een Universe en een RG7620 kopen of zo. Veel te normaal voor een Vai..... By the way, mocht je ooit iets aan je gitaar willen laten "jemmen of universen" kijk dan eens op http://www.lgm-guitars.com Die ligt tot morgen plat, maar check hem dan ff. Kan je voor weing geld bijvoorbeeld een lichtgevende Vine of Life of chromen piramides in je standaard RG-hals (of whatever) laten maken!

Ibanez
31 augustus 2002, 21:25
Vet!!!! Dat is echt zo'n vette gitaar!

Anders Destium
31 augustus 2002, 21:40
Maar die gitaar ken ik uit de oude Morbid Angel clips en de gitarist van Hypocrisy speelde daar vroeger ook op (melancholie alom!)
Weet je al wanneer je hem krijgt of moet ie van ver komen?

Anders Destium
31 augustus 2002, 21:41
Oh ja en de gitarist van Carcass ook :smile:

signsofzodiac
31 augustus 2002, 21:43
Nou, Kay van TAGS belt morgen met Serlui (de importeur) of ze hem daar hebben. Anders moet ie uit Japan komen. Maar ik ga er van uit dat ze hem hebben. Eind deze week of begin volgende week als het goed. Weet je trouwens dat je er APART een koffer voor moet kopen. Alleen Jazzgitaren van Ibanez worden met koffer geleverd. Ik koop dus een gitaar van 4000 piek en moet dan nog eens 130 euro neeerleggen voor UV1000 case. Bastards!!!!!!

Moonchild
31 augustus 2002, 21:43
Hele lekkere gitaar!! Gefeliciteerd

Anders Destium
31 augustus 2002, 21:49
De signatures en custommodellen krijgen ook standaard een koffer (is ook maar een weetje hoor, ik heb een koffer (en da's geen echte Ibanez, tja ach, maar als ik mijn S-serie eruit haal weet ik zeker dat er kaken gaan vallen, vrijwel niemand heeft ooit zo'n finish gezien, kijk maar op de site van Serlui, en dan Frankfurt 2002, het is de S520EX :smile: )

Anders Destium
31 augustus 2002, 21:50
En verder is het natuurlijk duimen geblazen wanneer je gitaar komt :wink:

signsofzodiac
31 augustus 2002, 21:52
Nou, de signatures dus NIET! Heb vandaag in de lijst van TAGS zelf gekeken en daar staat het uitdrukkelijk bij. Als je er een koffer bijkrijgt is dat dus bij de gratie van de winkelier! Bij special editions zit ie er meestal wel bij. Zelfs bij J-customs wordt niet altjd een koffer geleverd. Kijk maar bij Musik-produktiv!! Zwijnen.....

Anders Destium
31 augustus 2002, 22:44
En soms geven ze bij een gitaar de verkeerde koffer, dus bij een 90th anniversery een J-custom koffer, dat zijn verder vaak verschrikkelijk mooie gitaren, maar geen signatures...