PDA

View Full Version : Twijfel



vipskate
15 juli 2005, 12:31
ik vraag me af of dit een goede elektrische gitaar is...

AMUSE gitaar
€ 219,00

AMUSE elektrische gitaar "STC 33". Amuse Strat. model solid body elektrische gitaar met 3 elementen, tremolo, 5-standen-schakelaar, volume- en toonregeling.

Inclusief versterker "MVG 100". Compacte combigitaarversterker geschikt voor het oefenen op de elektrische gitaar. Bruikbaar in elke ruimte, aangezien deze versterker ook een hoofdtelefoonaansluiting heeft. Vermogen: 10 W RMS, 25 W piek. Afm. versterker: ca. H31 x B28 x D17,5 cm. Kl.: zwart.


http://212.172.96.74/bilder/250/7/72/72078200r_2nl43.jpg

http://212.172.96.74/bilder/480/7/72/7207821980_nl49.jpg


graag had ik jullie om advies gevraagd

Orpheo
15 juli 2005, 12:33
zover ik weet, is amuse regelrecht brandhout. ik heb een amuse akoestic (waar ik mn haren uit mn kop voor schaam) en die heb ik liever inde open haard, dan in mijn handen.

maar goed. nee, je kan beter een squier dan nemen, of een goedkope ibanez.

Fumi SG
15 juli 2005, 12:37
die is toch van Wehkamp?

vipskate
15 juli 2005, 12:44
ga naar www.neckermann.com en zoek dan op trefwoord naar muziek,

daar zie je wel degelijk AMUSE gitaar staan

Orpheo
15 juli 2005, 12:51
ga naar www.neckermann.com en zoek dan op trefwoord naar muziek,

daar zie je wel degelijk AMUSE gitaar staan

ah, neckermann, wehkamp. een pot nat. ze doen er heel gewichtig over, maar tis gewoon 3 keer niks. :)

renier
15 juli 2005, 12:51
niet aan beginnen.

als ik schipbreuk zou lijden, en op de open ocean alleen een amuse had om me aan vast te grijpen, verzuip ik liever.

dit is echt 3 x niks.

pak dan zoiets:

squier met versterkertje (http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/49715.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fm%3D0%26d%3D1%2 6show_thumbnails%3D1%26q%3Dsquier%26g%3D21%26postc ode%3D%26distance%3D%26b%3D0)

Fumi SG
15 juli 2005, 13:05
eumh... dat is een Squier amp en GEEN Squier gitaar hoor :roll:

hendri
15 juli 2005, 13:20
zover ik weet, is amuse regelrecht brandhout. ik heb een amuse akoestic (waar ik mn haren uit mn kop voor schaam) en die heb ik liever inde open haard, dan in mijn handen.

maar goed. nee, je kan beter een squier dan nemen, of een goedkope ibanez.

of een Yamaha...bevalt mij erg goed i.i.g.

almarvk
15 juli 2005, 13:32
Ik werk soms bij de Wehkamp en krijg ze regelmatig terug. Brandhout gitaren en die kustom versterker is eigenlijk ook nix. Koop een Dean Evo XM en een Cube15 erbij en je bent even duur uit met een goede set!!

renier
15 juli 2005, 15:06
eumh... dat is een Squier amp en GEEN Squier gitaar hoor :roll:

oeps.. wat snel geweest... vergeet die maar.

gewoon:

squier
london city
richwood..

allemaal aardig beginnersspul.

Jazzmaster
15 juli 2005, 22:00
die versterker moet je absoluut niet kopen! mijn broertje had hem ook en dat ding is echt crap. De distortion is de slechtste ooit en hij is zo kapot. Koop dan inderdaag een cube 15. Die cubes van Roland zijn het geld echt dubbel en dwars waard.

Je kan altijd beter iets langer doorsparen en fatsoenlijke spullen kopen want anders ga je volgend jaar alsnog nieuwe zooi kopen.
Spreek uit ervaring

semt-x
16 juli 2005, 05:05
Ik ben het helemaal met jazzmaster eens.
De kustom is echt helemaal niks. Een vriend van me heeft m, en die heeft m eigenlijk gekocht omdat hij toen niet zoveel geld had. Ik heb m gehoord en echt, het klinkt nergens naar. Zowel clean als distorted, allebei niks. Als je toch iets leuks wilt, spaar dan door. Ik ben begonnen met een Epi Les Paul en een Marshall versterker (MG serie) en ik ben nu tevreden met mijn Epi LP en een Line6 Pod XT. Of idd een Cube is ook wel aardig. Vind m beter dan de Marshall MG. Hoop dat je hier iets aan hebt, succes

Jax
16 juli 2005, 08:02
Koop idd niet die goedkope set, want daar heb je echt niks aan. Sterker nog, het werkt gewoon tegen je. Oefenen wordt een hel, en spelen voor je plezier zal er ook niet veel van komen. Spaar idd even door, al is het maar tot level richwood/vintage/london city. Daar heb je tenminste wat aan. Mocht je nog meer geduld hebben kan je sparen voor iets duurders, welk merk en model is dan erg afhankelijk van welke muziek je wilt spelen.

Fvddungen
16 juli 2005, 08:55
Koop dan een tweedehandse Fender + een Cube 15. Dan heb je een superset voor weinig geld. Ik weet toevallig iemand die zo'n set verkoopt voor een hele leuke prijs.

Vampire
16 juli 2005, 10:38
Koop dan een tweedehandse Fender + een Cube 15. Dan heb je een superset voor weinig geld. Ik weet toevallig iemand die zo'n set verkoopt voor een hele leuke prijs.

:-D hahaha.

Het klinkt misschien een beetje als een smerig verkooppraatje van hem, maar hij heeft wel gelijk.
Ik heb een cube30, en ik kan je zeggen dat die Cubes echt wel fijne dingen zijn. Mijne gaat nu alleen weg vanwege een klein geldgebrek en omdat ik net een andere grote versterker heb gekocht. (nee ik probeer hem je niet aan te smeren, want een cube15 nieuw is goedkoper dan de huidige biedingen op mijn cube30 2ehands :D )

sebastiaan88
16 juli 2005, 13:16
HEej LUISTER IK HEB ER EEN GEHAD.... ALS EERSTE ELECTRISCHE GITAAR!..... DOE HET NIET.... Als je geen dure gitaar wil koop dan een squier... strat of de telecaster deluxe deze klinkt super vet... zeker voor de prijs een vriend van me die ik les geef heeft em voor 150 euro... nog geen jaar oud.... en als je dat hoort is het verschil tussen die amuse en een squier.... als tussen een squier en een gibson