PDA

View Full Version : Advies gevraagd over volgende aanschaf....



Kratilim Valqui
14 juli 2005, 23:15
Hey mensen,

Ik heb een vraag aan jullie... Ik heb binnenkort 500 euro te besteden aan iets nieuws... Maar ik vraag me af of ik nu beter voor een gitaar kan gaan of een versterker.. Momenteel heb ik 1 gitaar (jackson Jrr-94) en een 25 wat versterkertje.... Wat zouden jullie doen? Een gitaar of versterker... Als je voor een versterker zou gaan, welke zou je me aanraden?

Alvast bedankt!

Ravanelli
16 juli 2005, 01:09
Een versterker! Koop gewoon een standaard Marshall uit de MG-serie. Ontzettend degelijk en een dijk van een geluid........

Lexvandoef
16 juli 2005, 13:30
Die MG series van Marshall is tog een beginners amp dacht ik? Ik denk dat je daar dan beter niet aan kan beginnen.

Voor €500,-- kan je beter een tweedehands buizenbakkie kopen. Zou ik doen in elk geval :-D .
Mischien JCM 800 combo als je echt op zoek bent naar die Marshall sound. Of een Peavey Classic 30/50. Die zijn wel te vinden voor die prijs. Tis wel iets duurder in onderhoud dan een transistor amp denk ik.

Maarre wat voor muziek speel je eigenlijk? Als je ubervette metal speelt dan kan je beter iets anders kopen dan een Peavey Classic denk ik :razz:

Succes,
Lex

dejohan
26 juli 2005, 14:00
Je hebt al een redelijk goede gitaar, dus ga nu maar voor de amp.
Neem zeker een buizenbak.

robert-gitarist
26 juli 2005, 20:34
Jackson Jrr94??!!
Volgens mij bedoel jij de JDR94...Jrr heb ik nooit van gehoord...
Enne Marshall en jackson scheurt als de ziekte...ik kan het weten :D

P.s. Peavy 5150 scheurt ook ten top maar heb je niet voor 500 euro ;)
Marshall valt mee 2de hands.Ik zou voor een goeie amp gaan... je hebt een goede gitaar al dus...eventueel hou je geld over voor set EMG elementen voor in je Jackson...marshall+jackson+emg=uber geil...

Bullseye
27 juli 2005, 11:54
2e hands buizenversterker is een must, Ik zou op zoek gaan naar idd een Marshall JCM 800 Combo ( of verder sparen voor JCM 800 top + speaker kast wat niet eens heel veel meer kost ) :cool: