PDA

View Full Version : Jackson serienummer



Grandmaster J
31 augustus 2002, 20:59
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden bij een opheffingsuitverkoop van een lokale muziekzaak mijn eerste electrische gitaar gekocht: een Jackson. Hij speelt best lekker en dat is dan ook zo ongeveer alles wat ik van het ding weet, er zat namelijk geen boekje bij (net als bij mijn versterker => London City MVB 300, iemand?). Ik denk dat ik met een serienummer een heel eind kan komen, maar waar staat dat nummer?

SiNiSTRaL
31 augustus 2002, 21:01
achterop je headstock misschien en anders op ut ijzeren plaatje aan de acxhterkant waar je neck je body ingaat (alst er uberhaupt opzit)
en als je geen headstock en ijzeren plaatje hebt moet je ff naar je lokale gitaarboer, om te vragen hoe dat zit met die headstock :razz:
succ6,

Uw Allen SiNiSTRaL

Grandmaster J
31 augustus 2002, 21:07
OK, 2e vraag: what the fuck is een headstock. Ik neem btw aan dat ik iets los moet schroeven om achter dat nummer te komen, de buitenkant heb ik al grondig onderzocht.

Anders Destium
31 augustus 2002, 21:30
Gefeliciteerd, Jackson is een goede keus :smile:
Je Headstock is zeg maar de kop van je gitaar (boven de hals waar de snaren vast zitten), hier hoort het serienummer op te staan, anders waarschijnlijk in de kast als je de plaatjes aan de achterkant er af schroeft...
Suc6
En anders naar die gitaarboer, gitaar mee en honkbalhouding aannemen terwijl je vraagt: WAAR STAAT MIJN FOKKING SERIENUMMER :wink:

Ic3gl0vE
31 augustus 2002, 22:30
bij mij staat het op de hiel... daar waar de hals in de body is geschroefd (ik heb een jackson dinky)