PDA

View Full Version : kent er iemand wat gaafe effect pedalen voor op mijn cube 15



pzw18
14 juli 2005, 18:03
kan er iemand een tip geven wat voor pedaal ik het best kan kopen ???

heb een zeer brede muziekkeuze.. van frans ferdinand tot metallica

:roll:

wytz
14 juli 2005, 18:05
voor zover ik weet...moet je geen pedalen over modelling versterkers gooien...

kan je beter doorsparen voor een vette amp


(edit; in hoeverre is een cube 15 eigenlijk modelling ? heeft geen cosm, toch?)

Fumi SG
14 juli 2005, 18:10
+1... geen pedalen over modeling. Ik heb een keer m'n MT-2 over een Cube 30 gehad en dat klonk nergens naar! :wink:

ToTaL FaKe
14 juli 2005, 18:24
+1... geen pedalen over modeling. Ik heb een keer m'n MT-2 over een Cube 30 gehad en dat klonk nergens naar! :wink:

dat klinkt een mt-2 zowieso nooit, dus dat scheeld weer.

Vampire
14 juli 2005, 18:52
voor zover ik weet...moet je geen pedalen over modelling versterkers gooien...

kan je beter doorsparen voor een vette amp


(edit; in hoeverre is een cube 15 eigenlijk modelling ? heeft geen cosm, toch?)

Jawel, is wel een COSM, al die Cube modellen zijn COSM.

Jeroenvanhulsteijn
14 juli 2005, 19:02
wat kan die cube niet wat jij wel wil kunnen doen dan?

Cubensis
14 juli 2005, 19:19
+1... geen pedalen over modeling. Ik heb een keer m'n MT-2 over een Cube 30 gehad en dat klonk nergens naar! :wink:

dat klinkt een mt-2 zowieso nooit, dus dat scheeld weer.

ff terug naar groep 4 :D

Pilitev
14 juli 2005, 21:57
Je kan die cube ook gewoon op clean zetten he, dan kan je er wel gewoon pedalen overheen gooien. M'n Rat klinkt in ieder geval stukken beter dan die distortion van die cube. Maare het is misschien wel handig om te zeggen welke effecten je zoekt...

dbr
14 juli 2005, 22:03
ge haalt toch alles uit die cube wa ge wilt? :???:

Mike McCready
14 juli 2005, 22:07
Ben ik nou de eerste die zich afvraagt wat dit topic in dit forum doet? :???:

ijff
14 juli 2005, 22:26
+1... geen pedalen over modeling. Ik heb een keer m'n MT-2 over een Cube 30 gehad en dat klonk nergens naar! :wink:

dat klinkt een mt-2 zowieso nooit, dus dat scheeld weer.

ff terug naar groep 4 :D

Tja.. als we dan toch de Philip Freriks gaan uithangen.. kijk dan eerst eens naar de titel van dit topic.

Fumi SG
14 juli 2005, 23:47
+1... geen pedalen over modeling. Ik heb een keer m'n MT-2 over een Cube 30 gehad en dat klonk nergens naar! :wink:

dat klinkt een mt-2 zowieso nooit, dus dat scheeld weer.

lul niet...

Vampire
15 juli 2005, 10:20
wat kan die cube niet wat jij wel wil kunnen doen dan?

Je kunt maar 1 effect op die cube modellen aanzetten, nooit wat tegelijk en ze zijn erg gelimiteerd, de snelheid ervan staat altijd vast (kun je wel veanderen, maar niet tijdens het spelen).

Dat zal wel een reden zijn...

Axelll
15 juli 2005, 11:51
frans ferdinand
:roll:

????

FRANZ FERDINAND....

(en ja ik kan me hier flink aan irriteren....hoe kan je ergens van 'houden' zonder de naam te kennen... :???: ?)

almarvk
15 juli 2005, 11:55
kan er iemand een tip geven wat voor pedaal ik het best kan kopen ???

heb een zeer brede muziekkeuze.. van frans ferdinand tot metallica

:roll:

Speeddemon heeft onlangs voor z'n vriendin een footswitch gemaakt voor de Cube. Misschien moet je het hem vragen, dan kan je direct bij je effecten. Misschien een leuk alternatief?

AART
15 juli 2005, 13:46
+1... geen pedalen over modeling. Ik heb een keer m'n MT-2 over een Cube 30 gehad en dat klonk nergens naar! :wink:

dat klinkt een mt-2 zowieso nooit, dus dat scheeld weer.

lul niet...


Een MT 2 zuigt echt, ga je over die aankomende randall van je dat ding weer gebruiken?

Dat ie beter klinmkt dan de standaard distortion van die mg 15 snap ik, maar beter dan dat word het ook niet.

Vampire
15 juli 2005, 18:13
+1... geen pedalen over modeling. Ik heb een keer m'n MT-2 over een Cube 30 gehad en dat klonk nergens naar! :wink:

dat klinkt een mt-2 zowieso nooit, dus dat scheeld weer.

lul niet...


Een MT 2 zuigt echt, ga je over die aankomende randall van je dat ding weer gebruiken?

Dat ie beter klinmkt dan de standaard distortion van die mg 15 snap ik, maar beter dan dat word het ook niet.

Kwestie van smaak toch?