PDA

View Full Version : Perfecte service



MaBeCo
14 juli 2005, 20:40
Zoals reeds kunnen lezen gisteren in een opwelling een Robotalk gekocht bij Pro Music Store in Rotterdam, thuis gekomen schrok ik me wild. Dit was eigenlijk helemaal niets voor mij, het geluid zal ik nooit gebruiken. In paniek op marktplaats gezet, geen reacties. Vandaag maar even de winkel gebeld en mijn verhaal eerlijk uitgelegd. "Kom 'm maar terugbrengen hoor, geen probleem...". Dat is nog eens service!
Nu maar op zoek naar een pedaal wat ik wel ga gebruiken.

sickpunk
14 juli 2005, 21:07
uhm het is vrij normaal dat je iets mag ruilen als het je niet bevalt hoor....

Lucluc
14 juli 2005, 21:55
uhm het is vrij normaal dat je iets mag ruilen als het je niet bevalt hoor....

Niet ruilen voor geld....

Lucluc
14 juli 2005, 21:57
Nu maar op zoek naar een pedaal wat ik wel ga gebruiken.

Wat dacht je van een Zvex Seek Wah?

robzilla
14 juli 2005, 22:01
Nu maar op zoek naar een pedaal wat ik wel ga gebruiken.

Wat dacht je van een Zvex Seek Wah?

Ooh-wah dnek ik dan, de random feature is dan toch wel leuk (zit ook op de Robotalk)

ieme
14 juli 2005, 22:37
Zoals reeds kunnen lezen gisteren in een opwelling een Robotalk gekocht bij Pro Music Store in Rotterdam, thuis gekomen schrok ik me wild. Dit was eigenlijk helemaal niets voor mij, het geluid zal ik nooit gebruiken. In paniek op marktplaats gezet, geen reacties. Vandaag maar even de winkel gebeld en mijn verhaal eerlijk uitgelegd. "Kom 'm maar terugbrengen hoor, geen probleem...". Dat is nog eens service!
Nu maar op zoek naar een pedaal wat ik wel ga gebruiken.

ohh, had je me ff moeten mailen, ik had em wel over willen nemen...

BramVersteeg
14 juli 2005, 22:55
Nu maar op zoek naar een pedaal wat ik wel ga gebruiken.

Wat dacht je van een Zvex Seek Wah?

Jah, die is mooi :)

MaBeCo
14 juli 2005, 23:21
Realiseer je wel dat ze het pedaal speciaal voor mij hadden besteld bij v.d Haar, ik krijg idd gewoon mijn geld terug. Ieme, ik had 'm op het forum gezet maar de moderator D-H heeft het betiteld als spam en het dus er af gehaald.

Dirk_Hendrik
15 juli 2005, 09:50
MaBeCo,
Elke forummer hier weet dat je geen topics aanmaakt om je meuk te verkopen. Ga dus alsjeblieft niet zielig zitten doen dat ik je topic "betiteld had als....". Bedankt

schizo910
15 juli 2005, 09:56
MaBeCo,
Elke forummer hier weet dat je geen topics aanmaakt om je meuk te verkopen. Ga dus alsjeblieft niet zielig zitten doen dat ik je topic "betiteld had als....". Bedankt


-kuch- (http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=60689)

Vampire
15 juli 2005, 10:17
MaBeCo,
Elke forummer hier weet dat je geen topics aanmaakt om je meuk te verkopen. Ga dus alsjeblieft niet zielig zitten doen dat ik je topic "betiteld had als....". Bedankt


-kuch- (http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=60689)

Zijn Mods ook forummers? :wink: (verwijst naar iets anders...) :)

Anyway, dat vind ik wel redelijk goede service ja, aangezien ze toch lang niet overal geld teruggeven volgens mij, maar moet je dan een ander pedaal uitzoeken, wat altijd lastig is, aangezien er vaak weer niks is wat even duur is en je dan dus meer betaald voor een goedkoper iets eigenlijk (je krijgt geen geld terug) of je moet weer bijlappen... nooit leuk zulke dingen.

marc_o
15 juli 2005, 10:22
Zoals reeds kunnen lezen gisteren in een opwelling een Robotalk gekocht bij Pro Music Store in Rotterdam, thuis gekomen schrok ik me wild. Dit was eigenlijk helemaal niets voor mij, het geluid zal ik nooit gebruiken. In paniek op marktplaats gezet, geen reacties. Vandaag maar even de winkel gebeld en mijn verhaal eerlijk uitgelegd. "Kom 'm maar terugbrengen hoor, geen probleem...". Dat is nog eens service!
Nu maar op zoek naar een pedaal wat ik wel ga gebruiken.

ohh, had je me ff moeten mailen, ik had em wel over willen nemen...

Je weet nu dus waar die staat enne, aangezien ie toch 2e hands is, je kent de vorige eigenaar zelfs(!), kan er wel wat van de prijs af natuurlijk :)

Dirk_Hendrik
15 juli 2005, 10:42
-kuch- (http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=60689)

Zit in een rubriek waar ik niet kan modden.

schizo910
15 juli 2005, 11:51
-kuch- (http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=60689)

Zit in een rubriek waar ik niet kan modden.


weet ik joh, :wink: vond het gewoon wel grappig dat het in de diverse rubrieken er zo verschillend aan toe gaat... En eerlijk gezegd mag ik Dude graag een beetje voor 't blok zetten... :lol: :-D

robzilla
15 juli 2005, 12:04
Zoals reeds kunnen lezen gisteren in een opwelling een Robotalk gekocht bij Pro Music Store in Rotterdam, thuis gekomen schrok ik me wild. Dit was eigenlijk helemaal niets voor mij, het geluid zal ik nooit gebruiken. In paniek op marktplaats gezet, geen reacties. Vandaag maar even de winkel gebeld en mijn verhaal eerlijk uitgelegd. "Kom 'm maar terugbrengen hoor, geen probleem...". Dat is nog eens service!
Nu maar op zoek naar een pedaal wat ik wel ga gebruiken.

ohh, had je me ff moeten mailen, ik had em wel over willen nemen...

Je weet nu dus waar die staat enne, aangezien ie toch 2e hands is, je kent de vorige eigenaar zelfs(!), kan er wel wat van de prijs af natuurlijk :)

idd, je moet hem wel voor ene mooi prijsje mee kunnen nemen..

MaBeCo
15 juli 2005, 17:37
Beste Dirk Hendrik, je hebt gelijk, ik bedoelde trouwens het woord "betiteld" helemaal niet negatief hoor. Ik wist alleen dat er diverse mensen op dit forum op zoek waren naar een Robotalk. Ik had 'm gekocht voor 285,00 en wilde 'm aanbieden ( omdat ik er snel van af wilde ) voor 200,00 aan de mede-forumleden. Hij staat dus sinds vanmiddag weer bij Pro Music Store in Rotterdam, ik heb een bon van 250,00 gekregen, hij wilde mij het gehele bedrag teruggeven maar dat vond ik niet nodig. Hij wist nog niet eens of hij 'm terug kon geven aan v.d Haar.

Vampire
15 juli 2005, 23:59
Als je nog eens een keer zoiets doet, stuur dan die overige 35 euro naar mij als je wilt? Mijn rekeningnummer kun je wel via een PM krijgen! :D

Droffie
18 juli 2005, 14:45
Het is belachelijk dat je in Nederland geen afkoel periode hebt van een week of zo.
In Amerika kunnen het gewoon terug sturen voor een full refund.
Zo kan je nog eens spullen uitproberen. Mits volledig onbeschadigd natuurlijk.

Goede service is helaas in NL veelal ver te zoeken.

Droffie
18 juli 2005, 14:47
Beste Dirk Hendrik, je hebt gelijk, ik bedoelde trouwens het woord "betiteld" helemaal niet negatief hoor. Ik wist alleen dat er diverse mensen op dit forum op zoek waren naar een Robotalk. Ik had 'm gekocht voor 285,00 en wilde 'm aanbieden ( omdat ik er snel van af wilde ) voor 200,00 aan de mede-forumleden. Hij staat dus sinds vanmiddag weer bij Pro Music Store in Rotterdam, ik heb een bon van 250,00 gekregen, hij wilde mij het gehele bedrag teruggeven maar dat vond ik niet nodig. Hij wist nog niet eens of hij 'm terug kon geven aan v.d Haar.

je bent gek dat je hem die 35 Euro hebt gegeven. je krijgt een bon voor 285,- dus hij is z'n omzet niet kwijt of zo.

Cubensis
18 juli 2005, 14:52
Het is belachelijk dat je in Nederland geen afkoel periode hebt van een week of zo.
In Amerika kunnen het gewoon terug sturen voor een full refund.
Zo kan je nog eens spullen uitproberen. Mits volledig onbeschadigd natuurlijk.

Goede service is helaas in NL veelal ver te zoeken.

veel winkels geven geen geld terug naar eigen zeggen, en veel mensen trappen daar in, kijk, voor ondergoed kan ik dat begrijpen.
maar normale dingen die je nieuw in doos als t ware terug kan leveren MOETEN ze je je geld zelfs teruggeven, dat staat in de wet, de winkels kunnen dan wel leuk regeltjes opmaken, maar zolang jij hier niet mee schriftelijk akkoord gaat kunnen ze je weinig maken...

Droffie
18 juli 2005, 15:11
veel winkels geven geen geld terug naar eigen zeggen, en veel mensen trappen daar in, kijk, voor ondergoed kan ik dat begrijpen.
maar normale dingen die je nieuw in doos als t ware terug kan leveren MOETEN ze je je geld zelfs teruggeven, dat staat in de wet, de winkels kunnen dan wel leuk regeltjes opmaken, maar zolang jij hier niet mee schriftelijk akkoord gaat kunnen ze je weinig maken...

Huh? Ik vrees dat je ernaast zit. Kopen is kopen in Nederland. De winkelier hoeft van de wet niet eens te ruilen. Ruilen is al een extra service, laat staan geld terug geven.

Lucluc
18 juli 2005, 16:33
Ja, volgens mij moet je alleen je geld terugkrijgen als het product niet goed is of niet aan de verwachting voldoet qua kwaliteit. En daar is hier geen sprake van. Ik vind het netjes van de winkel om een tegoedbon te geven.

Misschien kan je voortaan afspreken dat je een effect eerst een week op proef neemt, voordat je het defintief koopt. Er zijn winkels die dat doen, maar dan moet je denk ik wel een vaste klant zijn.

dejohan
18 juli 2005, 17:51
Het is belachelijk dat je in Nederland geen afkoel periode hebt van een week of zo.
In Amerika kunnen het gewoon terug sturen voor een full refund.
Zo kan je nog eens spullen uitproberen. Mits volledig onbeschadigd natuurlijk.

Goede service is helaas in NL veelal ver te zoeken.

veel winkels geven geen geld terug naar eigen zeggen, en veel mensen trappen daar in, kijk, voor ondergoed kan ik dat begrijpen.
maar normale dingen die je nieuw in doos als t ware terug kan leveren MOETEN ze je je geld zelfs teruggeven, dat staat in de wet, de winkels kunnen dan wel leuk regeltjes opmaken, maar zolang jij hier niet mee schriftelijk akkoord gaat kunnen ze je weinig maken...

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie heb je zo'n bedenktijd enkel bij op afstand aangekochte dingen (postorder enzo).

Droffie
18 juli 2005, 22:24
Het is belachelijk dat je in Nederland geen afkoel periode hebt van een week of zo.
In Amerika kunnen het gewoon terug sturen voor een full refund.
Zo kan je nog eens spullen uitproberen. Mits volledig onbeschadigd natuurlijk.

Goede service is helaas in NL veelal ver te zoeken.

veel winkels geven geen geld terug naar eigen zeggen, en veel mensen trappen daar in, kijk, voor ondergoed kan ik dat begrijpen.
maar normale dingen die je nieuw in doos als t ware terug kan leveren MOETEN ze je je geld zelfs teruggeven, dat staat in de wet, de winkels kunnen dan wel leuk regeltjes opmaken, maar zolang jij hier niet mee schriftelijk akkoord gaat kunnen ze je weinig maken...

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie heb je zo'n bedenktijd enkel bij op afstand aangekochte dingen (postorder enzo).
Klopt ja, da's hier ook. één week bedenktijd bij aanschaffen op afstand. Geldt volgens mij ook voor aan de deur kopen.